بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions)

آموزش تبدیل فیلم به گیف در تلگرام (GIF)

منوی تنظیمات تلگرام شامل بخشی با عنوان Active Sessions می‌شود که در آن لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام نمایش داده شده است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

مقدمه‌ای در رابطه با لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions)

تلگرام مجموعه‌ای از ویژگی‌های امنیتی مختلف را ارائه می‌کند یکی از آن‌ها قابلیتی تحت عنوان Active Sessions است. این ویژگی در منوی تنظیمات تلگرام ارائه شده و لیستی از دستگاه های متصل به اکانت را به نمایش می‌گذارد. به بیان دیگر شما با مراجعه به این بخش می‌توانید تمام دستگاه هایی که اکانت تلگرامتان در آن‌ها فعال است را مشاهده کنید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه مشاهده لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions)

اگر قصد دارید تا لیست دستگاه هایی که اکانت تلگرام شما در آن‌ها فعال است را مشاهده کنید، کافیست که به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Active Sessions را انتخاب کنید.

در این شرایط لیستی از دستگاه های مختلف نمایش داده می‌شود که اکانت تلگرام شما در آن‌ها فعال است. اگر در این لیست دستگاهی را مشاهده کردید که به نظرتان عجیب و ناشناس است، سریعا نام آن را لمس و در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه OK را انتخاب کنید. سپس حتما قابلیت تایید دو مرحله ای را برای اکانت خود فعال نمایید. برای آشنایی با نحوه فعال سازی این قابلیت می‌توانید از مقاله “آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای تلگرام (Two Step Verification)” کمک بگیرید.

در برخی شرایط ممکن است زمانی که شما با هدف حذف دستگاه از لیست Active Sessions وارد عمل می‌شوید، با ارور خاصی مواجه گردید که به شما اجازه حذف آن دستگاه را ندهد. اگر با شرایط این چنینی رو به رو شدید، از مقاله “مشکل حذف دیوایس در Active Sessions تلگرام (نشست‌های فعال تلگرام)؛ چرا نمی‌توانم دستگاهی را از Active Sessions حذف کنم؟” کمک بگیرید.

آموزش ویدئویی بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام (Active Sessions) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 7 پلاس

تاچ ال سی دی آیفون 

قطعات آیفون ایکس اس مکس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سجاد قلی زاده
سجاد قلی زاده
2 سال گذشته

سلام چطور میشه بفهمیم قبلا با چ گوشی وارد حساب تلگرام شدیم؟. با وجود اینکه ب نشستها پایان داده باشیم

Mmd Amin
Mmd Amin
2 سال گذشته

سلام ماکسیمم چند دیوایس میتونن به یک اکانت دسترسی داشته باشند؟

مراد براتی
مراد براتی
2 سال گذشته

من اصلا تلگرام نصب نکردم ولی یه نفر با شماره من تلگرام نصب کرده و رمز دو مرحله ای داده حالا میخوام اکانت رو عوض کنم تلگرام نصب نمیشه کد رو نمیفرسته مینویسه به اون یکی تلگرام شما در دستگاه دیگرتان فرستادیم اگه کسی میتونه کمک کنه

امیر منصوری
امیر منصوری
3 سال گذشته

دمت گرم دادا