تعمیر یا تعویض باتری آیفون X تعمیر یا تعویض باتری آیفون X

تعمیر یا تعویض باتری آیفون X

یکی از قطعاتی که ممکن است زیاد در آیفون X دچار مشکل و اختلال شود، باتری آن خواهد بود. خوشبختانه با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری آیفون X اپل را در کوتاه ترین زمان ممکن و ضمانت انجام دهید. با ما همراه باشید.

 

برای تعویض باتری آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

خالی کردن شارژ یکی از معضلات آیفون X اپل!

خیلی از افراد عقیده دارند که آیفون های اپل از نظر توان شارژدهی باتری محصولات خوبی نیستند و ظرفیت مناسبی را ارائه نمی‌کنند. این مسئله به ویژه زمانی از سوی کاربران اعلام می‌شود که پس از چند سال از خرید گوشی به مشکل میخورند. آیفون X اپل هم از این مسئله مستثنا نیست و خیلی از کاربران این گوشی مدعی هستند که باتری آیفون X توان شارژدهی مطلوبی ارائه نمی‌کند، اما دلیل این مسئله چیست؟ آیا به واقع باتری آیفون X اپل ضعیف است؟ در پاسخ باید بگوییم خیر اینطور نیست و اپل در طراحی آیفون X و انتخاب ظرفیت باتری آن بسیار دقیق عمل کرده است. پس چرا کاربران این گوشی با مشکل خالی کردن شارژ باتری مواجه می‌شوند؟

 

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون X | گارانتی اپل

کاهش تدریجی ظرفیت باتری های لیتیوم یونی دلیل خالی شدن سریع شارژ آیفون X است!

باتری های لیتیوم یونی که در گوشی های موبایل از جمله آیفون X اپل از آن ها استفاده می‌شود به گونه‌ای هستند که به مرور زمان و با افزایش تعداد سیکل های شارژ، ظرفیت و توان نهایی آن ها کم و کمتر می‌شود. بنابراین به همین دلیل است که عموما کاربران آیفون های اپل بعد از چند سال مدعی می‌شوند که باتری گوشی آن ها عملکرد مطلوبی نداشته و زود شارژ خالی می‌کند. بنابراین این موضوع یک مسئله طبیعی است و با ضعف طراحی اپل هیچ ارتباطی ندارد. این مسئله دقیقا به شیوه مشابه در سایر گوشی های موبایل هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X اپل

 

برای تعویض باتری آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

تعمیر باتری آیفون X باید چه زمانی انجام شود؟

عموما بعد از گذشت 2 سال باتری های لیتیوم یونی تقریبا به کمترین مقدار از ظرفیت خود می‌رسند و خیلی زود به زود شارژ خالی می‌کنند. برای آیفون X اپل هم دقیقا همین حالت صادق است و باتری لیتیوم یونی این موبایل عموما بعد از 1.5 الی 2 سال توان شارژدهی خود را از دست می‌دهد و نیاز به تعویض خواهد داشت.

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون X | گارانتی اپل

 

آیا می‌توانیم تعمیر باتری آیفون X اپل را شخصا انجام دهیم؟

تعویض یا تعمیر باتری آیفون X اپل کار خیلی آسانی نیست. اپل باتری این گوشی را به شیوه خاصی طراحی کرده که تقریبا از دو قسمت تشکیل شده و شبیه به حرف L است. همچنین اپل در زیر باتری آیفون X چسب های نگهدارنده‌ای را نصب کرده که جداسازی آن ها دشوار بوده و بعد از تعمیر باتری هم باید جایگزینی برای این چسب ها تعبیه شود. بنابراین یک فرد معمولی به راحتی نمی‌تواند تعویض یا تعمیر باتری آیفون X اپل را انجام دهد. اگر تمایل دارید شخصا تعویض باتری آیفون X را انجام دهید، می‌توانید از مقاله آموزش تعویض باتری آیفون ایکس کمک بگیرید و تعمیر موبایل خود را انجام دهید.

 

برای تعویض باتری آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

به اورجینال بودن باتری دقت کنید!

یکی از مهم ترین نکاتی که در حین تعویض یا تعمیر باتری آیفون X اپل باید به آن توجه شود این است که باتری جایگزین باید حتما اورجینال بوده و کیفیت مناسبی را ارائه کند، در غیر این صورت خیلی زود دوباره با افت کیفیت شارژدهی باتری مواجه خواهید شد. استفاده از باتری های نامرغوب در گوشی هایی مثل آیفون X اپل می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را برای دستگاه و کاربر به بار آورد. بنابراین همیشه دقت کنید که باتری جایگزین آیفون X اورجینال و اصل باشد.

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون X | گارانتی اپل

 

تعمیر باتری آیفون X اپل را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید خیالتان از بابت تعویض یا تعمیر باتری آیفون X راحت باشد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. موبایل کمک باتری آیفون های X را با ضمانت اورجینال بودن باتری جدید در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. زمانی که از متخصصین موبایل کمک برای تعمیر آیفون X اپل کمک بگیرید، خیالتان از بابت کیفیت تعمیر گوشی صورت گرفته راحت خواهد بود و گوشی خود را هم در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت. برای ثبت سفارش تعویض یا تعمیر باتری آیفون X و انجام هماهنگی های لازم می‌توانید با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

 

برای تعویض باتری آیفون X کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: 

گوشی آیفون X

قطعات iPhone X 

قیمت باتری آیفون X

باتری آیفون ایکس

 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل