آموزش ویرایش نقشه بازی کلش اف کلنز و استفاده از چند مپ

ویرایش نقشه بازی کلش اف کلنز

بازی کلش اف کلنز این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا چند نقشه یا مپ مختلف را برای دهکده خود بسازید و در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه ویرایش نقشه بازی کلش اف کلنز و استفاده از چند مپ بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ویرایش نقشه بازی Clash of Clans و استفاده از چند مپ

در بازی کلش اف کلنز می‌توانید با توجه به لول تاون هال خود نسبت به طراحی چند مپ یا نقشه و استفاده همزمان از آن‌ها با توجه به نوع نیازتان اقدام کنید. از لول 1 تا 4 تاون هال فقط می‌توانید از یک نقشه استفاده کنید. به محض اینکه وارد لول 5 شوید امکان استفاده از پ دوم هم فراهم می‌شود و با ورود تاون هال به لول 7 امکان استفاده از هر سه نقشه ارائه خواهد شد.

اما استفاده از چند مپ در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) چه فایده‌ای دارد؟ مزیت این کار مربوط به این می‌شود که شما می‌توانید در شرایط مختلف با توجه به نیازتان نقشه‌ای را انتخاب کنید که در آن از منابع خاصی دفاع شده است. برای مثال می‌توانید یک نقشه را به گونه‌ای طراحی کنید که در آن هدف اصلی، دفاع از منابع ذخیره سازی طلا باشد. در نقشه بعدی می‌تواند هدف شما، دفاع از منابع ذخیره‌سازی اکسیر باشد و غیره!

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ویرایش نقشه بازی کلش اف کلنز و استفاده از چند مپ بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ویرایش نقشه بازی کلش اف کلنز و استفاده از چند مپ در آن

به منظور مراجعه به صفحه ویرایش مپ ها در بازی کلش اف کلنز و طراحی چند نقشه کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • بازی کلش اف کلنز را اجرا کنید.
  • آیکون مربوط به ویرایش مپ که با نماد “دست” در لبه سمت راست صفحه موجود است را انتخاب کنید.
  • در همان تب Home Village نقشه‌ای را که به عنان Active Village در نظر گرفته شده را مشاهده خواهید کرد. این نقشه در واقع مپ فعال و کنونی شماست. برای ویرایش آن گزینه Edit Layout را انتخاب کنید.
  • ویرایش های مورد نظرتان را اعمال و گزینه Save را از منوی سمت راست انتخاب کنید تا این تغییرات ذخیره شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

  • اگر قصد دارید مپ دوم را هم فعال و طراحی کنید، کافیست که آن را انتخاب و گزینه Edit Layout را لمس نمایید.
  • ویرایش های مورد نظرتان را اعمال کنید و تغییرات را ذخیره نمایید.

به همین صورت می‌توانید تا سه مپ یا نقشه را برای بازی کلش اف کلنز خود طراحی کنید. برای انتخاب هر یک از آن‌ها به عنوان مپ فعال کنونی، کافیست که آن را لمس و سپس گزینه Set as active را انتخاب کنید. همچنین در تب War Base هم مپ های جنگ شما نمایش داده می‌شوند که به شیوه مشابه قابل ویرایش و شخصی سازی هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ویرایش نقشه بازی کلش اف کلنز و استفاده از چند مپ در آن پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قیمت ال سی دی آیفون XR

تاچ ال سی دی جی 5

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments