تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون ۶s Plus تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون ۶s Plus

تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون ۶s Plus

شکستن تاچ ال سی دی یکی از رایج ترین اتفاق هایی است که هر روز کاربران زیادی با آن رو به رو می‌شوند. دیگر لازم نیست نگران هزینه تعمیر ال سی دی آیفون خود باشید! با مرکز تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر ال سی دی آیفون 6S پلاس را صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 چرا ال سی دی آیفون 6S پلاس نیاز به تعمیر پیدا می‌کند؟

دلایل متعددی ممکن منجر به این شوند که کاربر ال سی دی آیفون 6S پلاس را تعویض کند نیاز پیدا کند. مثل همیشه رایج ترین دلیل انجام این کار مربوط به وارد شدن ضربه به گوشی و شکستن ال سی دی می‌شود. شکستن ال سی دی موبایل می‌تواند در اثر یک سهل انگاری کوچک و افتادن گوشی از دست کاربر رخ دهد. در برخی موارد دیگر هم اعمال فشار به نمایشگر گوشی می‌تواند منجر به از کار افتادن آن شود.

 

برای تعویض LCD آیفون 6 اس پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

برای مثال دیده شده که کاربر موبایل را در جیب پشت خود قرار داده و زمانی که نشسته، ال سی دی آیفون شکسته است. دلایل دیگری همچون آب خوردگی هم می‌توانند منجر به بروز اختلال در عملکرد تاچ ال سی دی آیفون 6S پلاس را هر گوشی دیگری شوند. بنابراین ال سی دی آیفون 6S پلاس و سایر گوشی های موبایل ممکن است بنا به دلایل مختلفی نیاز به تعمیر پیدا کنند.

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 6s پلاس اپل

هزینه تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون ها همیشه یکی از هزینه‌بردارترین تعمیرات این گجت ها بوده است و متاسفانه همین مسئله برای ال سی دی آیفون 6 اس پلاس اپل هم صادق است. تعمیر ال سی دی آیفون 6S پلاس یکی از هزینه بردارترین تعمیرات این گوشی محسوب می‌شود و متاسفانه در بازار آزاد خیلی از تعمیرکاران موبایل در راستای انجام این تعمیر از کاربران هزینه های گزاف دریافت کرده و در سمت مقابل از ترفندهایی استفاده می‌کنند که هزینه نهایی انجام این تعمیر را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر آیفون اپل

برای مثال برخی تعمیرکاران ال سی دی سالم آیفون های 6S پلاسی که دیگر قابل استفاده و تعمیر نیستند را به جای ال سی دی کاملا اورجینال و شرکتی در گوشی مشتریان نصب می‌کنند و هزینه گزافی هم در قابل انجام این کار دریافت خواهند کرد. بنابراین اگر ال سی دی آیفون 6S پلاس شما نیاز به تعمیر داردد باید انجام این کار را به مرجع قابل اعتمادی واگذار کنید. اگر می‌خواهید ال سی دی آیفون 6S پلاس شما با ضمانت و کمترین قیمت ممکن تعمیر شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

تعمیر ال سی دی آیفون 6S پلاس اپل

 

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون 6s پلاس 

تعمیر ال سی دی آیفون 6 اس پلاس چقدر زمان می‌برد؟

تعویض یا تعمیر ال سی دی گوشی ها همیشه یکی از تعمیرات سخت این گجت ها بوده و برای آیفون 6 اس پلاس اپل هم همین وضعیت به شکل مشابه وجود دارد. اگر تعمیر ال سی دی این گوشی به دست تعمیرکاری با تجربه و با سرعت عمل مناسب سپرده شود، تقریبا در کمتر از 2 ساعت پروسه تعویض یا تعمیر ال سی دی تکمیل خواهد شد. البته در برخی شرایط خاص که در اثر ضربه علاوه بر ال سی دی گوشی سایر اجزای سخت افزاری آن هم دچار مشکل شده باشند، ممکن است تعمیر ال سی دی آیفون 6S پلاس بیشتر هم به طول بیانجامد. اگر می‌خواهید تاچ ال سی دی آیفون 6S پلاس خود را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر یا تعویض کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعویض LCD آیفون 6 اس پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

آیا شخصا می‌توانیم ال سی دی آیفون 6S پلاس را تعویض کنیم؟

تعویض ال سی دی آیفون 6 اس پلاس کار آسانی نیست و نیاز به طی کردن مراحل پیچیده و حساسی دارد، اما این مسئله بدان معنا نیست که شما به هیچ وجه قادر به انجام این تعمیر نباشید. اگر کمی دقت و حوصله صرف کنید می‌توانید شخصا LCD آیفون 6 اس پلاس را تعویض کنید. برای انجام این کار ابتدا با مراجعه به وبسایت موبایل کمک ابزارهای مورد نیاز برای تعویض ال سی دی گوشی و همچنین یک عدد LCD اورجینال آیفون 6S پلاس را تهیه نمایید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۶s پلاس اپل+ویدئو ارائه شده، قادر به تعمیر ال سی دی آیفون 6S پلاس خواهید بود. سعی کنید تمام مراحل شرح داده شده را با دقت و به صورت صحیح انجام دهید.

تعمیر ال سی دی آیفون 6s پلاس اپل را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 6S پلاس شما با اطمینان کامل از کیفیت و اورجینال بودن LCD تعویضی دستگاه و همچنین صرف کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک با دسترسی به جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر موبایل می‌توانند به بهترین شکل ممکن تعمیر ال سی دی آیفون 6S پلاس اپل را برایتان انجام دهند. برای ثبت سفارش تعویض ال سی دی و کلیه تعمیرات آیفون 6S پلاس اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل