جلوگیری از نمایش متن پیام تلگرام در اعلان (Message Preview)

نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

تلگرام قابلیتی تحت عنوان Message Preview را ارائه می‌کند که به موجب آن بخشی از متن پیام جدید دریافتی به صورت پیش نمایش در اعلان قابل دیدن است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه غیر فعال کردن Message Preview و جلوگیری از نمایش متن پیام تلگرام در اعلان بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با جلوگیری از نمایش متن پیام تلگرام در اعلان (Message Preview)

تلگرام قابلیتی دارد که با فعال بودن آن پیش نمایشی از پیام های جدید دریافتی در منوی نوتیفیکیشن های دستگاه ارائه می‌شود. این پیش نمایش شامل بخشی از پیام جدید است و ممکن است در برخی موارد منجر به پایمال شدن حریم خصوصی کاربران شود. به این قابلیت ویژه در تلگرام Message Preview گفته می‌شود که خوشبختانه قابل غیر فعال سازی است.

در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه جلوگیری از نمایش متن پیام تلگرام در اعلان (Message Preview) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه غیر فعال کردن گزینه Message Preview در تلگرام

به منظور جلوگیری از نمایش متن پیام تلگرام در اعلان باید گزینه Message Preview را از منوی تنظیمات تلگرام غیر فعال کنید. برای انجام این کار به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • در صفحه‌ای که به آن هدایت شده‌اید، دو بخش مختلف با عناوین Message notifications و Group notifications ارائه شده است. بخش اول (Message notifications) مربوط به تنظیمات اعلان برای پیام های شخصی تلگرام است و بخش دوم (Group notifications ) مربوط به تنظیمات اعلان برای پیام های گروهی تلگرام می‌شود. بنابراین در بخش مد نظرتان گزینه Message Preview را غیر فعال نمایید.

به این صورت دیگر در ازای دریافت پیام های جدید تلگرام، در نوتیفیکیشن بار هیچ بخشی از پیام دریافتی نمایش داده نمی‌شود. دقت داشته باشید که این موضوع به نمایش پیام های جدید تلگرام در پنجره پاپ آپ تفاوت دارد. توضیحات مربوط به نحوه شخصی سازی اعلان پاپ آپ در مقالهآموزش غیر فعال سازی اعلان پاپ آپ در تلگرام (Popup Notifications) ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

آموزش ویدئویی جلوگیری از نمایش متن پیام تلگرام در اعلان

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه غیر فعال کردن قابلیت Message Preview در تلگرام پرداختیم. غیر فعال کردن این گزینه منجر به جلوگیری از نمایش متن پیام تلگرام در اعلان می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6 اس

قیمت تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A11

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
...
...
5 سال گذشته

سلام خیلی ممنون عالی بود
ولی واسه من تلگرام کامپیوتره میتونین کمکم کنید؟!

یعقوبی
یعقوبی
5 سال گذشته

بسیار عالی و کاربردی بود ممنون