معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Ice Golem یا آیس گولم

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Ice Golem یا آیس گولم

غول یخی یا همان آیس گولم (Ice Golem) از دیگر سرباز هایی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) به طور مستقیم به سمت تاور ها و ساختمان های دشمن حمله می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Ice Golem یا آیس گولم بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت Ice Golem یا آیس گولم کلش رویال (Clash Royale)

کارت Ice Golem یا آیس گولم یکی از کارت های کمیاب (Rare) بازی کلش رویال است که منجر به احضار یک غول یخی می‌شود. این غول به ساختمان های دشمن حمله می‌کند و بعد از اینکه از بین برود انفجاری ایجاد و سرعت سرباز های نزدیک خود را آهسته یا اصطلاحا آن‌ها را اسلو (Slow) می‌کند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Ice Golem یا آیس گولم کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Ice Golem یا آیس گولم

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در تهران

معرفی کارت Ice Golem یا گولم یخی بازی کلش رویال

برای استفاده درست از کارت Ice Golem (غول یخی) و با مقابله با آن باید به مسائلی توجه داشته باشید که اصلی ترین آن‌ها در ادامه مورد اشاره قرار می‌گیرند:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Ice Golem یا آیس گولم

  • کارت Ice Golem یا آیس گولم در آرنای 8 (Arena 8) یا فروزن پیک (Frozen Peak) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های کمیاب یا Rare بازی کلش رویال (Clash Royale) است.
  • آیس گولم (Ice Golem) یک سرباز نزدیک زن است که فقط به سمت ساختمان های دشمن حمله ور می‌شود.
  • سرعت حرکت آیس گولم کم (Slow 45) است. خون آن متوسط و قدرت آسیب رسانی او (دمیج) او کم است.
  • تاخیر مابین اتک های آیس گولم (Ice Golem) برابر با 2.5 ثانیه است.
  • زمانی که Ice Golem (آیس گولم) از بین برود، دمیج کمی به سرباز های دشمن اطراف وارد و برای مدت زمان 2 ثانیه آن‌ها را اسلو (Slow) می‌کند. اسلو کردن به آن معناست که سرعت حرکت و اتک دادن سرباز ها کاسته می‌شود.
  • برای استفاده از کارت Ice Golem یا آیس گولم فقط نیاز به صرف 2 اکسیر دارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

  • یکی از استراتژی های خوب برای استفاده از کارت Ice Golem یا آیس گولم مربوط به ترکیب آن با کارت هوگ رایدر (Hog Rider) می‌شود. بدین منظور ابتدا باید آیس گولم پیاده و در جلو نقش تنک را ایفاء کند. سپس هوگ رایدر (Hog Rider) در پشت سر او پیاده و با سرعت بالا به سمت ساختمان های دشمن حمله می‌کند. زمانی که سرباز ها و تاور دشمن درگیر اتک دادن به آیس گولم (Ice Golem) هستند، هوگ رایدر به تاور آسیب می‌رساند و بعد از مرگ آیس گولم (Ice Golem) هم شاهد اسلو شدن سرباز های دشمن خواهید بود و این مسئله باز هم برای هوگ رایدر (Hog Rider) شرایط عالی را برای اتک به تاور های دشمن ایجاد می‌کند.
  • از کارت Ice Golem یا آیس گولم می‌توان با اهداف دفاعی عالی هم استفاده کرد. برای مثال زمانی که سرباز های دشمن به نزدیکی تاورتان رسیده‌اند، کارت Ice Golem یا آیس گولم را در وسط منطقه خود پیاده کنید تا این سرباز ها به سمت آیس گولم کشیده شوند. در این شرایط تاورتان بدون آسیب دیدن فرصت بیشتری برای از بین بردن سرباز های دشمن پیاده می‌کند. ضمن اینکه Ice Golem (آیس گولم) بعد از مردن منجر به اسلو شدن سرباز ها شده و باز هم فرصت مناسبی در اختیار تاورهایتان قرار خواهد داد که به سرباز های دشمن اتک دهند.
  • ترکیب کارت Ice Golem یا آیس گولم با پرنس (Prince) و مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) هم از ترکیب های بسیار عالی است. اگر دشمن شما برای مقابله با این ترکیب از کارت مینیون ها (Minions) یا مینیون هورد (Minion Horde) استفاده می‌کند، کافیست که یک اسپل زپ (Zap) را رزرو داشته باشید. در این شرایط پس از اینکه مینیون ها توانستند آیس گولم را از بین ببرند، دمیج ناشی از متلاشی شدن آن را دریافت می‌کنند و در این مرحله خالی کردن اسپل زپ (Zap) به سادگی منجر به از بین رفتن این مینیون ها می‌شود.
  • استفاده از کارت Ice Golem یا آیس گولم در کنار کارت های کم هزینه ای مثال فایر اسپریت (Fire Spirit)، گوبلین ها (Goblins)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins) و غیره هم می‌تواند یک استراتژی ساده و موثر برای آسیب رساندن به تاور های دشمن محسوب شود.
  • از ترکیب کارت Ice Golem یا آیس گولم با کارت هایی مثل آرچرها (Archers)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins)، اسکلت ها (Skeletons)، فایر اسپریت (Fire Spirits) بی بی دراگون (Baby Dragon) و سایر کارت های این چنینی و نسبتا کم هزینه می‌توانید برای از بین بردن سرباز های پر قدرتی مثل پکا (P.E.K.K.A) که راحت از مسیر حرکتشان منحرف می‌شود هم استفاده کنید. بدین منظور ابتدا کارت Ice Golem یا آیس گولم را پیاده می‌کنید تا پکا به سمت آن منحرف شود و به آن اتک دهد. سپس کارت بعدی مورد نظرتان را پیاده می‌نمایید که به پکا اتک خواهد داد. با از بین رفتن آیس گولم و اسلو شدن پکا فرصت بسیار خوبی برای از بین بردن آن خواهید داشت.
  • کارت Ice Golem یا آیس گولم یک کارت ضد برای اسپل کلون (Clone) است چرا که دمیج بعد از مرگ آن منجر به از بین برفتن کلون ها می‌شود.
  • کارت هایی که می‌توانید از آن‌ها برای مقابله و از بین بردن Ice Golem (آیس گولم) استفاده کنید نسبتا زیاد هستند. در این بین ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch)، تفنگدار (Musketeer)، مینیون هورد (Minion Horde)، بی بی دراگون (Baby Dragon) و غیره از بهترین گزینه ها پیش رویتان محسوب می‌شوند.
  • ترکیب کارت Ice Golem یا آیس گولم با کارت آیس اسپریت (Ice Spirit) می‌تواند منجر به از بین بردن کارت سه تفنگدار (Three Musketeer) شود.
  • دقت داشته باشید که Ice Golem یا غول یخی شاد از خون یا جان کمی برخوردار باشد اما همیشه نقش یک سرباز تنک و فداکار را ایفاء می‌کند. از آنجایی که اغلب سرباز های تنک بازی کلش رویال برای پیاده کردن نیاز به صرف اکسیر زیاد دارند، کارت Ice Golem با نیاز به 2 اکسیر منجر به افزایش سرعت چرخش کارت هایتان در بازی می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

  • با لول آپ یا ارتقاء کارت Ice Golem یا (گولم یخی) شاهد افزایش خون، دمیج عادی و دمیج پس از مرگ آیس گولم خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر قابل مشاهده هستند:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Ice Golem یا آیس گولم

پس Ice Golem یا آیس گولم علیرغم اینکه خون نسبتا کمی دارد نقش یک سرباز تنک و فداکار را ایفاء می‌کند. این کارت بسیار ارزان است و می‌توان از آن در حمله ها برای بهتر شدن شرایط حرکت سایر نیرو ها یا در دفاع ها برای خریدن زمان و اسلو کردن سرباز های دشمن استفاده کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Ice Golem یا آیس گولم بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات آیفون 7

قطعات سامسونگ ام 30

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments