تعمیر یا تعویض فلت شارژ گلکسی اس ۴ سامسونگ | موبایل کمک تعمیر یا تعویض فلت شارژ گلکسی اس ۴ سامسونگ | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض فلت شارژ گلکسی اس ۴ سامسونگ | موبایل کمک

بروز مشکل در فلت شارژ و سوکت شارژر گلکسی اس 4 سامسونگ (Samsung Galaxy S4) یکی از مشکلات رایج این گوشی است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 و یا به طور کلی تعمیرات گوشی های سامسونگ را با قیمتی کمتر از قیمت تعمیر آن در نمایندگی های رسمی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ S4 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل خراب شدن فلت شارژ گوشی

شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد که چه دلایلی می‌توانند منجر به خراب شدن فلت شارژ گوشی مثل سامسونگ گلکسی اس 4 شوند؟ دلایل متعددی ممکن است منجر به بروز مشکل در این قطعه گردند. اصلی ترین دلیل مربوط به آب خوردگی می‌شود. آب دشمن قطعات الکترونیکی است و به دلیل رسانا بودن می‌تواند در عملکرد قطعات الکترونیکی اختلال قابل ملاحظه‌ای ایجاد کند. در خیلی از موارد نفوذ آب به داخلی گوشی و تماس آن با فلت شارژ گلکسی اس 4 منجر به سوختن این قطعه یا بروز اختلال در عملکرد آن می‌شود.

استفاده نادرست از موبایل و عدم مراقبت از آن در زمان هایی که می‌خواهید شارژر را به گوشی نصب یا از آن جدا کنید هم یکی دیگر از اصلی ترین دلایل خراب شدن فلت شارژ سامسونگ گلکسی اس 4 محسوب می‌شود. متاسفانه اغلب کاربران در حین نصب و جداسازی سوکت شارژ گوشی اصلا رفتار درستی با آن ندارند و این مسئله در دراز مدت می‌تواند عاملی برای خراب شدن فلت شارژ یا حداقل سوکت شارژر روی آن باشد. وارد شدن ضربه و فشار هم دو دلیل دیگری هستند که عموما می‌توانند در خراب شدن فلت شارژ گوشی هایی مثل گلکسی اس 4 تاثیر مستقیم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S4 

هزینه تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 چقدر است؟

خوشبختانه هزینه و قیمت تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 سامسونگ خیلی زیاد نیست و این مسئله دو دلیل دارد. دلیل اول مربوط به قدیمی بودن گوشی می‌شود. طبیعتا هرچقدر گوشی قدیمی تر باشد، قطعات آن هم ارزان تر هستند. دلیل بعدی این است که فلت شارژ گلکسی S4 در مقایسه با سایر قطعات سخت افزاری آن نظیر تاچ ال سی دی S4 یا مادربرد قیمت کمتری دارد که این مسئله خود به خود منجر به کاهش هزینه تعمیر فلت شارژ می‌شود. نکته بعدی آن است که در خیلی از موارد برای رفع مشکلات شارژ سامسونگ Galaxy S4 اصلا نیازی به تعویض یا تعمیر کامل فلت شارژ گوشی وجود ندارد و مشکل فقط با تعویض سوکت شارژ برطرف می‌شود که البته انجام این تعمیر نیاز به دقت نسبتا بالایی داشته و تعمیرکاری که قرار است این تعمیر را انجام دهد باید حتما با نحوه تعمیر مدارهای الکترونیکی و لحیم کاری میکرو آشنایی کامل داشته باشد. بنابراین به طور کلی نگران هزینه تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 نباشید. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت تعمیر سوکت یا فلت شارژ سامسونگ Galaxy S4 را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک برای انجام این کار استفاده به عمل آورید.

 

تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 سامسونگ

نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ و تعمیر فلت شارژ گلکسی S4

توصیه می‌کنیم برای تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 سامسونگ به نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ مراجعه نکنید! در اغلب موارد نمایندگی های تعمیر گوشی سامسونگ به قطعات گوشی های قدیمی تر مثل گلکسی اس 4 دسترسی ندارند و به همین سبب قادر به تعمیر گوشی های قدیمی نیستند یا حداقل تعمیر آن را در زمان مناسب انجام نمی‌دهند. ضمنا فراموش نکنید که مشکلات گوشی گلکسی S4 بعد از گذشت این سال ها دیگر تحت ضوابط گارانتی در نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ برطرف نخواهد شد و شما در هر حال باید هزینه تعمیر گوشی را پرداخت کنید. بنابراین لزومی ندارد که برای تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 حتما به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ مراجعه کنید و می‌توانید از سرویس شرکت هایی همچون موبایل کمک بهره بگیرید. طبق نظرات مشتریان آمار رضایت آن ها از سرویس و خدمات موبایل کمک به مراتب از نمایندگی های رسمی سامسونگ بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی اس ۴ 

تعمیر فلت شارژ سامسونگ Galaxy S4 چقدر زمان می‌برد؟

زمان مورد نیاز برای تعمیر سوکت یا فلت شارژ گلکسی S4 سامسونگ می‌تواند بنا به نوع خرابی به وجود آمده در دستگاه متفاوت باشد، اما در مجموع این تعمیر خیلی زمانگیر نیست. شاید بیشترین زمان در شرایطی صرف شود که قرار باشد فلت شارژ گوشی به طور کامل تعویض گردد. به طور کلی تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 از تعمیرات زمانگیر این گوشی نیست و اگر تعمیرکار به طور دقیق بر روی آن تمرکز کند و به ابزارهای لازم هم دسترسی داشته باشد، ظرف کمتر از 90 دقیقه قادر به انجام آن خواهد بود. اگر می‌خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن فلت شارژ گوشی سامسونگ گلکسی S4 شما تعمیر شود و گوشی خویش را درب منزل و با گارانتی تحویل بگیرید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

 

برای تعویض سوکت شارژ سامسونگ S4 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

شخصا هم می‌توانید فلت شارژ گلکسی S4 سامسونگ را تعویض کنید!

اگر در حوزه تعمیرات موبایل تجربه نسبی داشته باشید می‌توانید شخصا هم فلت شارژ گوشی Galaxy S4 را تعمیر کنید. بدین منظور کافیست باید به ابزارهای پایه‌ای که برای انجام تعمیرات موبایل لازم هستند دسترسی داشته باشید و یک عدد فلت شارژ OEM و اورجینال سامسونگ گلکسی اس 4 را هم تهیه کنید. برای تهیه کردن این اقلام می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل مراجعه نمایید. سپس با طی کردن مراحلی که در مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض سوکت شارژ گوشی گلکسی اس 4 شرح داده شده‌اند، می‌توانید سوکت یا فلت شارژ گوشی خود را تعمیر نمایید. سعی کنید تمام مراحل تعمیر را طبق توضیحات دنبال کنید تا خدای نکرده با مشکلی رو به رو نشوید.

 

تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 سامسونگ

تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 سامسونگ با کمترین قیمت و گارانتی در موبایل کمک

اگر تمایل دارید که تعمیرات گوشی شما با بهترین کیفیت ممکن و در کوتاه ترین زمان و همچنین با ضمانت انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات شرکت موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر موبایل مشتریان گرامی از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند که بدین سبب کیفیت نهایی تعمیر در بالاترین سطح خود قرار خواهد داشت. پس با خیال راحت تعمیرات سامسونگ گلکسی S4 خود را به تیم موبایل کمک بسپارید و ظرف چند ساعت گوشی تعمیر شده خویش را با گارانتی درب منزل تحویل بگیرید. به منظور ثبت سفارش تعمیر فلت شارژ گلکسی اس 4 سامسونگ خود توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ