تعمیر یا تعویض ال سی دی S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض ال سی دی S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض ال سی دی S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک

تعمیر تاچ ال سی دی اس 7 ایج سامسونگ (Samsung Galaxy S7 Edge) مثل دیگر گوشی های موبایل یکی از تعمیرات رایج و هزینه بردار آن است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 7 اج سامسونگ را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ S7 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل خرابی تاچ ال سی دی گلکسی اس 7 اج

دلایل مختلفی ممکن است منجر به خراب شدن تاچ ال سی دی s7 ایج سامسونگ شوند اما در این میان اصلی ترین عاملی که طبق آمار منجر به خراب شدن و شکستن ال سی دی این گوشی شده، افتادن دستگاه از دست کاربر و برخورد با زمین است. متاسفانه هر روز کاربران زیادی در اثر سهل انگاری با این مسئله مواجه می‌شوند و افتادن گوشی از دست آن ها منجر به شکستن ال سی دی گوشی می‌شود. در 80 درصد موارد خرابی ال سی دی تاچ گلکسی اس 7 اج سامسونگ هم به همین دلیل رخ می‌دهد.

 

قیمت ال سی دی s7 edge - تاچ ال سی دی s7 edge

 

در برخی شرایط دیگر هم ممکن است خرابی تاچ ال سی دی بنا به دلایل نامعلوم رخ دهد و ناگهان ال سی دی گوشی کاربر بدون اینکه ضربه‌ یا فشاری به آن وارد شود از کار بیفتد. در برخی موارد هم دیده شده ال سی دی گوشی با مشکلاتی مثل سو سو  زدن یا سایه انداختن رو به رو شود که برای رفع تمام این مشکلات باید تعویض  ال سی دی اس 7 اج را در دستور کار قرار دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge

هزینه تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 7 اج چقدر است؟

همیشه تاچ ال سی دی گوشی موبایل یکی از اصلی ترین و گران قیمت ترین قطعات آن ها بوده و در گوشی هایی که صفحه نمایش آن ها با کیفیت تر و بزرگ تر باشد، طبیعتا بخش بیشتری از قیمت خرید موبایل به تاچ و ال سی دی آن مرتبط خواهد شد. در گلکسی S7 Edge سامسونگ هم دقیقا همین روال قابل مشاهده است و تاچ و ال سی دی این گوشی یکی از گران ترین قطعات آن محسوب می‌شوند اما قیمت ال سی دی s7 edge دست دوم به مراتب مناسب تر است. بنابراین طبیعتا قیمت ال سی دی s7 edge باید هزینه نسبتا بالا می‌باشد. البته در برخی شرایط خاص ممکن است بتواند با تعمیر مجموعه تاچ و ال سی دی مشکل را برطرف کرد و بدین ترتیب هزینه تعمیر را کاهش داد، اما زمانی که نیاز به تعویض ال سی دی باشد مطمئنا هزینه زیادی باید پرداخت شود. فراموش نکنید که اصلی ترین بخش این هزینه مربوط به تهیه یک ال سی دی اورجینال و مناسب برای موبایل می‌شود که کیفیتی مطلوب داشته باشد. اگر می‌خواهید تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 7 اج شما با کمترین قیمت ممکن انجام گیرد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

برای تعویض LCD سامسونگ S7 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ Galaxy S7 Edge چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی s7 edge سامسونگ باید صرف شود به سرعت عمل تعمیرکار و ابزارهایی که از آن ها استفاده می‌کند بستگی دارد. اگر سرعت عمل تعمیرکار مناسب باشد و به ابزارهای خوبی هم دسترسی داشته باشد، تعویض ال سی دی تاچ گلکسی اس 7 ایج می‌تواند در کمتر از 120 دقیقه انجام شود، اما عموما تعمیرکاران موبایل برای انجام این تعمیر از کاربر چند روز زمان می‌خواهند تا بتوانند یک ال سی دی مناسب را برای موبایل سامسونگ پیدا کرده و تعویض را انجام دهند. اگر می‌خواهید تعمیر ال سی دی اس 7 اج شما در کمترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

قیمت ال سی دی s7 edge - تاچ ال سی دی s7 edge

 

چطور تعویض ال سی دی گلکسی اس 7 اج را با کمترین قیمت و هزینه انجام دهیم؟

اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعمیر تاچ ال سـی دی s7 edge شما انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارها برای تعمیر گوشی مشتریان عزیز استفاده می‌کنند، بنابراین تمام استانداردهای لازم تعمیر موبایل توسط کارشناسان این شرکت رعایت می‌شود. به همین دلیل شما بهترین نتیجه را از تعمیرات گلکسی اس 7 اج خود دریافت خواهید کرد. ضمنا تمام تعمیراتی که در مرکز موبایل کمک انجام شوند شامل ضمانت خواهند بود. به منظور ثبت سفارش تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 7 اج خود توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی S7 edge

قیمت تاچ ال سی دی S7 edge

قیمت ال سی دی S7 edge

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ