تعمیر برد S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک تعمیر برد S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک

تعمیر برد S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک

مادربرد یا اصطلاحا برد گلکسی اس 7 اج سامسونگ (Samsung Galaxy S7 Edge) یکی از قطعات بسیار مهم و حیاتی این گوشی است که اگر دچار مشکل شود می‌تواند برایتان هزینه تعمیر گزافی را به بار آورد. خوشبختانه با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی اس 7 اج سامسونگ و به طور کلی تعمیرات گوشی های سامسونگ را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S7 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا تعمیر برد گلکسی اس 7 اج سامسونگ بسیار حساس است؟

تمام قطعات سخت افزاری یک گوشی موبایل با مادربرد یا همان برد گوشی در ارتباط هستند و به نوعی یا برای آن اطلاعات ارسال می‌کنند و یا از آن اطلاعات دریافت خواهند کرد. برد گوشی در برگیرنده قطعات سخت افزاری بسیار مختلفی است که اگر در عملکرد آن ها مشکلی ایجاد شود، گوشی با اختلال عملکرد رو به رو خواهد شد. مشکلاتی مثل روشن و خاموش شدن خودکار گوشی، گیر کردن گوشی روی لوگوی استارت، روشن نشدن دستگاه و غیره همگی می‌توانند نشان دهنده معیوب بودن مادربرد دستگاه باشند. برای تعمیر برد گلکسی اس 7 اج سامسونگ باید دقت زیادی صرف شود چون یک اشتباه می‌تواند به دیگر قطعات سخت افزاری برد آسیب بزند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge  

در خیلی از موارد هم تعمیرات جزئی یا تعویض یکی از قطعات روی مادربرد منجر به رفع مشکل عملکرد دستگاه می‌شود اما تعمیرکاران موبایل به دلیل ناآگاهی و عدم داشتن توانایی های لازم به کاربر عنوان می‌کنند که باید برد گوشی خود را به طور کامل تعویض نمایند. در این حالت اگر خود کاربر هم از موضوع آگاهی لازم را نداشته باشد، ممکن است برای تعمیری که می‌توانست با صرف هزینه ناچیز انجام گیرد، هزینه بسیار گزاف و بی موردی را پرداخت کند. بنابراین این مسائل سبب می‌شوند که تعمیر برد گلکسی اس 7 اج سامسونگ یا هر گوشی دیگری بسیار حساس و مهم شود.

هزینه تعمیر برد گلکسی اس 7 اج سامسونگ چقدر است؟

اگر قرار باشد با بررسی دقیق قطعات روی مادربرد گوشی ارزیابی و در صورت نیاز تعمیر شوند به مراتب هزینه کمتری در مقایسه با تعویض کامل مادربرد گوشی گریبان گیر کاربر خواهد شد. مادربرد گوشی های موبایل و گلکسی S7 Edge سامسونگ یکی از گران قیمت ترین قطعات سخت افزاری آن هاست و طبیعی خواهد بود که تعویض این قطعه هم نیاز به پرداخت هزینه زیادی داشته باشد. بنابراین سعی کنید برای تعمیر برد گلکسی اس 7 اج حتما به یک مرجع خوب و قابل اعتماد مراجعه کنید و انجام این تعمیر را به دست هر تعمیرکاری نسپارید تا بدین ترتیب کمترین هزینه و قیمت ممکن برای تعمیر مادربرد گوشی پرداخت شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی اس 7 اج سامسونگ را با پرداخت کمترین هزینه انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس ۷ اج 

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

تعمیر برد s7 edge - برد گوشی s7 edge

بیشتر بخوانید: خرید موبایل سامسونگ

 

تعمیر یا تعویض برد گلکسی S7 Edge سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

اگر قرار باشد مادربرد گلکسی S7 اج سامسونگ به طور کامل تعویض شود، این کار می‌تواند توسط یک تعمیرکار با تجربه و با سرعت عمل مناسب ظرف چند ساعت انجام گیرد. شاید میانگین مدت زمانی که برای انجام این تعمیر سخت افزاری لازم است چیزی در حدود 120 دقیقه باشد. اما در سمت مقابل اگر قرار باشد برد گوشی تعمیر گردد، باید تعمیرکار به طور دقیق قطعات مختلف روی آن و مدارهای آن ها را بررسی نماید و منشاء مشکل را پیدا کرده و سپس نسبت به تعمیر آن وارد عمل شود. طبیعی است که در این شرایط زمان بیشتری برای تعمیر برد گلکسی اس 7 اج سامسونگ لازم خواهد بود. در این حالت ممکن است تعمیر برد گوشی تا چند روز هم طول بکشد.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S7 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض یا و تعمیر مادربرد سامسونگ Galaxy S7 Edge را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید با بهترین کیفیت ممکن و صرف کمترین هزینه تعمیرات گلکسی اس 7 اج سامسونگ را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک با استفاده از جدیدترین ابزارهای تعمیر موبایل، گوشی مشتریان عزیز را تعمیر می‌کنند و آن را با ضمانت به مشتری باز می‌گردانند. ضمنا هزینه تعمیر مادربرد در مرکز موبایل کمک به مراتب از هزینه انجام این کار در دیگر مراجع کمتر خواهد بود. برای ثبت سفارش تعویض با تعمیر برد گلکسی اس 7 اج خود توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی سامسونگ S7 edge

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ