آموزش مدیریت دسترسی اعضاء در گروه معمولی تلگرام

پین کردن پیام در سوپر گروه تلگرام

برای اینکه از دسترسی سایر کاربران یک گروه تلگرام در راستای تغییر نام یا عکس گروه و اضافه کردن عضو جدید به آن جلوگیری کنید، نیازی نیست که حتما گروه شما به سوپر گروه (Supergroup) تبدیل شود! گروه معمولی تلگرام هم امکان مدیریت ادمین ها را فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه مدیریت دسترسی اعضاء در گروه معمولی تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با مدیریت دسترسی اعضاء در گروه معمولی تلگرام

گروه های تلگرام شامل دو دسته یا نوع مختلف هستند. نوع اول گروه های معمولی محسوب می‌شوند که تمام اعضای آن به طور پیش فرض قابلیت تغییر عکس و نام گروه و همچنین اضافه کردن عضو جدید به گروه را دارند. به نوعی در حالت پیش فرض اعضای یک گروه معمولی تلگرام تقریبا تمام قابلیت‌های ادمین گروه را خواهند داشت. اما نوع دوم با عنوان سوپر گروه (Supergroup) شناخته می‌شود. اعضای یک سوپر گروه در حالت پیش فرض قابلیت تغییر عکس و نام سوپر گروه را ندارند، مگر در شرایطی که ادمین اصلی گروه دسترسی آن‌ها را ارتقاء دهد!

اما آیا این موضوع به آن معناست که قادر به مدیریت دسترسی اعضاء در گروه معمولی تلگرام نیستیم؟ آیا نمی‌توانید دسترسی اعضای گروه معمولی تلگرام را محدود کنیم؟ خوشبختانه این امر امکانپذیر است. ما در این مقاله قصد داریم که نحوه مدیریت دسترسی اعضاء در گروه معمولی تلگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه مدیریت دسترسی اعضاء در گروه معمولی تلگرام

اگر قصد دارید که دسترسی اعضای گروه معمولی تلگرام را مدیریت کنی، کافیست که به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره مکالمه گروه مورد نظرتان که ادمین آن هستید مراجعه کنید.
  • نام گروه را از منوی فوقانی صفحه لمس کنید تا صفحه تنظیمات و اعضای آن نمایان شود.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Set admins را انتخاب کنید.
  • مشاهده می‌کنید که در حالت پیش فرض تمام اعضای گروه قابلیت تغییر عکس و نام گروه و همچنین اضافه کردن عضو جدید به آن را دارند. بنابراین در حالت پیش فرض تمام اعضای یک گروه معمولی تلگرام دسترسی‌های مشابه با ادمین را خواهند داشت. به منظور لغو این شرایط ابتدا گزینه All Members are Admins را بردارید.
  • با لمس باکس موجود در گوشه سمت راست نام هر یک از اعضای گروه می‌توانید دسترسی آن را مشخص کنید. زدن تیک باکس کناری هر یک از اعضا به معنای دسترسی وی به قابلیت‌های ادمین است.

بنابراین به این صورت می‌توانید نسبت به مدیریت دسترسی اعضاء در گروه معمولی تلگرام اقدام کنید. پس حتما نیازی نیست تا برای لغو دسترسی سایر اعضا در راستای انجام اقداماتی همچون تغییر عکس و نام گروه، گروهتان را به سوپر گروه تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

آموزش مدیریت دسترسی اعضاء در گروه معمولی تلگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه مدیریت دسترسی اعضاء در گروه معمولی تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت گلس آیفون 7

قطعات گوشی iPhone 7 Plus

قیمت تاچ ال سی دی ام 10 اس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
تینا محمدی
تینا محمدی
1 سال گذشته

چرا کد تلگرامم پیامک نمیشه همش میاد در دتلگرامتون ارسال شده خب من تلگراممو پاکیدم کلن الان چجوری نصبش کنم وقتی کدش نمیاد تو پیامکام