تعمیر یا تعویض دوربین iPhone 7 Plus تعمیر یا تعویض دوربین iPhone 7 Plus

تعمیر یا تعویض دوربین iPhone 7 Plus

تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس اپل شاید از تعمیرات رایج این گوشی موبایل نباشد، اما در موارد محدود دیده شده که کاربران ملزم به انجام آن می‌شوند. اما چطور می‌توانیم تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس اپل را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهیم؟ با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین 7 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

رایج ترین مشکلات دوربین آیفون 7 پلاس اپل

معمولا دوربین آیفون های اپل دچار خرابی نمی‌شود و خراب شدن دوربین در آیفون ها چندان شایع نیست، اما در برخی شرایط محدود ممکن است این اتفاق رخ دهد. رایج ترین مشکلاتی که برای دوربین آیفون 7 پلاس اپل رخ می‌دهد شامل مواردی مثل از کار افتادن کامل دوربین اصل یا سلفی و ایجاد شدن خط و خش روی لنز دوربین دستگاه و عکسبرداری تار و بی‌کیفیت می‌شود. در هر دو شرایط کاربر ملزم به تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس خواهد بود. اما دلیل خراب شدن دوربین آیفون 7 پلاس چیست و هزینه تعمیر آن چقدر خواهد بود؟

 

تعمیر یا تعویض دوربین iPhone 7 Plus | گارانتی اپل

 

دلایل اصلی خراب شدن دوربین آیفون 7 پلاس

وارد شدن ضربه یا فشار به محل نصب ماژول های دوربین آیفون 7 پلاس اصلی ترین دلایلی هستند که منجر به بروز اختلال در عملکرد دوربین این گوشی می‌شوند. در خیلی از موارد دیده شده که موبایل بنا به سهل انگاری کاربر از دست وی افتاده و به زمین برخورد کرده است، اما علیرغم اینکه بدنه و تاچ و ال سی دی دستگاه سالم هستند، دوربین اصلی یا سلفی آن از کار می‌افتد. وارد شدن فشار مستقیم به ماژول دوربین گوشی هم می‌تواند به این قطعه آسیب بزند. همچنین آب خوردگی آیفون 7 پلاس و یا ایجاد شدن خط و خش روی لنز دوربین دستگاه هم از دیگر دلایلی است که کاربر را ملزم به تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس می‌کند.

 

برای تعمیر دوربین 7 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 پلاس اپل 

هزینه تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس چقدر است؟

عموما زمانی که دوربین پشت یا جلوی آیفون 7 پلاس دچار هر نوع اختلالی شود، کل ماژول دوربین می‌بایست تعویض گردد. بنابراین اگر دوربین اصلی گوشی مختل شود، احتمالا باید ماژول دوربین اصلی تعویض گردد و اگر دوربین سلفی دستگاه دچار مشکل شود، احتمالا باید ماژول دوربین سلفی تعویض گردد. تعویض این قطعات بدان معناست که باید هزینه‌ای برای خرید نسخه های اورجینال آن ها پرداخت شود. بنابراین هزینه تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس در اغلب موارد چندان ناچیز نیست. اما در هر صورت هزینه انجام این تعمیر به مراتب کمتر از هزینه انجام تعمیراتی مثال تعویض ال سی دی آیفون 7 پلاس یا تعویض برد گوشی آیفون 7 پلاس خواهد بود.

 

تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس اپل در موبایل کمک

 

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۷ پلاس 

آیا شخصا قادر به تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس خواهیم بود؟

همانطور که گفتیم در اغلب موارد برای رفع مشکل عملکرد دوربین اصلی و سلفی آیفون 7 پلاس باید ماژول دوربین دستگاه تعویض شود. خوشبختانه تعویض ماژول دوربین آیفون 7 پلاس اپل کار خیلی سختی نیست و شما با کمی تجربه و دسترسی به ابزارها و قطعات مورد نیازتان می‌توانید این کار را انجام دهید. برای تامین قطعات اورجینال مورد نیاز و همچنین ابزارهای تعمیر مناسب می‌توانید به فروشگاه تخصصی موبایل مراجعه کنید. در فروشگاه موبایل کمک تمام ابزارهای تعمیر و قطعات اورجینال گوشی های موبایل با کمترین قیمت ممکن عرضه شده و شامل گارانتی هم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

 

برای تعمیر دوربین 7 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

اگر با نحوه تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس آشنا نیستید هم نگران نباشید. تیم تحریریه موبایل کمک در دو مقاله آموزش تعویض دوربین اصلی آیفون 7 پلاس و آموزش تعویض دوربین سلفی آیفون 7 پلاس نحوه تعویض کردن ماژول دوربین پشت و جلوی این گوشی را به صورت تصویری و قدم به قدم شرح داده است. بنابراین کافیست مراحلی که در هر مقاله شرح داده شده را با دقت و به ترتیب طی کنید تا قادر به تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس باشید.

تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس را به موبایل کمک بسپارید!

اگر بنا به هر دلیل تصور می‌کنید شخصا قادر به تعمیر آیفون 7 پلاس نیستید یا اصلا علاقه و زمان لازم برای انجام این کار را ندارید، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید و تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس را به کارشناسان با تجربه این شرکت واگذار کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک افراد با تجربه و بسیار کاربلدی هستند که با جدیدترین و مدرن ترین متدها و ابزارهای تعمیر موبایل، دوربین آیفون 7 پلاس شما را تعمیر خواهند کرد. به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 7 Plus

قیمت دوربین پشت آیفون 7 پلاس

دوربین سلفی آیفون 7 پلاس

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل