غیر فعال سازی نمایش عدد روی آیکون تلگرام (Badge Counter)

غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام

تلگرام این قابلیت را دارد تا تعداد پیام های خوانده نشده شما را به صورت یک عدد در گوشه آیکون میانبر برنامه خود نمایش دهد. به این ویژگی اصطلاحا Badge Counter گفته می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه غیر فعال سازی نمایش عدد روی آیکون تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

مقدمه‌ای در رابطه با نمایش عدد روی آیکون تلگرام (Badge Counter)

در منوی تنظیمات اپلیکیشن تلگرام گزینه‌ای ارائه شده که می‌توانید با استفاده از آن قابلیت نمایش عدد روی آیکون این برنامه را غیر فعال کنید. اما این عدد دقیقا چیست؟ عددی که روی آیکون برنامه تلگرام می‌بینید در واقع نشان دهنده تعداد پیام ها یا نوتیفیکیشن های خوانده نشده آن اپلیکیشن است. به قابلیت نمایش عدد روی آیکون برنامه های موبایلی قابلیت Badge Counter گفته می‌شود.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه غیر فعال سازی نمایش عدد روی آیکون تلگرام (Badge Counter) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

نحوه غیر فعال سازی نمایش عدد روی آیکون برنامه تلگرام (Badge Counter)

به منظور غیر فعال کردن قابلیت Badge Counter یا نمایش عدد روی آیکون برنامه تلگرام، کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • در بخشی که با عنوان Other ارائه شده است، گزینه Badge Counter را انتخاب و غیر فعال کنید.

به این صورت دیگر هیچ عددی بر روی آیکون برنامه تلگرام نمایش داده نمی‌شود. بدیعی است که برای فعال کردن این قابلیت کافیست که گزینه مذکور را مجددا لمس و فعال نمایید. قابلیت نمایش عدد روی آیکون برنامه های مختلف در برخی دستگاه ها پشتیبانی می‌شود و در برخی دیگر نمی‌شود.

آموزش ویدئویی غیر فعال سازی نمایش عدد روی آیکون تلگرام (Badge Counter)

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه غیر فعال سازی نمایش عدد روی آیکون تلگرام (Badge Counter) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس آر

تاچ ال سی دی آیفون 7پ

تاچ ال سی دی M10s

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments