آموزش پیدا کردن Numeric ID فیسبوک متصل به اکانت کلش اف کلنز

تغییر جیمیل ثبت شده بازی کلش اف کلنز

در برخی شرایط ممکن است پشتیبانی بازی کلش اف کلنز از شما بخواهد تا Numeric ID فیسبوک متصل به اکانت خود را برای آن‌ها ارسال کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه پیدا کردن Numeric ID فیسبوک متصل به اکانت کلش اف کلنز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پیدا کردن Numeric ID فیسبوک متصل به اکانت کلش اف کلنز

زمانی که شما با پشتیبانی بازی کلش اف کلنز یا همان سوپرسل ارتباط برقرار می‌کنید و مشکل خود را مطرح می‌سازید، عموما سوپرسل برای تایید هویتتان از شما درخواست می‌کند تا مجموعه‌ای از اطلاعات خاص را برایشان ارائه کنید. برخی از اطلاعاتی که ممکن است سوپرسل از شما درخواست کند شامل مواردی همچون نام دهکده، تگ دهکده، نام کلن، تگ کلن، تاریخ شروع بازی و غیره می‌شود. پیش از این در مقاله‌های زیر به برخی از آموزش‌های مرتبط با زمینه‌های یاد شده را خدمتتان ارائه کرده بودیم:

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در کرج

اما در برخی شرایط سوپرسل از شما درخواست می‌کند تا Numeric ID فیسبوک متصل به اکانت کلش اف کلنز خود را هم برای آن‌ها ارسال کنید. این درخواست حتما در شرایطی ارائه نمی‌شود که اکانت فیسبوکتان به اکانت کلش متصل شده باشد و ممکن است درخواستی انحرافی باشد. اگر اکانت کلش اف کلنز شما با اکانت فیسبوک متصل نبود، کافیست که عبارتی همچون “My Account is Not Connected to Facebook” را برای سوپرسل ارسال کنید.

اما اگر اکانت کلش اف کلنز شما به فیسبوک متصل است، باید Numeric ID فیسبوک خود را برای سوپرسل ارسال کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه پیدا کردن Numeric ID فیسبوک متصل به اکانت کلش اف کلنز بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه پیدا کردن Numeric ID فیسبوک

برای پیدا کردن نومریک آیدی یا همان Numeric ID فیسبوک خود کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • به صفحه لاگین یا ورود به اکانت فیسبوک مراجعه کنید.
  • مشخصات اکانت فیسبوکی که به دهکده کلش اف کلنزتان متصل بوده را وارد و لاگین شوید.
  • متن موجود در URL یا آدرس بار فیسبوک را پس از لاگین شدن کپی کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ در تهران

  • با کلیک بر روی این قسمت به سایتی مراجعه کنید که نومریک آیدی فیسبوک را پیدا می‌کند.
  • آدرس بار یا همان URL کپی شده را در فیلدی که نمایان است پیست (Paste) کنید.
  • بر روی گزینه Find numeric ID کلیک کنید.

منتظر بمانید تا سایت واسط مورد نظر، نومریک آیدی یا همان Numeric ID فیسبوک متصل به اکانت کلش اف کلنز را برایتان یافته و ارائه کند. حال می‌توانید این عدد را در کنار عبارت “My Facebook Numeric ID is: ———” تایپ و برای سوپرسل ارسال کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه پیدا کردن Numeric ID فیسبوک متصل به اکانت کلش اف کلنز پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 6s

تاچ ال سی دی جی 3 پرو

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments