آموزش تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و برعکس

ساخت گروه تلگرام

شما هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید کانال تلگرام خود را از خصوصی به عمومی یا برعکس تبدیل کنید. برای انجام این کار باید مراحل ساده‌ای طی شود. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و برعکس بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و برعکس

کانال هالی تلگرام به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. دسته اول کانال های خصوصی یا پرایوت (Private Channel) نام دارند و دسته دوم شامل کانال های عمومی یا پابلیک (Public Channel) می‌شوند. این دو دسته از کانال های تلگرام تفاوت‌هایی نسبت به هم دارند که در مقاله تفاوت کانال خصوصی و عمومی تلگرام | Private vs Public Channels به آن‌ها اشاره داشتیم. اما آیا می‌دانید که تلگرام امکان تبدیل کانال خصوصی به عمومی و برعکس را ارائه می‌کند؟

بله! شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید، کانال خصوصی خود را به کانال عمومی تبدیل یا دقیقا عمل عکس را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و برعکس بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و برعکس

برای تبدیل یک کانال از حالت خصوصی به عمومی یا برعکس باید مراحل مشابه و بسیار ساده‌ای طی شود. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد کانال مد نظر خود شوید.
  • نام کانال از بخش فوقانی صفحه لمس کنید تا به صفحه اطلاعات آن هدایت شوید.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Edit را انتخاب کنید.
  • گزینه Channel Type را انتخاب کنید. در کنار این گزینه حالت فعلی کانال شما نمایش داده شده است.
  • برای اینکه کانال خود را از عمومی به خصوصی تبدیل کنید باید گزینه Private Channel را انتخاب نمایید، اما برای اینکه کانال خود را از خصوصی به عمومی تبدیل کنید باید گزینه Public Channel را انتخاب نمایید. در صورتی که کانال از خصوصی به عمومی تبدیل کنید باید برای لینک دعوت اختصاصی کانال یک عبارت منحصر به فرد که قبلا استفاده نشده است را هم در کنار me/ وارد نمایید.
  • پس از اعمال تغییرات مد نظر باید آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.

به همین سادگی می‌توانید نسبت به تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و برعکس وارد عمل شوید.

آموزش ویدئویی تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و برعکس

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و برعکس پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید :

قطعات iPhone 11

قیمت دوربین پشت آیفون 7

ال سی دی سامسونگ A10 اس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (22)

guest
22 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
1 سال گذشته

من کانال حصوصی دارم عمومی نمیشه

H.gh
H.gh
2 سال گذشته

سلام روزتون بخیر. ببخشید من یه کانال عمومی دارم میخواستم خصوصیش کنم اما اون گزینه ادیتی که توی توضیحات گفتین نیست. امکان راهنمایی هست؟؟

سادات
سادات
2 سال گذشته

سلام من یه کانال خصوصی ساختم ولی الان نمیتونم عمومیش کنم . اصلا اون گزینه TYPE رو نداره ک بخوام پرایوت یا پابلیک رو انتخاب کنم
کسی میتونه کمک کنه؟

دیانا
دیانا
2 سال گذشته

سلام خسته نباشین من ی کانال زدم میخوام خودم فقط توش چت کنم چیکار باید بکنم

عادل
عادل
2 سال گذشته

با سلام .من کانال خصوصی درست کردم و لی برای نفرات مد نظر کانال نیاز به ایدی هست میشه راهنمای کنید