تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR

گلس یا شیشه روی ال سی دی آیفون XR ممکن است در اثر ضربه یا فشار های خارجی که به گوشی وارد می‌شوند بشکند. که این شرایط باید به فکر تعویض آن باشید! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس و تعمیرات آیفون XR را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس آیفون XR کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

منظور از تعویض گلس آیفون XR چیست؟

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله صفر تا صد تعویض گلس ال سی دی آیفون و سامسونگ و هزینه آن به طور جامع در رابطه با پروسه تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل صحبت کردیم. متاسفانه هر زمان که صحبت از تعویض گلس گوشی می‌شود، اغلب کاربران تصور می‌کنند که منظور از تعویض گلس در واقع تعویض لایه محافظی و شیشه ای است که به عنوان لوازم جانبی روی ال سی دی گوشی نصب می‌شود! اما در اصل منظور از گلس گوشی، گلس آیفون یا گلس ال سی دی این قطعه نیست! گلس آیفون در واقع یک لایه تشکیل شده از شیشه مقاوم در برابر خش و ضربه است که توسط خود شرکت سازنده گوشی یعنی اپل بر روی مجموعه تاچ ال سی دی دستگاه پرس می‌شود!

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR | گارانتی اپل

 

این قطعه به راحتی و توسط کاربر قابل جداسازی نیست و برای جداسازی آن باید از تجهیزات بسیار پیشرفته و دقیقی استفاده شود. پس مفهوم تعویض گلس آیفون XR با تصوری که اغلب افراد و کاربران در ذهنشان دارند متفاوت است. زمانی که از تعویض گلس ال سی دی آیفون یا هر گوشی دیگری صحبت می‌کنیم، منظور ما تعویض لایه‌ شیشه‌ای خواهد بود که روی ال سی دی گوشی پرس شده است. بنابراین در ادامه این مطلب ما در رابطه با تعویض شیشه پرس شده روی صفحه نمایش یا ال سی دی iPhone XR صحبت خواهیم کرد.

تعویض گلس آیفون XR با تعویض ال سی دی چه تفاوتی دارد؟

شاید این سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد که تعویض گلس آیفون XR با تعویض ال سی دی گوشی چه تفاوتی دارد! این سوال کاملا صحیح و جالب است. زمانی که قرار باشد ال سی دی گوشی آیفون تعویض شود، کل مجموعه تاچ و ال سی دی و قطعات آن تعویض می‌شوند. شرح دقیق قطعاتی که در مجموعه تاچ ال سی دی یک گوشی بکار رفته‌اند را در مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها خدمتتان ارائه کرده بودیم. بنابراین وقتی از تعویض ال سی دی یا تعویض تاچ ال سی دی گوشی صحبت می‌شود، منظور این است که کل این مجموعه که در قالب یک قطعه مستقل در بازار موجود است، تعویض گردد. اما در سمت مقابل وقتی از تعویض گلس آیفون XR اپل یا هر گوشی دیگری حرف می‌زنیم، منظور این است که فقط شیشه روی ال سی دی گوشی که از سوی شرکت سازنده بر روی آن پرس شده تعویض گردد. پس در این حالت تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون XR بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن صورت می‌گیرد. اما انجام این کار چه مزیتی نسبت به تعویض ال سی دی دارد؟

 

برای تعویض گلس آیفون XR کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR در مقایسه با تعویض ال سی دی چه مزیتی دارد؟

اما مزیت تعویض گلس آیفون XR در مقایسه با تعویض ال سی دی این گوشی در چیست؟ اصلی ترین مزیتی که تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR در مقایسه با تعویض ال سی دی دارد مربوط به کاهش هزینه تعمیر می‌شود. هزینه تعویض گلس آیفون XR در مقایسه با هزینه تعویض ال سی دی این گوشی به مراتب کمتر است و این مسئله منجر می‌شود کاربر بتواند به جای پرداخت هزینه گزافی برای تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی خود تقریبا یک سوم آن هزینه را پرداخت کرده و با تعویض گلس ال سی دی مشکل خویش را برطرف سازد. همچنین زمانی که شما به جای تعویض تاچ ال سی دی، گلس آیفون را تعویض می‌کنید، تاچ ال سی دی فابریک گوشی همچنان روی آن نصب باقی می‌ماند و تعویض نخواهد شد که این مسئله هم می‌تواند از دیگر مزیت های تعویض گلس باشد.

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XR اپل

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR اپل چقدر است؟

خوشبختانه همانطور که در بخش قبل گفتیم هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR اپل در مقایسه با هزینه تعویض ال سی دی و تاچ آن به مراتب کمتر است. هزینه انجام این تعمیر تقریبا یک سوم هزینه تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی را به همراه دارد. بنابراین اگر بتوانید مشکل به وجود آمده در گوشی خود را با تعویض گلس برطرف سازید، از نظر هزینه صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای را به عمل آورده‌اید. اما در چه شرایطی می‌توان تعویض گلس آیفون XR را جایگزین تعویض تاچ ال سی دی کرد؟ متاسفانه انجام این کار در تمام شرایط مقدور نیست و فقط تحت وضعیت خاصی امکانپذیر خواهد بود.

 

برای تعویض گلس آیفون XR کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چه زمانی قادر به تعویض گلس یا شیشه آیفون XR به جای تعویض ال سی دی هستیم؟

تعویض گلس آیفون XR فقط در شرایطی می‌تواند به جای تعویض ال سی دی و تاچ انجام گیرد که در اثر ضربه یا فشاری که به گوشی وارد شده، فقط گلس روی صفحه نمایش آن شکسته باشد و مشکلی در عملکرد تاچ و ال سی دی گوشی به وجود نیامده باشد. در اینگونه شرایط کاربر علیرغم اینکه شکستگی های محسوسی را روی نمایشگر گوشی خود می‌بیند، همچنان می‌تواند از آن استفاده کند و تاچ و ال سی دی دستگاه هیچ مشکلی نخواهند داشت. فقط در اینگونه موارد است که می‌توان به جای تعویض ال سی دی آیفون XR نسبت به تعویض گلس آن اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR | گارانتی اپل

 

تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی iPhone XR چقدر زمان می‌برد؟

برای تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون XR باید مراحل دقیقی طی شوند و هر مرحله هم با استفاده از تجهیزات و دستگاه های خاصی قابل انجام خواهد بود که برخی از آن ها ممکن است نیازمند چند ساعت زمان باشند. بنابراین تعویض گلس ال سی دی آیفون XR با سرعت خیلی بالایی انجام نمی‌شود و عموما چند روز طول می‌کشد. توصیه می‌کنیم اگر این شانس را داشته‌اید که تعویض گلس آیفون XR را به جای تعویض ال سی دی آن انجام دهید، به هیچ عنوان عجله نکنید و اجازه دهید تا مراحل کار با دقت و به طور دقیق طی شوند. بدین ترتیب بهترین نتیجه ممکن را به دست خواهید آورد. اگر می‌خواهید تعویض و تعمیر آیفون XR گلس شکسته شما با بهترین کیفیت و قیمت انجام گیرد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعویض گلس آیفون XR کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

تعویض گلس آیفون XR را به موبایل کمک بسپارید!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض و تعمیر شیشه شکسته آیفون ایکس آر و به طور کلی تعمیرات آیفون های اپل خود را با بهترین کیفیت ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام دهید. عموما تعویض گلس آیفون XR در این مرکز ظرف مدت زمان 2 روز انجام می‌شود و تعمیر صورت گرفته هم همراه گارانتی اصالت قطعه خواهد بود. در نظر داشته باشید که کارشناسان واحد تعمیر موبایل کمک برای تعویض گلس یا شیشه روی ال سی دی آیفون XR شما از مدرن ترین ابزارها و تجهیزات استفاده می‌کنند. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس و به طور کلی تعمیرات آیفون XR اپل خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس آر

قیمت گلس آیفون XR

شیشه iPhone XR 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل