آموزش تعیین رمز عبور برای تلگرام

در دنیای فناوری و استفاده از گجت‌های الکترونیک، یکی از مهمترین دغدغه‌های کاربران حفظ حریم خصوصی است. اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به عنوان بخش جدانشدنی از زندگی دیجیتال کاربران گوشی‌های هوشمند حجم قابل توجهی از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی کاربران را در خود جای داده اند. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اینکه اکثر افراد به محض فراهم شدن امکان دسترسی به تلفن‌ همراه‌تان، به سراغ اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نصب شده روی دستگاه‌ می‌روند تا به خیال خود سر از کار‌های شما در بیاورند، یک حقیقت انکار نشدنیست.  تنها نگاهی به اپلیکیشن‌های پرفروش کافه بازار کافیست تا ببینید برنامه‌هایی که امکان گذاشتن قفل بر روی سایر اپلیکیشن‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهند با چه محبوبیت بالایی مواجه شده‌اند.

ما امروز در موبایل‌کمک، شما را با یکی از قابلیت‌های برنامه‌ی تلگرام آشنا می‌کنیم تا به کمک آن ضمن تنظیم گذرواژه و‌ رمز‌عبور برای دسترسی به برنامه، از حریم شخصی خود محافظت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

تعیین رمز عبور برای تلگرام

برای تنظیم کد ورود به اپلیکیشن تلگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد تلگرام شده و از منوی سمت چپ بر روی گزینه‌ی Settings تپ کرده تا وارد صفحه‌ی تنظیمات شوید.

رمز عبور برای تلگرام

در این صفحه روی گزینه‌ی Privacy and Security ضربه بزنید و در صفحه‌ی بعدی از بخش Security گزینه‌ی Passcode Lock را انتخاب کنید.

رمز عبور برای تلگرام

در این مرحله آیتمی که در ابتدای صفحه با نام Passcode Lock مشخص شده است را فعال کنید تا صفحه‌ی ورود پین نمایان شود.

رمز عبور برای تلگرام

در این بخش لازم است کد مورد نظر خود را دوبار وارد و تایید کنید.

تبریک میگویم شما کد عبور را بر روی تلگرام فعال کردید!

شما می‌توانید تعیین کنید که تلگرام با چه تناوبی قفل شده و برای ورود به پین‌کد نیاز داشته باشد،  برای این منظور به صفحه‌ی Passcode Lock بازگشته و بر روی گزینه‌ی Auto-Lock تپ کنید. در صفحه‌ی نمایش داده شده مدت زمان لازم برای قفل شدن خودکار را انتخاب کنید و بر روی Done ضربه بزنید.

رمز عبور برای تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

باید توجه داشته باشید که کد عبور آموزش داده شده تنها برای جلوگیری از اجرای برنامه بر روی دستگاه‌ شماست و با اعتبارسنجی دو مرحله‌ای متفاوت است. چنانچه در رابطه با هرکدام از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان ما در موبایل‌کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

درب پشت iPhone 11 Pro

ال سی دی Samsung M20

قطعات نوت 10 پلاس

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: تلگرام

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments