آموزش جستجوی پیام تلگرام با توجه به تاریخ

ساخت گروه تلگرام

اگر تاریخ دریافت یا ارسال یک پیام در تلگرام را به خاطر دارید، به راحتی می‌توانید با استفاده از قابلیت جستجوی پیام این برنامه مستقیما به آن پیام دسترسی پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه جستجوی پیام تلگرام با توجه به تاریخ بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با جستجوی پیام تلگرام با توجه به تاریخ

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله آموزش سرچ یا جستجوی پیام در تلگرام به آموزش نحوه سرچ کردن پیام های تلگرام پرداختیم. بدین منظور دو روش کلی معرفی شد. اما آیا می‌دانید که تلگرام امکان جستجوی پیام با توجه به تاریخ را هم ارائه می‌کند؟ برای مثال تصور کنید که در تاریخ نوزدهم آبان ماه یک پیام مهم دریافت یا ارسال کرده‌اید. در این شرایط می‌توانید با استفاده از قابلیت مذکور در تلگرام نسبت به جستجوی پیام مورد نظر در همان تاریخ نوزدهم آبان ماه اقدام کنید.

این عمل به سادگی قابل انجام است و ما در این مقاله قصد داریم نحوه انجام آن را به شما عزیزان آموزش دهیم. پس در این مقاله به آموزش جستجوی پیام تلگرام با توجه به تاریخ می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه جستجوی پیام تلگرام با توجه به تاریخ

برای اینکه یک پیام یا عبارت را با توجه به تاریخ جستجو یا اصطلاحا سرچ (Search) کنید، حتما باید از جستجوی داخل پنجره گفتگو استفاده کنید. این پنجره گفتگو می‌تواند مربوط به یک چت، گروه یا کانال باشد. برای انجام این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد پنجره چت، کانال یا گروه مد نظر شوید.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Search را انتخاب کنید.
  • عبارت مد نظرتان را در فیلد Search وارد کنید.
  • دکمه جستجو را در کیبورد مجازی لمس کنید.
  • آیکون با نماد “تقویم” موجود در گوشه سمت راست و پایین صفحه را لمس کنید.
  • تاریخ مد نظرتان را انتخاب کنید.
  • گزینه Jump to Date را انتخاب کنید.

به این صورت در پنجره گفتگو به تاریخ انتخاب شده جهش پیدا می‌کنید. می‌توانید با بالا و پایین رفتن در آرشیو پیام های آن تاریخ به دنبال عبارت جستجو شده خود در تاریخ مد نظر باشید. عبارت شما در جستجو با یک نوار مشخص پر رنگ می‌شود و به این صورت قابل تفکیک و تشخیص است.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

آموزش جستجوی پیام تلگرام با توجه به تاریخ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه جستجوی پیام تلگرام با توجه به تاریخ پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوایند:

قطعات آیفون 6

قیمت گلس iPhone X

ال سی دی سامسونگ ام 40

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Ari
Ari
6 سال گذشته

واقعا عالی بود مطلبتون

مهناز جان
مهناز جان
2 سال گذشته
پاسخ به  Ari

دیوانه گک