آموزش غیر فعال کردن ویبره تماس صوتی تلگرام

آموزش غیر فعال کردن ویبره تماس صوتی تلگرام

در حالت پیش فرض زمانی که از طریق تلگرام یک تماس دریافت می‌کنید، ویبره یا هشدار لرزشی در کنار صدای زنگ ارائه می‌شود. اما این ویبره قابل غیر فعال سازی است! در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه غیر فعال کردن ویبره تماس صوتی تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با غیر فعال کردن ویبره تماس صوتی تلگرام

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله آموزش تغییر صدای زنگ تماس صوتی تلگرام نحوه غیر فعال کردن رینگتون تماس صوتی تلگرام را به شما آموزش دادیم. اما در شرایط پیش فرض به همراه این رینگتون، هشدار لرزشی یا ویبره هم ارائه می‌کند. خوشبختانه شما می‌توانید ویبره تماس صوتی تلگرام را غیر فعال کنید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه غیر فعال کردن ویبره تماس صوتی تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

نحوه غیر فعال سازی ویبره تماس صوتی تلگرام

به منظور غیر فعال کردن هشدار لرزشی یا ویبره برای تماس های صوتی که از طریق تلگرام دریافت می‌کنید، کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • در بخشی که با عنوان Voice calls ارائه شده است، گزینه Vibrate را انتخاب کنید. در این شرایط گزینه‌های زیر ارائه می‌شوند که عملکرد هر یک شرح داده شده است:

گزینه Disabled: با انتخاب این گزینه ارائه ویبره در حین دریافت تماس صوتی تلگرام غیر فعال می‌شود.

گزینه Default: این گزینه تنظیمات پیش فرض تلگرام را برای ارائه هشدار لرزشی یا ویبره اعمال می‌کند.

گزینه Short: این گزینه ویبره کوتاهی را برای تماس های صوتی دریافتی از طریق تلگرام ارائه خواهد کرد.

گزینه Long: با انتخاب این گزینه، ویبره طولانی برای تماس های صوتی دریافتی در تلگرام در نظر گرفته می‌شود.

گزینه Only if Silent: با انتخاب این گزینه، فقط در شرایط هشداری لرزشی یا ویبره برای تماس های صوتی تلگرام ارائه خواهد شد که دستگاهتان در حالت سکوت یا سالنت (Silent) باشد.

بنابراین هر یک از گزینه‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید. از آنجایی که هدف ما غیر فعال کردن هشدار لرزشی تماس های صوتی تلگرام بود، پس باید گزینه Disabled را انتخاب کنیم.

آموزش ویدئویی غیر فعال کردن ویبره تماس صوتی تلگرام

 

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه غیر فعال کردن ویبره تماس صوتی تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 8 پلاس

تاچ ال سی دی آیفون 6 پلاس

تاچ ال سی دی A31

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments