بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل؛ معرفی ۱۱ ویدیو پلیر

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل

به نظر شما بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون کدام ویدیو پلیر است؟ شاید شما هم از جمله افرادی باشید که مدت‌هاست به دنبال بهترین گزینه‌های موجود هستید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل بپردازیم و 11 ویدیو پلیر فوق‌العاده را به شما معرفی کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌

تماشای فیلم و ویدیو در گوشی و تبلت‌ها به شدت لذت بخش است. این لذت زمانی که از یک آیپد یا آیفون استفاده کنید بیشتر می‌شود چرا که این محصولات از نظر کیفیت فوق‌العاده هستند. این روزها کاربران زیادی با استفاده از آیپد یا آیفون خود به تماشای ویدیو و فیلم های مختلف می‌پردازند و این امر به اقدامی کاملا شایع و جا افتاده تبدیل شده است. اما برای اجرای ویدیوها در آیفون یا آیپد نیاز به برنامه‌ای دارد که اصطلاحا به آن ویدئو پلیر گفته می‌شود. هم اکنون ویدیو پلیرهای مختلف و بسیار متنوعی برای سیستم عامل آی او اس اپل ارائه شده و کاربران آیفون و آیپدها قادر به استفاده از آن‌ها هستند. اما به نظر شما بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون های اپل کدام است؟

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

بسیاری از ویدیو پلیرهایی عرضه شده برای آیفون و آیپدهای اپل کیفیت عملکرد عالی دارند، بنابراین شاید انتخاب یک ویدیو پلی به عنوان بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون چندان صحیح نباشد. از اینرو ما قصد داریم که 11 نمونه از بهترین ویدیو پلیرهای آیفون و آیپدهای اپل را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر از افراد علاقمند به تماشای ویدیو و فیلم در آیفون یا آیپد هستید، به هیچ وجه این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر OPlayer

ویدیو پلیر OPlayer به واقع یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود. این ویدیو پلیر رابط بسیار عالی دارد و تقریبا از پس اجرای هر فرمت ویدیویی بر می‌آید و این موضوع از جمله اصلی‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود. با استفاده از ویدیو پلیر OPlayer قادر به اجرای زیرنویس‌های مختلف هم خواهید بود. این ویدیو پلیر قابلیتی دارد که به موجب آن در حین پخش فایل‌های صوتی حتی با قفل شدن صفحه نمایش هم می‌تواند اجرای موزیک را ادامه دهد. ویدیو پلیر OPlayer شامل دو نسخه رایگان و غیر رایگان می‌شود که متاسفانه نسخه رایگان آن با تبلیغات نسبتا آزاردهنده‌ای همراه است.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

تعمیرات اپل

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر 8Player

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل

ویدیو پلیر 8Player شاید از نظر توان پشتیبانی از فرمت‌های مختلف به پای OPlayer برسد اما در هر حال با توجه به رابط کاربری و قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند یکی از بهترین ویدیو پلیرهای آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود. با استفاده از این ویدیو پلیر به راحتی می‌توانید ویدیوهای با وضوح تصویر فول اچ‌دی را بدون بروز هیچ مشکل و لگ در آیفون یا آیپدتان اجرا کنید. عملکرد این ویدیو پلیر بسیار سریع بوده و برنامه بسیار سبک طراحی شده است. ویدیو پلیر 8Player هم شامل دو نسخه رایگان و غیر رایگان می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر RockPlayer 2

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل

ویدیو پلیر RockPlayer 2 از ویدیو پلیرهای رایگان و بسیار با کیفیتی است که استفاده از آن را به هر کاربر آیفون و آیپدی توصیه می‌کنیم. این ویدیو پلیر از رابط کاربری فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و تقریبا قابلیت پخش هر فرمت ویدیویی را دارد. برنامه RockPlayer 2 از زیرنویس پشتیبانی به عمل می‌آورد و قابلیت‌های کنترل اشاره‌ای خاصی را هم ارائه می‌کند. متاسفانه تنها نقطه ضعف این ویدیو پلیر مربوط به لگ‌های آن در اجرای ویدیوهای با وضوح تصویر فول اچ‌دی می‌شود.

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر Video Stream

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل

شاید کمتر نام ویدیو پلیر Video Stream را شنیده باشید، اما از نظر ما این ویدیو پلیر مستحق قرارگیری در لیست 11 ویدیو پلیر آی او اسی برتر ما است. این ویدیو پلیر با برنامه آیتیونز (iTunes) سازگاری کامل دارد و از سرور دسکتاپ اختصاصی هم بهره می‌برد که به موجب آن تعامل مابین کامپیوتر و آیفون به سادگی امکانپذیر می‌شود. این ویدیو پلیر قابلیت تبدیل اتوماتیک فرمت‌های مختلف ویدیویی به فرمت .mov را دارد و شامل دو نسخه رایگان و غیر رایگان می‌شود. تنها مشکل و نقطه ضعف ویدیو پلیر Video Stream را می‌توان در برخی لگ‌های آن در حین اجرای ویدیوهای با حجم و با وضوح تصویر بالا دانست.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در تهران

تعمیرات اپل

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر Azul

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل

قابلیت همگام‌سازی و نمایش زیرنویس را می‌توان اصلی‌ترین نقطه قوت ویدیو پلیر Azul دانست. این ویدیو پلیر از فرمت‌های ویدیویی مختلفی پشتیبانی می‌کند و امکان انتخاب فرمت اینکدینگ زیرنویس‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. یکی دیگر از مزیت‌های ویدیو پلیر Azul مربوط به رایگان بودن آن می‌شود. طبق بررسی انجام شده، عملکرد ویدیو پلیر Azul در آیپد و آیفون های مجهز به نسخه‌های بالاتر سیستم عامل iOS از نسخه‌های پایین‌تر آن به مراتب بهتر و باثبات‌تر است.

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر Its Playing

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل

ویدیو پلیر Its Playing یکی از جالب‌ترین ویدیو پلیرهای فعلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود. این ویدیو پلیر قابلیت‌هایی همچون امکان تغییر کنتراست ویدیو، امکان تغییر سرعت پخش ویدیو، امکان تغییر میزان روشنایی ویدیو و غیره را فراهم می‌کند. همچنین این ویدیو پلیر قادر است تا به طور اتوماتیک فایل‌های زیرنویس مناسب برای ویدیو یا فیلم‌های مورد نظرتان را بیابد. بنابراین بدین منظور نیازی به جستجوی در اینترنت از طریق مرورگر نخواهید داشت. خوشبختانه ویدیو پلیر Its Playing به طور رایگان عرضه شده و شامل نسخه غیر رایگان نمی‌شود.

تعمیرات اپل

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر GPlayer

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل

یکی دیگر از بهترین ویدیو پلیرهای موجود برای آیپد و آیفون های اپل، Gplayer نام دارد. این ویدیو پلیر تقریبا از تمام فرمت‌های مشهور و محبوب ویدیویی پشتیبانی می‌کند، بنابراین کمتر کاربری ممکن است در حین استفاده از آن با مشکل عدم پشتیبانی از فرمت ویدیویی خاصی شود. ویدیو پلیر Gplayer رابط کاربری بسیار عالی دارد و از رد و بدل فایل از طریق شبکه وای فای مابین کامپیوتر و گوش پشتیبانی به عمل می‌آورد. خوشبختانه GPlayer هم به طور رایگان عرضه شده و شامل نسخه غیر رایگان نمی‌شود.

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر CineXPlayer

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل

قابلیت‌ها و امکاناتی که ویدیو پلیر CineXPlayer ارائه می‌کند تقریبا از تمام ویدیو پلیرهای دیگر برتری دارد. این ویدیو پلیر از کدک‌های دالبی ساند پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن به منظور تماشای ویدیوهای سه بعدی استفاده کرد. همچنین ویدیو پلیر CineXPlayer به مرورگر اختصاصی خود هم مجهز است. مزیت بعدی این ویدیو پلیر مربوط به رایگان بودن آن می‌شود. تنها نقطه ضعف آن را می‌تواند در عدم پشتیبانی از فرمت‌های FLV و WMV خلاصه کرد.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی ایفون

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر GoodPlayer

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل

تفکیک و نمایش رنگ‌ها در ویدیو پلیر GoodPlayer فوق‌العاده است و این موضوع می‌تواند اصلی‌ترین برتری آن نسبت به سایر ویدیو پلیرهای نام برده شده باشد. پشتیبانی از دستورات اشاره‌ای و زیرنویس هم از دیگر قابلیت‌های مناسب این ویدیو پلیر محسوب می‌شود. ویدیو پلیر GoodPlayer به طور رایگان عرضه شده است، اما متاسفانه در اجرای برخی از فرمت‌های ویدیویی لگ‌های کوچکی را ارائه می‌کند. با این حال این ویدیو پلیر یکی از بهترین ویدیو پلیرهای فعلی موجود برای آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود.

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر RushPlayer+

کاربران دستگاه‌های آی او اسی جیلبریک شده و قدیمی حتما باید از ویدیو پلیر RushPlayer+ استفاده کنند! این ویدیو پلیر فوق‌العاده روان عمل می‌کند. ما عملکرد آن را بر روی آیفون 4 اپل و در شرایط پخش ویدیویی با وضوح تصویر فول اچ دی بررسی کردیم و با نتیجه بسیار جالبی مواجه شدیم. این ویدیو پلیر به هیچ وجه لگ یا باگی را ارائه نکرد و به بهترین شکل ممکن از پس اجرای ویدیوی فول اچ دی مد نظرمان در آیفون 4 بر آمد! مطمئن باشید که بسیاری از ویدیو پلیرهایی که پیش از این معرفی شدند از پس انجام این عمل بر نمی‌آیند. اگر به دنبال یک ویدیو پلیر فوق‌العاده هستید که در آیفون یا آیپد جیلبریک شده خود از آن استفاده کنید، همین حالا ویدیو پلیر RushPlayer+ را از Cydia دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس ایفون 

تعمیرات اپل

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل: ویدئو پلیر VLC Media Player

بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون اپل

ویدیو پلیر VLC Media Player هم از دیگر ویدیو پلیرهای با کیفیت و مناسبی است که می‌توانید در آیپد یا آیفون خود نصب و از آن استفاده کنید. این ویدیو پلیر رابط کاربری بسیار عالی دارد و عملکرد آن در دستگاه‌های آی او اسی مدرن کاملا روان است، اما متاسفانه در دستگاه‌های آی او اسی قدیمی‌تر ممکن است با لگ‌ و تاخیرهایی همراه شود. با این وجود VLC Media Player بی‌شک می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین ویدیو پلیر آیپد و آیفون های اپل پرداختیم و در این راستا 11 ویدیو پلیر را معرفی کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین جلو iPhone XS Max

تاچ ال سی دی Samsung A60

قطعات گوشی iPhone 7

تعمیرات موبایل

منبع addictivetips

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حسین
حسین
4 سال گذشته

ایفون یعنی زندگی مدرن اگه بلد باشی ازش استفاده کنی زندگی مدرن رو حس میکنی

شاکر
شاکر
5 سال گذشته

ایفون یعنی اشغال

فرنام کاویانی
فرنام کاویانی
5 سال گذشته
پاسخ به  شاکر

شاید از نظر شما این طوری باشه ولی از خیلی جهت ها آیفون خیلی بهتر از اندرویده

Fatemeh
Fatemeh
2 سال گذشته
پاسخ به  شاکر

مخالفم🙂