معرفی کارت های کلش رویال ؛ سه تفنگدار یا Three Musketeer

کارت سه تفنگدار

با کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer می‌توانید در بازی کلش رویال (Clash Royale) دشمن خود را به گلوله ببندید، اما برای انجام این کار نیاز به صرف اکسیر زیادی خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer بازی کلش رویال

اگر به خاطر داشته باشید  پیش از این کارت تفنگدار (Musketeer) بازی کلش رویال را خدمتتان معرفی کردیم، اما حالا نوبت به کارتی می‌رسد که در ازای صرف 5 اکسیر بیشتر، سه تفنگدار را احضار خواهد کرد. این کارت، کارت Three Musketeer با سه تفنگدار نام دارد.

در این مقاله به معرفی کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer بازی کلش رویال می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

  کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

معرفی کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer بازی کلش رویال (Clash Royale)

کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer یکی از کارت هایی است که در بازی کلش رویال برای استفاده از آن باید اکسیر زیادی صرف کنید. این کارت منجر به پیاده شدن سه تفنگدار می‌شود که می‌توانند دشمن را به ضرب گلوله ببندند. برای استفاده صحیح از این کارت و مقابله با آن باید به نکات و مسائل زیر توجه داشته باشید:

 کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer

  • کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer در آرنای 7 (Arena 7) یا رویال آرنا (Royal Arena) آنلاک می‌شود.
  • این کارت منجر به احضار تک تیرانداز یا تفنگدار با رنج اتک متوسط (6 مربع) می‌شود.
  • جان، قدرت آسیب رسانی و سرعت حرکت سه تفنگدار احضار شده متوسط است.
  • تفنگدار های احضار شده می‌توانند به سرباز های زمینی و هوایی دشمن اتک دهند.
  • تاخیر مابین اتک های سه تفنگدار برابر با 1.1 ثانیه است.
  • کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer از کارت های کمیاب (Rare) بازی کلش رویال (Clash Royale) محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

  • برای پیاده کردن و استفاده از این کارت ملزم به صرف 9 اکسیر هستید. پس کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer یکی از پر هزینه ترین کارت های بازی کلش رویال است.
  • سه تفنگدار در برابر کارت هایی مثل راکت (Rocket) و لایتنینگ (Lightening) ضعف دارند و این کارت ها به راحتی منجر به از بین رفتن هر سه تفنگدار می‌شوند.
  • ترکیب اسپل های فایربال (Fireball) و زپ (Zap)، فایر اسپریت (Fire Spirit) و زپ (Zap)، پویزن (Poison) و زپ (Zap)، فایربال (Fireball) و لوگ (The Log) و غیره در اغلب موارد منجر به از بین رفتن سه تفنگدار می‌شود. در نظر داشته باشید که اگر دشمن شما از ترکیب اسپل های فوق برای از بین بردن سه تفنگدار یا Three Musketeer شما استفاده کند، از نظر اکسیر به مراتب از شما پیشی خواهد گرفت.
  • سه تفنگدار با یک اسپل فایربال (Fireball) هم لول خود از بین نمی‌روند. به همین دلیل است اشاره داشتیم که در اغلب موارد از ترکیب اسپل فایربال (Fireball) و زپ (Zap) می‌توان برای از بین بردن آن‌ها استفاده کرد.
  • کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer می‌تواند یک کارت عالی برای حمایت و پشتیبانی از سایر سرباز های تنک و با دمیج بالا نظیر پکا (P.E.K.K.A)، جاینت (Giant)، والکری (Valkyrie) و غیره محسوب شود. اما در نظر داشته باشید که عموما ایجاد این ترکیب بسیار دشوار است و نیاز به اکسیر بسیار زیادی دارد.
  • انداختن اسپل ریج یا خشم (Rage) بر روی سه تفنگدار به ویژه در شرایطی که توانسته باشند به تاور دشمن برسند، یک رویکرد بسیار موثر خواهد بود و سبب می‌شود که ظرف چند ثانیه شاهد از بین رفتن تاور دشمن باشید.
  • در برخی موارد استفاده از اسپل فریز (Freeze) هم در کنار کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer می‌توان بازده عالی داشته باشد. تصور کنید که تفنگدارهای شما به تاور دشمن رسیده باشند و شما اسپل فریز را بر روی آن خالی کنید. مطمئن باشید در این شرایط تاور دشمن از بین می‌رود.
  • در برخی شرایط ترکیب کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer با کارت لامبرجک (Lumberjack) هم یک ترکیب خوب و مقرون به صرفه را به وجود می‌آورد. این ترکیب در برخی شرایط بسیار کاربردی است.
  • در نظر داشته باشید که اگر سه تفنگدار (Three Musketeer) بر روی یک هدف متمرکز شوند، دیگر نمی‌توانید با پیاده کردن سرباز های جدید هدف آن‌ها را تغییر دهید. برای مثال اگر سه تفنگدار به تاور شما رسیده باشند و در حال اتک به تاور باشند، پیاده کردن هیچ سربازی منجر به ایجاد تغییر در هدفگیری آن‌ها نمی‌شود و سه تفنگدار مداوم به تاورتان اتک خواهند داد. پس منحرف کردن سه تفنگدار قبل از اینکه شروع به اتک دادن به تاورتان کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • برای تغییر هدف تفنگدارها و برداشتن فشار از روی تاور خود می‌توانید از اسپل زپ (Zap) استفاده کنید. بدین منظور ابتدا یک سرباز تنک مثل جاینت (Giant) را در جلوی تاور پیاده کنید و سپس اسپل زپ (Zap) را بر روی آن‌ها بیاندازید. در این شرایط هدف سه تفنگدار تغییر داده می‌شود و آن‌ها به جاینت (Giant) اتک خواهند داد.
  • سه تفنگدار (Three Musketeer) می‌توانند برای مقابله با سرباز هایی تنکی مثل ماینر (Miner)، پکا (P.E.K.K.A)، جاینت (Giant)، گولم (Golem) و غیره مورد استفاده قرار گیرند.
  • کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer یک کارت عالی برای از بین بردن و مقابله با کارت هایی مثل بالون (Balloon)، بی بی دراگون (Baby Dragon) و سایر سرباز های پرنده این چنینی است.
  • یکی از استراتژی هایی که برخی افراد در پیاده کردن کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer از آن استفاده می‌کنند مربوط به پیاده کردن این کارت درست در وسط منطقه خود است. در این شرایط سه تفنگدار به تفکیک می‌شوند و دو تای آن ها در یک سمت از لاین حرکت و یکی از آن‌ها در سمت دیگر حرکت می‌کند. دشمن در این شرایط از انرژی و اکسیر خود برای از بین بردن دو تفنگدار استفاده خواهد کرد و از تک تفنگدار لاین دیگر غافل می‌شود.
  • در برخی شرایط با پیاده کردن پکا (P.E.K.K.A) می‌توانید سه تفنگدار را به راحتی از بین ببرید. برای انجام این کار باید پکا را در وسط سه تفنگدار پیاده کنید تا با هر اتک خود یکی از آن‌ها را نابود کند. در نهایت پکا علاوه بر نابود کردن آن‌ها و جلو انداختن شما به میزان 2 اکسیر، به پیشروی خود در لاین هم ادامه می‌دهد و اگر بتواند به تاور دشمن برسد و به آن اتک دهد، دمیج سنگینی بر آن وارد خواهد شد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ  

  • از والکری (Valkyrie) هم می‌توانید به صورت مشابه با پکا (P.E.K.K.A) برای از بین بردن سه تفنگدار (Three Musketeer) استفاده کنید. اما باید در نظر داشته باشید که والکری نسبت به پکا قدرت مقاومت و پایداری کمتری دارد.
  • از کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer می‌توانید در شرایط خاص برای از بین بردن ساختمان دفاعی دشمن مثل کنون (Cannon) و غیره هم استفاده کنید. همچنین سه تفنگدار برای مقابله با ساختمان های اسپانری (Spawner) مثل کلبه بربرین ها (Barbarian Hub) هم گزینه مناسبی است.
  • با ارتقاء کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer شاهد افزایش جان و قدرت آسیب رسانی آن ها خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer

بنابراین کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer یک کارت پر هزینه است که در شرایط مختلف می‌توانید از آن به عنوان یک کارت دفاعی، حمله‌ای یا پشتیبان استفاده کنید. دقت کنید که استفاده نادرست از این کارت به دلیل هدر رفتن 9 اکسیر می‌تواند به قیمت باخت شما در بازی تمام شود.

بیشتر بخوانید:  آیا اپل در ایران نمایندگی دارد؟

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت سه تفنگدار یا Three Musketeer بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: 

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی آیفون 6s Plus

قطعات سامسونگ اس 9 پلاس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments