تعویض باتری S6 سامسونگ – G920 | موبایل کمک تعویض باتری S6 سامسونگ – G920 | موبایل کمک

تعویض باتری S6 سامسونگ – G920 | موبایل کمک

باتری گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ (Samsung Galaxy S6) هم مثل دیگر گوشی های موبایل امروزی از نوع لیتیوم یونی بوده و بعد از مدت زمان خاصی با افت توان شارژدهی مواجه می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا باتری گلکسی S6 بعد از مدتی افت کیفیت پیدا می‌کند؟

باتری که در گوشی گلکسی S6 سامسونگ بکار رفته هم مثل باتری دیگر گوشی های موبایل امروزی از نوع لیتیوم یونی است. باتری های لیتیوم یونی مزیت ها و نقاط قوت متعددی دارند و در حال حاضر بهترین نوع از باتری ها برای استفاده در گوشی های موبایل هستند. اما این باتری ها یک نقطه ضعف محسوس هم دارند که مربوط به افت یا کم شدن تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی آن هاست! به همین دلیل است که شما به مرور و با استفاده از گوشی و قرار دادن آن در سیکل های شارژ پیاپی متوجه می‌شوید که کیفیت شارژدهی باتری دستگاه افت کرده و اصطلاحا گوشی زودتر شارژ خالی می‌کند! متاسفانه این مسئله یک امر اجتناب ناپذیر هست و به ماهیت باتری های لیتیوم یونی مربوط می‌شود و راهی برای جلوگیری از آن وجود ندارد.

برای رفع مشکل شارژدهی باتری در این شرایط چه کنیم؟

روش های خاصی وجود دارند که شما با استفاده از آن ها می‌توانید تا حدی از زود خالی شدن شارژ باتری گوشی خود جلوگیری به عمل آورید. برخی از اصلی ترین این روش ها در مقاله آموزش جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری گوشی موبایل (اندروید و آیفون) شرح داده شده‌اند. اما در برخی شرایط و عموما بعد از گذشت 2 سال از عمر باتری حتی روش های یاد شده هم نمی‌توانند کمک به شما کنند و عملا باتری گوشی کارایی خود را به طور کامل از دست می‌دهد. در این شرایط تنها راه حل پیش روی شما تعویض باتری خواهد بود! با تعویض باتری گوشی خود در این شرایط می‌توانید مشکل به وجود آمده را برطرف سازید.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

هزینه تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 بالا نیست و این تعمیر از تعمیرات پر هزینه این موبایل محسوب نمی‌شود. عموما بخش اصلی هزینه‌ای که برای تعویض باتری این گوشی پرداخت می‌شود مربوط به خود باتری اورجینالی است که خریداری می‌کنید و اجرت یا دستمزد تعویض باتری ناچیز خواهد بود. بنابراین نگران هزینه تعویض و تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 نباشید و اگر با مشکل خالی شدن زود به زود شارژ باتری مواجه هستید، هرچه سریع تر اقدام به تعویض آن نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S6 

 

خرابی باتری سامسونگ s6 - قیمت باتری s6

تعویض و تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه برای تعویض باتری گوشی گلکسی S6 سامسونگ نیاز به صرف زمان طولانی وجود ندارد و اگر تعمیرکار به ابزارهای مناسب برای انجام این امر دسترسی داشته باشد می‌تواند ظرف کمتر از 90 دقیقه تعویض باتری را انجام دهد. اگر می‌خواهید تعویض باتری و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی S6 سامسونگ را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس تعمیر موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید تعمیرات موبایل سامسونگ 

آیا باتری تحت ضوابط گارانتی در نمایندگی رسمی سامسونگ تعویض می‌شود؟

شما نمی‌توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ و ادعا مبنی بر اینکه شارژ باتری گوشی زود خالی می‌شود اقدام به تعویض باتری کنید. متاسفانه نمایندگی های رسمی سامسونگ در ایران تعویض باتری را در این شرایط تحت ضوابط گارانتی انجام نمی‌دهند، مگر اینکه وضعیت باتری گوشی شما وخیم باشد و اتفاق های عجیبی مثل خالی شدن ناگهانی کل شارژ و غیره در آن رخ دهد. بنابراین فکر استفاده از خدمات گارانتی برای تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 را از سر خود بیرون کنید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

برای تعویض باتری Galaxy S6 سامسونگ چه مراحلی طی می‌شود؟

خوشبختانه تعویض و تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 کار سختی نیست و حتی شما هم می‌توانید با در اختیار داشتن ابزارهای لازم و یک عدد باتری اورجینال این گوشی، تعویض باتری را انجام دهید. برای تهیه کردن ابزارهای مورد نیاز و باتری اورجینال گلکسی S6 هم می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه نمایید. مراحلی که باید به منظور تعویض باتری این گوشی طی شوند در مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض باتری گوشی گلکسی اس 6 شرح داده شده‌اند. با پیروی از این مراحل قادر به تعویض باتری گوشی خود خواهید بود.

با کمترین هزینه تعویض و تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 را انجام دهید!

سرویس موبایل کمک این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا تعویض و تعمیر باتری سامسونگ گلکسی S6 را با صرف کمترین هزینه ممکن و بهترین کیفیت انجام دهید. باتری که توسط کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان نصب می‌شود شامل ضمانت اصالت قطعه بوده و کاملا اورجینال است. جالب تر آنکه تعویض باتری گوشی در مرکز موبایل کمک فقط ظرف چند ساعت انجام می‌گیرد و شما در کمتر از چند ساعت گوشی خود را با باتری جدید از ما تحویل می‌گیرید. به منظور ثبت سفارش تعویض باتری گلکسی S6 خود کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی S6

 خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ