آموزش تغییر اندازه فونت در تلگرام – Messages Text Size

خواندن پيام در تلگرام بدون خوردن تيك دوم

تلگرام این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا اندازه فونت متن پیام های آن را تغییر دهید. این کار در برخی شرایط بسیار کاربردی است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر اندازه فونت در تلگرام (Messages Text Size) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر اندازه فونت در تلگرام

تلگرام این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در صورت نیاز اندازه فونت پیام هایی که از طریق آن رد و بدل می‌شوند را کوچک یا بزرگ کنند. این موضوع در برخی شرایط و به ویژه زمانی که کاربر از نظر چشمی دچار مشکل باشد، بسیار کاربردی خواهد بود. اما چگونه می‌توانیم اندازه فونت پیام های تلگرام را بزرگ و کوچک کنیم؟

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر اندازه فونت در تلگرام (Messages Text Size) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه تغییر اندازه فونت پیام ها در تلگرام (Messages Text Size)

به منظور تغییر اندازه فونت پیام های تلگرام، کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام ارائه شود.
  • گزینه Message Text Size را انتخاب کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، اندازه مد نظرتان را برای فونت پیام های تلگرام انتخاب کنید. بدیعی است که هرچه عدد بیشتری را انتخاب کنید، اندازه فونت هم بزرگ‌تر می‌شود و هرچه عدد کوچک‌تری را انتخاب کنید، اندازه فونت پیام ها کوچک‌تر خواهد شد.
  • پس از تعیین اندازه مورد نظرتان، گزینه DONE را در پنجره پاپ آپ لمس کنید.

به همین سادگی قادر به تغییر اندازه فونت در اپلیکیشن تلگرام می‌شوید. دقت داشته باشید که این روش فقط منجر به تغییر اندازه فونت پیام های رد و بدل شده در تلگرام می‌شود.

آموزش تصویری تغییر اندازه فونت در تلگرام – Messages Text Size

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر اندازه فونت در تلگرام (Messages Text Size) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

شیشه آیفون X

شیشه آیفون 8 Plus

قطعات آیفون 11

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments