آموزش ارسال لوکیشن یا موقعیت مکانی (Location) در تلگرام

پین کردن پیام در سوپر گروه تلگرام

تلگرام از قابلیت ارسال یا اشتراک گذاری موقعیت مکانی پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید از طریق این برنامه مکانی که در آن هستید را برای سایر کاربران تلگرام ارسال نمایید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال لوکیشن در تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال موقعیت مکانی در تلگرام

تصور کنید که بنا به هر دلیل به مکانی رفته‌اید که تمایل دارید دوست شما یا اقوامتان هم خود را به آن مکان برسانند. در این شرایط آدرس دادن به آن‌ها می‌تواند پروسه بسیار دشواری باشد. بهترین روشی که در این شرایط می‌توانید از آن استفاده کنید مربوط به ارسال یا اشتراک گذاری موقعیت مکانی از طریق اپلیکیشن تلگرام می‌شود!

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه اشتراک گذاری یا ارسال موقعیت مکانی در تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اشتراک گذاری موقعیت مکانی در تلگرام

برای اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود از طریق تلگرام نیازمند اتصال به اینترنت و فعال بودن قابلیت GPS یا Location Services دستگاه هستید. در غیر این صورت نمی‌توانید موقعیت مکانی خود را با سایر کاربران تلگرام اشتراک گذاری کنید. اگر شروط فوق برقرار است، به منظور ارسال موقعیت مکانی در تلگرام به شرح زیر عمل کنید:

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگوی مورد نظرتان بروید.
  • آیکون با نماد “گیره” را از بخش سمت راست فیلد تایپ متن انتخاب کنید.
  • گزینه Location را انتخاب کنید.
  • چند لحظه صبر کنید تا موقعیت مکانی شما تشخیص داده شود.
  • برای ارسال موقعیت مکانی خود کافیست که گزینه Send your current location را انتخاب کنید.

به همین سادگی امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی و آدرس از طریق تلگرام فراهم می‌شود. این روش یکی از بهترین روش های آدرس دهی است که مطمئنا استفاده از آن تجربه‌ای لذت‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد.

آموزش ارسال لوکیشن یا موقعیت مکانی (Location) در تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه اشتراک گذاری یا ارسال موقعیت مکانی در تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون XS Max

قیمت گلس آیفون 7

قیمت تاچ ال سی دی A51

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments