بهترین روش های رفع مشکل باتری آیفون بهترین روش های رفع مشکل باتری آیفون

بهترین روش های رفع مشکل باتری آیفون

باتری آیفون ها ممکن است در برخی شرایط زود به زود شارژ خالی کند و بدین صورت منجر به آزار کاربر شود. اما دلیل این مسئله چیست و چگونه می‌توانیم با آن مقابله کنیم؟ در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین روش های رفع مشکل باتری آیفون و تعویض باتری این گوشی بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

دلایل اصلی زود خالی شدن شارژ باتری آیفون کدامند؟

دلایل متعددی می‌توانند منجر شوند که شارژ باتری آیفون شما زود به زود خالی شود. اصلی ترین دلیلی که در این راستا وجود دارد مربوط به ماهیت اجتناب ناپذیر باتری های لیتیوم یونی می‌شود که به مرور زمان توان و ظرفیت شارژدهی آن ها کاهش پیدا می‌کند. بنابراین اگر بعد از مدت زمانی طولانی نظیر چند سال، مشکل زود خالی شدن شارژ باتری آیفون برایتان نمایان شده، بدانید که با مسئله‌ای طبیعی رو به رو هستید و آیفونتان شما عملا مشکل خاصی ندارد. در این شرایط تنها راه حل موجود برای رفع مشکل باتری آیفون مربوط به تعویض آن خواهد بود!

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

بهترین روش های رفع مشکل باتری آیفون |گارانتی اپل

 

 

اما در برخی شرایط دیگر ممکن است یک آپدیت نرم افزاری منجر به بروز اختلال در عملکرد باتری و خال شدن زود به زود شارژ آن شود. به عنوان مثال زمانی که آپدیت سیستم عامل iOS 10 به طور رسمی از سوی اپل منتشر شد، خیلی از کاربران مدعی شده بودند که بعد از نصب این آپدیت مشکل زود خالی شدن شارژ باتری در آیفون آن ها پدیدار شده است. اگر به خاطر داشته باشید در مقاله “آموزش رفع مشکل خالی شدن باتری آیفون و داغ شدن آن در iOS 10” به طور کامل در رابطه با روش های رفع مشکل باتری آیفون بعد از نصب iOS 10 صحبت کرده بویدم. زمانی که بهینه نبودن نسخه جدید سیستم عامل آیفون نرم منجر به بروز اختلال در عملکرد باتری آن شود، دو راه حل پیش رویتان قرار خواهد داشت!

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

راه حل نخست این است که منتظر انتشار آپدیت بعدی اپل باشید. عموما اپل در کوتاه ترین زمان ممکن آپدیت جدیدی را به صورت OTA منتشر می‌کند و با نصب این آپدیت مشکل باتری آیفون ها رفع می‌شود. اگر هم تمایل ندارید که منتظر بمانید، می‌توانید سیستم عامل iOS آیفونتان را دانگرید کنید (برای آشنایی با نحوه دانگرید سیستم عامل آیفون های اپل به مطالعه مقاله “آموزش دانگرید سیستم عامل آیفون و آیپدهای اپل” بپردازید). بنابراین دلایل مختلفی می‌توانند منجر به بروز مشکل در عملکرد باتری آیفون ها شوند، اما سوال اینجاست که چطور نسبت به رفع مشکل باتری آیفون وارد عمل شویم؟ در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین روش های رفع مشکل باتری آیفون های اپل

اما بهترین روش های رفع مشکل باتری آیفون های اپل کدامند؟ مواردی که در بخش زیر به آن ها اشاره می‌کنیم می‌توانند بهترین روش های مورد نظر باشند:

  • منتظر آپدیت سیستم عامل iOS باشید: اگر احساس می‌کنید بعد از نصب نسخه جدید سیستم عامل iOS یا بهتر بگوییم آپدیت شدن سیستم عامل iOS در آیفون شما مشکل شارژدهی باتری به وجود آمده، بهترین راه حل این است که کمی صبور باشید و منتظر بمانید تا اپل آپدیت جدیدی را منتشر کند. در این شرایط عموما اپل بهینه سازی های لازم را به منظور رفع مشکل باتری آیفون ها پیاده سازی خواهد کرد.

 

بهترین روش های رفع مشکل باتری آیفون | گارانتی اپل

 

  • بهتر از آیفون استفاده کتید: استفاده درست از گوشی تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت و قدرت عملکرد باتری آن خواهد داشت. تمام قابلیت هایی که توسط گوشی ارائه می‌شوند برای انجام وظیفه نیاز به صرف انرژی دارند و این انرژی توسط باتری تامین می‌شود. بنابراین وقتی ویژگی ها و قابلیت های غیر ضروری در آیفون شما فعال باشند، انرژی بیشتری از باتری مصرف می‌شود و در نتیجه مشکل زود خالی شدن شارژ باتری پدیدار خواهد شد. پس سعی کنید برای رفع مشکل باتری آیفون از آن به درستی استفاده کنید. برای شناسایی بهتر عواملی که در مصرف شارژ باتری آیفون موثرند و با تنظیم بهینه آن ها می‌توانید از خالی شدن زود هنگام شارژ باتری جلوگیری به عمل آورید به مطالعه مقاله “در قبال عملکرد ضعیف باتری آیفون خود چه کنیم؟” بپردازید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

  • باتری آیفون را تعویض کنید: اگر مدت زمانی طولانی از عمر باتری آیفونتان می‌گذرد و چندین سال است که از آن استفاده می‌کنید، بهتر است باتری گوشی را تعویض نمایید. در این شرایط احتمالا تعویض باتری تنها راه حل رفع مشکل باتری آیفون خواهد بود. اما چطور می‌توانیم تعویض باتری آیفون را انجام دهیم؟بهترین روش های رفع مشکل باتری آیفون |گارانتی اپل

 

تعویض باتری آیفون را شخصا انجام دهید!

اگر به ابزارهای لازم برای تعمیر آیفون های اپل دسترسی دارید و فکر می‌کنید که خودتان از پس تعویض باتری آیفونتان بر خواهید آمد، دست به کار شوید و شخصا تعویض باتری را انجام دهید. بدین منظور کافیست از مقاله های راهنمایی کمک بگیرید که با هدف آموزش تعمیرات موبایل توسط تیم تحریریه موبایل کمک ارائه شده‌اند. کافیست مدل آیفون مورد نظرتان را انتخاب و سپس آموزش تعویض باتری آن را مشاهده کنید. تمام ابزارها و قطعات موبایل که بدین منظور موردنیازتان است در مقاله مذکور شرح داده شده و راهنمای گام به گام تعویض باتری آیفون هم در آن ها ارائه می‌شود. بنابراین با طی کردن مراحل یا شده می‌توانید شخصا باتری گوشی خود را تعویض کنید و شاهد رفع مشکل باتری آیفون باشید.

بیشتر بخوانید: تعویض یا تعمیر باتری iPhone 11 Pro

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

رفع مشکل باتری آیفون را به موبایل کمک بسپارید!

اما اگر می‌خواهید با خیال راحت مشکل باتری آیفون خودتان را برطرف سازید، می‌توانید از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک با دقت و با دسترسی به جدیدترین متدها وضعیت باتری گوشی شما را بررسی خواهند کرد و بعد از عیب یابی تعمیرات لازم را روی دستگاه انجام می‌دهند. رفع مشکل باتری آیفون ممکن است با انجام تعمیرات نرم افزاری یا سخت افزاری انجام شود که در هر دو حالت شما می‌توانید با اطمینان کامل به موبایل کمک تعمیر دستگاه را به کارشناسان مجرب این شرکت واگذار کنید.

 

بهترین روش های رفع مشکل باتری آیفون | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

 

لازم به اشاره است که تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌گیرد شامل گارانتی اصالت قطعه می‌شوند. برای ثبت سفارش تعویض باتری گوشی توسط موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

 

لینک های مفید: قیمت باتری آیفون 6قیمت باتری آیفون 8 Plus  | باتری آیفون ایکس اس | خرید موبایل آیفون | خرید گوشی

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل