تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 7 Plus تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 7 Plus

تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 7 Plus

اگر گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) شما شکسته نگران نباشید، چون تعویض این قطعه در شرکت موبایل کمک انجام می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس آیفون 7 پلاس اپل را با صرف کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

شرط لازم برای تعویض گلس آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus)

زمانی که در اثر ضربه به گوشی آیفون 7 پلاس بر روی صفحه نمایش آن ترک هایی ایجاد می‌شود، ممکن است بتوان با تعویض گلس ال سی دی مشکل را برطرف ساخت. البته منظور از تعویض گلس آیفون 7 پلاس عوض کردن لایه محافظ نیست که به عنوان لوازم جانبی روی صفحه نمایش گوشی نصب می‌شود، بلکه منظور لایه شیشه‌ای و گلسی است که اپل روی نمایشگر آیفون 7 پلاس پرس کرده و بدین ترتیب از آن محافظت می‌کند. اما برای اینکه بتوانید به جای تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی فقط با تعویض گلس آن مشکل را برطرف سازید باید شرط خاصی برقرار باشد که به شرح زیر است:

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 7 Plus

 

  • در شرایطی می‌توانید با تعویض گلس یا شیشه آیفون 7 پلاس مشکل شکستگی صفحه نمایش را برطرف کنید که تاچ و ال سی دی گوشی علیرغم شکستگی هایی که روی صفحه نمایش به وجود آمده، بدون مشکل کار کند.

 

بنابراین اگر در اثر ضربه‌ای که به موبایل وارد شده تاچ یا ال سی دی آن دچار اختلال شود دیگر نمی‌توانید به فکر تعویض گلس آیفون 7 پلاس باشید و در این شرایط باید کل مجموعه تاچ ال سی دی گوشی تعویض گردد. اما تعویض گلس آیفون 7 پلاس در مقایسه با تعویض کامل تاچ ال سی دی دستگاه چه مزیتی دارد؟

مزیت تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی نسبت به تعویض کامل تاچ و ال سی دی

زمانی که بتوانید تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون 7 پلاس را بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن انجام دهید، دو مزیت اصلی به وجود می‌آید که به ترتیب شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کاهش هزینه تعمیر: اولین مسئله مربوط به هزینه تعمیر می‌شود. هزینه تعویض شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 7 پلاس اپل به مراتب نسبت به هزینه تعویض کامل تاچ ال سی دی این گوشی کمتر است و حدودا یک سوم هزینه تعویض تاچ ال سی دی را به همراه دارد. بنابراین اصلی ترین مزیتی که در صورت تعویض گلس آیفون 7 پلاس از آن بهره‌مند می‌شوید کاهش هزینه‌ تعمیر آیفون خواهد بود.

 

برای تعویض گلس آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

  • عدم نیاز به تعویض تاچ و LCD فابریک گوشی: نکته بعدی این است که وقتی با تعویض گلس ال سی دی آیفون 7 پلاس مشکل آن برطرف شود عملا تاچ و ال سی دی فابریک گوشی در آن باقی می‌مانند و تعویض نمی‌شوند. طبیعی است که در این شرایط هیچ نگرانی مبنی بر کیفیت تاچ ال سی دی جدید و اورجینال بودن آن نخواهید داشت چون عملا تاچ و ال سی دی گوشی اصلا تعویض نمی‌شوند و فقط گلس یا شیشه شکسته روی ال سی دی گوشی تعویض خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 پلاس اپل 

دو موضوع فوق اصلی ترین مزیت هایی هستند که با تعویض گلس iPhone 7 Plus به آن ها دست پیدا می‌کنید. بنابراین وقتی بتوانید با تعویض گلس یا شیشه مشکل شکستگی صفحه نمایش آیفونتان را برطرف کنید علاوه بر اینکه هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد، خیالتان هم از بابت تعویض نشدن ال سی دی و تاچ گوشی و فابریک باقی ماندن آن ها راحت خواهد بود.

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 7 پلاس چقدر است؟

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم هزینه تعویض گلس آیفون 7 پلاس اپل نسبت به هزینه تعویض ال سی دی و تاچ آن به مراتب کمتر است، بنابراین اگر شانس بیاورید و بتوانید با تعویض گلس گوشی مشکل ال سی دی آن را برطرف سازید از نظر هزینه و قیمت جلوتر خواهید افتاد. اگرچه نمی‌توان به طور دقیق قیمت و هزینه تعویض گلس یا شیشه  آیفون 7 پلاس را مشخص کرد اما عموما قیمت تعویض گلس ال سی دی این گوشی یک سوم قیمت و هزینه تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن خواهد بود.

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 7 Plus

 

تعویض گلس ال سی دی iPhone 7 Plus چقدر زمان می‌برد؟

برخلاف تصور اغلب افراد، تعویض گلس آیفون 7 پلاس در مقایسه با تعویض کامل تاچ و ال سی دی گوشی نیاز به زمان بیشتری دارد. در این پروسه باید از تجهیزات و دستگاه های خاصی استفاده شود که هر یک برای انجام وظیفه خودشان به چند ساعت زمان و صبر نیازمند هستند. در پروسه تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی باید به شیوه های خاص گلس LCD معیوب و شکسته شده گوشی از روی آن برداشته شود و سپس گلس جدید روی ال سی دی پرس شده و در مرحله آخر هم حباب زدایی انجام گیرد. هر یک از این مراحل با استفاده از دستگاه های خاصی باید انجام شوند و نیازمند صرف دقت بالایی هستند تا در نتیجه بهترین کیفیت را برایتان به همراه داشته باشند. بنابراین تصور نکنید که تعویض گلس آیفون 7 پلاس ظرف مدت زمان چند ساعت قابل انجام خواهد بود. این پروسه عموما چیزی مابین 1 الی 3 روز زمان می‌برد. اگر در انجام این تعمیر عجله دارید و می‌خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 7 پلاس شما انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس مرکز موبایل کمک استفاده به عمل آورید. برای آشنایی بیشتر با خدمات تعمیرات موبایل فوری این مرکز به مطالعه مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانت بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

 

برای تعویض گلس آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض گلس یا شیشه شکسته تمامی مدل‌های آیفون اپل

تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 7 پلاس با کمترین هزینه در موبایل کمک

یکی از اولین مراکزی که سرویس تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 7 پلاس و دیگر گوشی های موبایل را ارائه کرد شرکت موبایل کمک بود. این شرکت هم اکنون به جدیدترین تجهیزات و ابزارهای مدرنی دسترسی دارد که برای تعویض گلس ال سی دی گوشی های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارشناسان این مرکز با شرکت در دوره های تخصصی و حساس نحوه استفاده از این تجهیزات و ابزارهای پیشرفته را می‌آموزند و در نتیجه بهترین کیفیت تعمیر برای مشتری به ارمغان آورده می‌شود. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس و تعمیرات آیفون 7 پلاس خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از طریق سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 7 پلاس

قیمت گلس آیفون 7 پلاس

شیشه iPhone 7 Plus 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل