مشکلات ربات های کلش + راه حل؛ رفع مشکل ربات کلش اف کلنز

تغییر نام در بازی کلش اف کلنز

اگر در حین استفاده از ربات های کلش اف کلنز (Clash of Clans) با مشکل مواجه شدید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل ربات کلش اف کلنز (مشکلات رایج ربات ها) می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با مشکلات متداول ربات های کلش اف کلنز

عده زیادی از کاربران بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) از ربات های خاصی برای لول آپ اتوماتیک اکانت خود و انجام اقداماتی همچون آپگرید، جستجو، اتک و غیره استفاده می‌کنند. ربات های متعددی وجود دارند که این امکان را در اختیارتان قرار خواهند داد که نحوه استفاده از برخی آن‌ها در مقالات زیر آموزش داده شده است:

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

اما با وجود توضیحات ارائه شده، گاها کاربران در حین استفاده از ربات های مذکور با مشکلات خاصی رو به رو می‌شوند و متعاقبا راه حل این مشکلات را نمی‌دانند. در این مقاله ما قصد داریم تا مروری بر مشکلات متداول ربات های کلش اف کلنز (رفع مشکل ربات کلش اف کلنز) و نحوه رفع این مشکلات را هم شرح دهیم. اگر شما هم در حین استفاده از ربات های کلش اف کلنز با مشکل خاصی مواجه شدید، می‌توانید آن را از بخش نظرات همین مقاله با سایر دوستانتان اشتراک گذاری کنید. همچنین با تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک هم می‌توانید سریعا پاسخ مناسب را دریافت کرده و مشکل خود را برطرف نمایید. با موبایل کمک همراه باشید.

مشکل ربات کلش اف کلنز: تمام تنظیمات ربات را درست انجام دادم، اما عملکرد صحیحی ندارد!

در این شرایط توصیه می‌کنیم که جدیدترین نسخه از رباتی که استفاده می‌کنید را دانلود و تنظیمات خود را مجددا بر روی آن اعمال کنید. هر بار که بازی کلش اف کلنز آپدیت می‌شود، ممکن است در عملکرد نسخه‌های قدیمی‌تر ربات اختلال هایی ایجاد شود. پس سعی کنید همواره از آخرین آپدیت ربات های کلش اف کلنز استفاده کنید.

مشکل ربات کلش اف کلنز: ربات در مراحل مختلفی نظیر شناسایی ساختمان ها و غیره هنگ می‌کند یا به صورت خودکار بسته می‌شود!

به احتمال زیاد این مشکل ناشی از نصب نبودن پیش ابزارهای پیش نیاز برای اجرای صحیح ربات است. ابزارهایی همچون C++ Runtime، Net Framework 4.0،Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package و Vcredist را نصب کنید. همچنین در صورت نیاز باید برنامه AutoIt را هم نصب نمایید. به احتمال زیاد با نصب این ابزارهای پیش نیاز مشکل ربات برطرف می‌شود. اگر این چنین نشد، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید تا دقیقا شما را راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

مشکل ربات کلش اف کلنز: ربات کمپ های مپ یا دهکده زا شناسایی نمی‌کند!

اگر ربات شما کمپ های موجود در دهکده یا مپ اکانت کلش را شناسایی نمی‌کند، احتمالا زبان بازی را در حالت فارسی قرار داده‌اید. برای اینکه اختلالی در عملکرد ربات و شبیه سازی بلواستکس (BlueStacks) ایجاد نشود، حتما باید زبان ربات و شبیه سازی بلواستکس بر روی انگلیسی تنظیم شده باشد. پس این کار را انجام دهید، ربات و شبیه ساز را ببندید و بار دیگر اجرا کنید و موضوع را بررسی نمایید.

مشکل ربات کلش اف کلنز: ربات تمام باراکس ها را نمی‌شناسد!

این احتمال وجود دارد که مکان سربازخانه ها یا باراکس ها را به درستی وارد نکرده باشید یا بعد از شناساندن مکان آن‌ها به ربات نسبت به تغییر مکانشان اقدام کرده باشید. در این شرایط ربات به طور خودکار نمی‌تواند موقعیت مکانی باراکس را تشخیص دهد، بنابراین لازم است که مجددا موقعیت مکانی آن را برای ربات مشخص کنید. نحوه مشخص کردن موقعیت مکانی ساحتمان ها در ربات های مختلف در آموزش های که ابتدای مقاله ضمیمه کردیم، شرح داده شده‌اند. اگر با انجام این کار باز هم با مشکل مواجه شدید، از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

مشکل ربات کلش اف کلنز:  ربات ارور barracks not available یا army camp not available را ارائه می‌کند!

دلیل این ارور هم مربوط به عدم مشخص کردن موقعیت مکانی ساختمان هایتان می‌شود. در ارور اول به باراکس یا سربازخانه ها اشاره شده و در ارور دوم به کمپ های مپ اشاره می‌شود. پس موقعیت مکانی آن‌ها را به طور دقیق مشخص کنید. اگر با ارور عجیبی مواجه شدید، آن را در بخش نظرات ثبت کنید تا مورد بررسی قرار دهیم و راهنمایی لازم را برایتان ارائه کنیم.

مشکل ربات کلش اف کلنز: ربات بدون توجه به تنظیماتی که برای جستجو انجام دادم به هر دهکده ای حمله می‌کند!

اگر با مشکل این چنینی رو به رو شدید، بی‌شک تنظیمات ربات شما مشکل دارد. در اینگونه موارد عموما می‌بینید که از اتک هایتان هیچ سودی نبرده‌اید. در منوی تنظیمات یا همان Search ربات های کلش اف کلنز، گزینه‌هایی وجود دارند که شرایط جستجو و انتخاب دهکده برای اتک دادن را مشخص می‌کنند. پس تنظیمات این بخش را به درستی انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر از آموزش‌هایی که در ابتدای مقاله بر هر ربات ارائه کردیم، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

مشکل ربات کلش اف کلنز: وقتی گزینه Background Mode ربات را فعال می‌کنم، ربات در پس زمینه به کار خود ادامه نمی‌دهد!

بروز این مشکل می‌تواند با آنتی ویروس شما ارتباط داشته باشد. بنابراین تنظیمات آن را بررسی کنید و در صورت نیاز آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید. اگر با انجام این کار مشکل ربات برطرف نشد، احتمال دارد که تنظیمات ویندوز شما مانع عملکرد ربات در پس زمینه دستگاه شود یا بخشی از تنظیمات ربات دچار مشکل شده باشد. بنابراین برای شناسایی و رفع مشکل لازم است که با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

مشکل ربات کلش اف کلنز: ربات را با تمام تنظیمات نام برده شده اجرا می‌کنم، اما عملی را انجام نمی‌دهد!

اگر با این مشکل مواجه شدید، منشأ می‌تواند چندین موضوع مختلف باشد! برای مثال ممکن است نرم افزاری بلواستکس در تعامل با ربات مشکل داشته باشد. پس توصیه می‌کنیم که به دنبال نسخه‌ای از بلواستکس باشید که با ربات مورد نظرتان سازگاری دارد. یک بار بلواستکس را حذف و دوباره بر روی کامپیوترتان نصب کنید. اگر مشکل همچنان پابرجا بود، احتمال دارد که از نسخه قدیمی ربات استفاده کرده باشید! پس باید ربات خود را آپدیت کنید. اگر باز هم مشکل ادامه پیدا کرد، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

مشکل ربات کلش اف کلنز: ربات با هر بار اقدام به منظور اجرا، ارور Please Restart Your Computer را ارائه می‌کند!

اولین قدیمی که پس از مشاهده این ارور باید طی کنید، این است که بلواستکس را حذف و دوباره نصب نمایید. سعی کنید که جدیدترین نسخه بلواستکس را دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید. اگر مشکل برطرف نشد، بر روی آیکون بلواستکس کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید. سپس به تب Compatibility مراجعه و بر روی گزینه Change Settings for all users کلیک کنید. گزینه Run 640*480 Screen Resolution را تیک بزنید. کامپیوتر را ریستارت بار دیگر بلواستکس و ربات را اجرا کنید. به احتمال زیاد مشکل شما برطرف می‌شود.

مشکل ربات کلش اف کلنز: ربات پس از اجرا، پیغام Waiting For Main Screen را ارائه می‌کند و هیچ کاری انجام نمی‌دهد!

برای رفع این مشکل باید به Control Panel کامپیوترتان و سپس تنظیمات بخش Display بروید. در این قسمت بخشی ارائه شده که امکان تغییر اندازه فونت اپلیکیشن ها و غیره را فراهم می‌کند. باید تنظیمات آن را بر روی 100% قرار دهید. همچنین توصیه می‌کنیم که با طی کردن مراحلی که در مشکل قبل به آن‌ها اشاره کردیم، گزینه Run 640*480 Screen Resolution را برای بلواستکس فعال کنید. اگر با انجام این کارها مشکل شما برطرف نشد، تماس کوتاهی با کارشناسان موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

مشکل ربات کلش اف کلنز: وقتی ربات را فعال می‌گذارم و از پشت سیستم می‌روم، عملکرد ربات پس از گذشت مدت زمان مشخصی مختلف می‌شود!

این مسئله احتمالا با تنظیمات ویندوز شما ارتباط دارد. برای آشنایی با نحوه حل کردن این مشکل از مقاله حل مشکل غیر فعال شدن خودکار ربات کلش با خاموش شدن نمایشگر استفاده کنید.  

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله مروری بر مشکلات متداول ربات های کلش اف کلنز داشتیم و راه حل هر یک را هم شرح دادیم. اگر با مشکل عجیبی مواجه شدید، حتما آن را در بخش نظرات همین مقاله ثبت کنید. همچنین اگر در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قاب پشت آیفون 11 پرو مکس

تاچ ال سی دی A6 پلاس 2018

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
1 سال گذشته

سلام ربات مخصوص گوشی هست

شاهین
شاهین
2 سال گذشته

با سلام و خسته نباشید من روبات ۳ سال دارم میخریدم الان میکه تمدید نمیشه بعد سه ماه من ندادین من اشتراگ یک سال خریدم بعد در سایت میکین ما مشتری قدم بشت بانی میکنم چگونه اخ چقدر دروغ

MOH3N
MOH3N
2 سال گذشته

سلام من شبیه ساز نوکس را نصب کردم الان که میخوام از یک شبیه ساز دیگه استفاده کنم و نصب میکنم ربات این شبیه جدید رو نمیشناسه از چند شبیه ساز هم استفاده کردم ولی هیچکدام رو نمیشناسه الان نمیدونم چکارش کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

رضا
رضا
3 سال گذشته

با سلام از من ارور remote name could not be resolved: ‘nydus.boostbot.org’ رو میده

الی
الی
5 سال گذشته

بعد از اپدیت کلش ربات دیگ کار نمیکنه و همش ارور میده باید چه کارش کنم ؟