آموزش تغییر تم تلگرام موبایل (Theme)

آموزش تغییر تم تلگرام موبایل

نسخه موبایلی اپلیکیشن تلگرام هم به مانند نسخه دسکتاپ آن از قابلیت تغییر تم پشتیبانی می‌کند. تعویض تم تلگرام موبایل به سادگی قابل انجام است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر تم تلگرام موبایل (Theme) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با تعویض تم در تلگرام موبایل (Theme)

تلگرام تقریبا به تازگی قابلیت ساخت و تغییر تم نسخه موبایل اپلیکیشن خود را ارائه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، می‌توانید از مقاله قابلیت ساخت و تغییر تم تلگرام به نسخه موبایل این برنامه اضافه شد! استفاده کنید. پیش از این در مقاله آموزش ساختن تم تلگرام موبایل (Create Theme) نحوه ساخت تم برای تلگرام موبایل را به شما عزیزان آموزش دادیم، اما حال نوبت به آموزش نحوه تغییر تم در نسخه موبایلی تلگرام رسیده است.

بنابراین در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با نحوه تغییر تم تلگرام موبایل (Theme) آشنا کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

روش تغییر تم تلگرام موبایل (Theme)

به منظور تعویض یا تغییر دادن تم اپلیکیشن تلگرام در گوشی خود کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Theme را لمس نمایید.
  • هر یک از تم های مورد نظرتان را از لیست زیر صفحه انتخاب کنید. در حالت پیش فرض این بخش شامل سه تم مختلف با نام های Default، Blue و Dark می‌شود.

دقت داشته باشید که شما فقط محدود به استفاده از تم های پیش فرض تلگرام موبایل نیستید، بلکه می‌توانید از تم هایی که سایر دوستانتان در تلگرام ساخته‌اند هم استفاده کنید. برای انجام این کار لازم است که آن‌ها تم ساخته شده خود را با شما اشتراک گذاری کنند. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه اشتراک گذاری تم در تلگرام موبایلی از مقاله آموزش اشتراک گذاری و ارسال تم تلگرام موبایل برای سایر کاربران استفاده کنید.

آموزش تصویری تغییر تم تلگرام موبایل (theme)

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر تم تلگرام موبایل (Theme) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7

دوربین پشت آیفون XS

دوربین پشت آیفون XR

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
1 سال گذشته

سلام چگونه میشه برای والپیپر جدا برای پیوی گذاشت مثلا فقط یکی از پیوی ها والپیپر داشته باشه و بقیه نه

..
..
2 سال گذشته

کسی نمیدونه چطور میشه خود لوگوی تلگرام رو تغیر داد

shayan
shayan
5 سال گذشته

خسته نباشین کسی نمیدونست چهارتموعوض کنه
اپلیکیشن تم تلگرام اومده تم های متنوعه ای داره چطوری میشه توتلگرام گذاشت