آموزش مشاهده گروه های مشترک تلگرام خود و سایر کاربران

تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام برای چت

شما می‌توانید در صورت تمایل لیست گروه های مشترک خود و سایر کاربران تلگرام را مشاهده کنید. منظور از گروه های مشترک، آن دسته از گروه هایی است که هم شما و هم کاربر مد نظر در آن عضو هستید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه مشاهده گروه های مشترک تلگرام خود و سایر کاربران بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با مشاهده گروه های مشترک تلگرام خود و سایر کاربران

تلگرام این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا ضمن مراجعه به صفحه اطلاعات هر کاربر دیگر این مسنجر به لیست گروه های مشترک خود با وی دسترسی پیدا کنید. گروه های مشترک تلگرام در واقع گروه هایی هستند که هم شما و هم کاربری که صفحه اطلاعات وی را بررسی می‌کنید در آن عضو هستید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه مشاهده گروه های مشترک تلگرام خود و سایر کاربران بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

نحوه مشاهده گروه های مشترک تلگرام

اگر بنا به هر دلیل قصد دارید تا به لیست گروه های مشترک خود و یک کاربر دیگر در تلگرام دسترسی پیدا کنید، کافیست به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • با لمس آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه به منوی اصلی تلگرام مراجعه کنید.
  • گزینه Contacts را انتخاب کنید.
  • مخاطب یا کاربر مد نظرتان را انتخاب کنید تا پنجره گفتگوی شما با وی نمایان شود.
  • نام وی را از منوی فوقانی صفحه انتخاب کنید تا به صفحه اطلاعات آن کاربر هدایت شوید.
  • اگر در این صفحه گزینه‌ای با عنوان Groups in Common مشاهده کردید، کاربر مد نظر حداقل در یکی از گروه هایی که شما عضو هستید، عضویت دارد. اما اگر این گزینه را مشاهده نکنید، به آن معناست که گروه مشترکی با آن کاربر ندارید. پس اگر گزینه Groups in Common را مشاهده کردید، آن را لمس کنید تا لیست گروه های مشترک تلگرام نمایان شود.

اگر فرد ناشناسی از طریق تلگرام برایتان پیام ارسال کرده باشد یا بنا به هر دلیل آن فرد در لیست مخاطبین شما وجود نداشته باشد هم قادر به مشاهده گروه های مشترک تلگرام خود با وی خواهید بود. بدین منظور در این شرایط مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگوی خود با مخاطب مد نظر بروید.
  • نام وی را از منوی فوقانی صفحه انتخاب کنید تا به صفحه اطلاعات آن کاربر هدایت شوید.
  • گزینه Groups in Common را انتخاب کنید تا لیست گروه های مشترک نمایش داده شود. بدیعی است که اگر این گزینه را در صفحه اطلاعات کاربر مد نظر نیافتید، گروه مشترکی با وی ندارید.

پس به همین سادگی قادر به بررسی و مشاهده لیست گروه هایی که شما و سایر کاربران تلگرام به طور همزمان در آن‌ها عضو هستید خواهید بود.

آموزش ویدئویی مشاهده گروه های مشترک تلگرام خود و سایر کاربران

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه مشاهده گروه های مشترک تلگرام خود و سایر کاربران پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون اس ای 2020

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 8

قیمت تاچ ال سی دی اس 20 پلاس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد حسن
محمد حسن
1 سال گذشته

سلام بچه ها کسی میدونه. چطوری لینک دعوت ب ی گروه جدا گونه درست کنیم ک بعد ی بار استفاده دیگه منقضی بشه ممنون میشم اگه کمک کنید

Hasti
Hasti
1 سال گذشته

سلام وقتی کانال عمومی میرنیم و مخاطبین خود را اضافه میکنیم آیا متوجه میشوند مدیر کانال ما هستیم؟

محمد خرمی
محمد خرمی
2 سال گذشته

سلام
چطور میشه متوجه شد که مخاطبین تلگرام طرف مد نظر شما،چند نفر و چه کسانی هستند؟
ممنونم
این دو مورد خیلی برام مهم و حائز اهمیت هست.
ممنونم

محمد خرمی
محمد خرمی
2 سال گذشته

سلام وخسته نباشید.
شاید مخاطب مورد نظر من با گروههای من مشترک نباشد.
ولی داخل گروه‌های دیگری باشد که من خبر نداشته باشم.
چطور میشه فهمید؟

Sahar
Sahar
3 سال گذشته

سلام،میشه بگید چطوری میشه بفهمم مخاطبی که فقط آیدیشو دارم در چه گروهی عضو هست بدون اینکه گروهش مشترک باشه با من؟؟؟؟؟لطفا سریع جواب بدید ممنون میشم🙏🙏🙏🙏🙏