معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت گوبلین یا Goblins

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت گوبلین یا Goblins

گوبلین ها یا Goblins هم از سرباز هایی هستند که در مراحل ابتدایی بازی کلش رویال (Clash Royale) با آن‌ها آشنا خواهید شد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت گوبلین یا Goblins بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت گوبلین یا Goblins در بازی Clash Royale

کارت گوبلین ها یا Goblins منجر می‌شود تا سه گوبلین خنجر به دست پیاده شده و با سرعت بالا به سمت سرباز های پیاده یا تاور های دشمن حرکت کنند. این گوبلین ها به دلیل عدم تجهیز به زره یا هر لباس دفاعی دیگری، جان (Hitpoint) پایینی دارند و به راحتی از بین می‌روند. ضمنا گوبلین هایی که با کارت Goblins پیاده می‌شوند توانایی اتک به نیرو های هوایی را ندارند.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت گوبلین یا Goblins بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت گوبلین یا Goblins

معرفی کارت Goblins یا گوبلین کلش رویال (Clash Royale)

کارت گوبلین یا Goblins از کارت هایی است که از همان مراحل ابتدایی بازی کلش رویال (Clash Royale) در اختیارتان قرار می‌گیرد. گوبلین هایی که از طریق این کارت پیاده می‌شوند سرعت حرمت بالا و دمیج متوسطی دارند. نکات زیر برای استفاده بهتر از کارت گوبلین یا Goblins در کلش رویال از اهمیت بالایی برخوردار هستند:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت گوبلین یا Goblins

  • کارت گوبلین یا Goblins در آرنای 1 (Arena 1) یا همان گوبلین استادیوم (Goblin Stadium) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های معمولی یا Common بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

  • با پیاده کردن کارت گوبلین یا Goblins شاهد احضار سه گوبلین خنجر به دست و سبز رنگ خواهید بود که سرعت حرکت بالا، خون کم و قدرت آسیب رسانی متوسطی دارند. بدیعی است که این گوبلین ها توانایی اتک دادن به سرباز های هوایی و پرنده دشمن را ندارند.
  • برای استفاده از کارت گوبلین یا Goblins نیاز به صرف 2 اکسیر دارید.
  • یکی از اصلی ترین کاربردهای کارت Goblins مربوط به استفاده از آن برای مقابله با سربازهایی همچون جاینت (Gant)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، پرنس (Prince)، شوالیه (Knight) و غیره می‌شود. دقت داشته باشید که گوبلین ها می‌توانند با پیاده سازی در جلوی اتک شارژ شده شوالیه نسبت به خنثی کردن آن اقدام کنند. اما در این شرایط بیعی است که یکی از گوبلین هایتان از بین می‌رود.
  • از کارت گوبلین یا Goblins برای دفاع در مقابل شارژ پرنس (Prince) هم می‌توانید استفاده کنید. بدین منظور صبر کنید تا پرنس شروع به شارژ شدن کند. سپس گوبلین ها را در محل مناسب پیاده کنید تا منجر به خنثی شدن شارژ پرنس شوند. این روند دقیقا به صورتی مشابه برای خنثی کردن شارژ شوالیه هم استفاده می‌کند که در بخش قبل به آن اشاره کردیم. دقت داشته باشید که شما فقط با صرف 2 اکسیر قادر به انجام این کار می‌شوید.
  • در برخی شرایط می‌توان کارت گوبلین یا Goblins را در پشت نیروهای خودی همچون جاینت (Giant)، اسکلت جاینت (Skeleton Giant) و گولم (Golem) هم پیاده کرد و با صرف تعداد کمی اکسیر قدرت اتک را افزایش داد.
  • یکی دیگر از استراتژی های خوبی که می‌توان به صورت ترکیبی با کارت گوبلین یا Goblins از آن استفاده کرد، مربوط به پیاده کردن این کارت دقیقا در کنار هاگ رایدر (Hog Rider) می‌شود. بدین منظور باید کارت ها را طوری پیاده کنید که هاگ رایدر از لبه مپ حرکت کند و بخش داخلی تقریبا توسط گوبلین ها احاطه شود. در این شرایط هاگ رایدر سریعا خود را به تاور دشمن رسانده و توسط سرباز های دفاعی مورد حمله قرار نمی‌گیر و گوبلین ها با این سرباز ها درگیر می‌شوند. به این استراتژی اصطلاحا اتک Pig Push یا پیگ پوش گفته می‌شود.
  • پیاده کردن گوبلین ها در پشت سر سرباز هایی همچون والکری (Valkyrie) هم در برخی شرایط بازده بسیار خوبی خواهد داشت. البته این مسئله همیشه به کارت های دشمن و سبک بازی او هم بستگی دارد.
  • در نظر داشته باشید که سرعت حرکت بالا و دمیج خوبی که گوبلین های خنجر به دست دارند، در اغلب شرایط منجر می‌شود که دشمنان برای مقابله با آن‌ها کارتی را پیاده کند که این امر به معنای صرف اکسیر از سوی وی است و می‌تواند شما را در بازی جلو بیاندازد.
  • اسپل هایی همچون پیکان (Arrows)، لوگ (The Log)، فایربال (Fireball) و سایر موارد این چنینی به راحتی گوبلین ها را از بین می‌برند. در نظر داشته باشید که اسپل زپ (Zap) هم لول با گوبلین هایتان نمی‌تواند آن‌ها را از بین ببرد اما بخشی از جان آن‌ها را خواهد گرفت.
  • کارت گوبلین یا Goblins بسیار شبیه به کارت اسکلت ها (Skeletons) است، با این تفاوت که در ازای صرف 1 اکسیر بیشتر، گوبلین ها از همه نظر قوی تر از اسکلت ها هستند.
  • گوبلین های نیزه به دست به راحتی می‌توانند برای مقابله با گریو یارد یا قبرستان (Graveyard) مورد استفاده قرار گیرند. سرعت بالای اتک و حرکت گوبلین ها سبب می‌شود که اسکلت های تولید شده در گریویارد حتی نتوانند از زمین برخیزند.
  • یکی از بهترین استراتژی هایی که برای اتک دادن با استفاده از کارت گوبلین یا Goblins می‌توانید از آن استفاده کنید، مربوط به بکارگیری این کارت در کنار کارت ماینر (Miner) می‌شود. در این استراتژی که فقط با صرف 5 اکسیر می‌توان از آن استفاده کرد، شما به سرعت قادر به از بین تاور های دشمن خواهید بود. این استراتژی در برابر کارت هایی همچون لوگ (The Log) ضعف دارد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ پاساژ علاالدین  

  • از کارت گوبلین یا Goblins می‌توانید برای از بین بردن اسپارکی (Sparky) هم استفاده کنید.
  • با لول آپ کارت گوبلین یا Goblins شاهد افزایش قدرت آسیب رسانی و خون گوبلین ها خواهید بود. جزئیات دقیق مربوط به این موضوع در جدول زیر نمایش داده شده است:

معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت گوبلین یا Goblins

پس مشاهده کردید در کارت گوبلین یا Goblins می‌تواند به عنوان یک کارت دفاعی، حمایت کننده و حمله ای مورد استفاده قرار گیرد. استفاده بدون برنامه ریزی از این کارت نمی‌تواند هیچ مزیتی را برایتان به همراه داشته باشد. در نظر داشته باشید که موفق یا عدم موفقیت کارت گوبلین یا Goblins به شکل چشمگیری به کارت های دشمن و سبک بازی او متکی است.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت گوبلین یا Goblins کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات آیفون 6 Plus

قطعات سامسونگ A80

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments