آموزش ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) با InstaBoard

ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین

اگر قصد دارید که ویدیوهای اشتراک گذاری شده در اینستاگرام را در شبکه اجتماعی واین (Vine) ارسال کنید، این مقاله بهترین منبع هدایت‌گرتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) از طریق برنامه InstaBoard بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) از طریق برنامه InstaBoard

واین (Vine) یک شبکه اجتماعی مبتنی بر اشتراک گذاری ویدیو است که در سال 2012 توسط توییتر بنیان‌گذاری شد. کاربران این شبکه اجتماعی قادرند که ویدیوهایی با حداکثر مدت زمان 6 ثانیه را اشتراک گذاری کنند. طی چند وقت اخیر و با پشتیبانی اینستاگرام از ارسال ویدیو، میزان تعامل شبکه اجتماعی واین و اینستاگرام بیشتر شده‌ است. به بیان دیگر بسیاری از کاربران ویدیوهای ارسال شده در هر یک از این دو شبکه اجتماعی را در شبکه دیگر هم منتشر می‌کنند. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “آموزش ارسال ویدیوهای واین در اینستاگرام از طریق برنامه VineGrab” به آموزش نحوه ارسال مستقیم ویدیوهای شبکه اجتماعی واین در اینستاگرام پرداخته بودیم، اما چگونه می‌توان عمل عکس را انجام داد و نسبت ب ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) وارد عمل شد؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

خوشبختانه به منظور ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) هم راه حل ساده‌ای وجود دارد. این راه حل مربوط به استفاده از برنامه یا اپلیکیشن InstaBoard می‌شود. البته برای انجام این عمل اپلیکیشن‌های متعددی موجود هستند، اما به نظر ما برنامه InstaBoard بهترین کیفیت و روش ممکن را ارائه می‌کند. در ادامه مقاله به آموزش دقیق نحوه ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) از طریق برنامه InstaBoard خواهیم پرداخت. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) از طریق برنامه InstaBoard

ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) از طریق برنامه InstaBoard فرآیند ساده‌ای را شامل می‌شود و نیاز به دانش خاصی ندارد. بنابراین هر کاربری قادر به استفاده از این برنامه و ارسال مستقیم ویدیوهای اینستاگرام در واین خواهد بود. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر طی شود:

  • برنامه InstaBoard را اجرا کنید و سپس مشخصات اکانت اینستاگرامتان را وارد نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • حال به ویدیویی مراجعه کنید که قصد دارید آن را دانلود و در شبکه اجتماعی واین (Vine) ارسال کنید. این ویدیو می‌تواند ویدیویی باشد که خود شما قبلا در اینستاگرام ارسال کرده‌اید. بنابراین برای انتخاب ویدیو هیچ محدودیتی ندارید.
  • پس از مراجعه به صفحه ویدیوی مورد نظر، باید آیکون دانلود موجود در گوشه سمت چپ و پایین صفحه را لمس کنید. با لمس این آیکون، پروسه دانلود ویدیو آغاز می‌شود. دقت داشته باشید که برنامه InstaBoard از دانلود همزمان چند ویدیوی اینستاگرام هم پشتیبانی می‌کند.

ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین

  • پس از دانلود ویدیو یا ویدیوهای مورد نظرتان از برنامه InstaBoard خارج شوید و به بخش گالری یا Videos آن مراجعه کنید.
  • ویدیویی که به تازگی دانلود کرده‌اید را انتخاب کنید و با لمس گزینه Share سعی در اشتراک گذاری آن داشته باشید. دقت کنید که این گزینه بنا به سیستم عامل و رابط کاربری گوشی شما به شیوه خاصی قابل انتخاب است.
  • سپس در بین اپلیکیشن‌های قابل استفاده به منظور اشتراک گذاری ویدیویی مورد نظر، اپلیکیشن واین (Vine) را انتخاب کنید. بنابراین باید اپلیکیشن واین (Vine) هم در دستگاهتان نصب باشد.

ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین

  • با انتخاب اپلیکیشن واین (Vine) ویدیوی مد نظرتان در محیط این برنامه اجرا می‌شود. حال باید تغییرات مد نظرتان را از طریق برنامه واین ایجاد کنید. دقت داشته باشید که ویدیوهایی که در واین اشتراک گذاری می‌کنند حداکثر می‌توانند 6 ثانیه‌ای باشند. پس در انتخاب ویدیوها دقت کنید. پس از اعمال تغییرات لازم بر روی ویدیو از طریق اپلیکیشن واین (Vine) کافیست که گزینه Share را لمس نمایید تا پروسه ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) تکمیل شود.

ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات iphone

بنابراین با نصب بودن دو اپلیکیشن InstaBoard و واین (Vine) در گوشی هوشمندتان می‌توانید به سادگی نسبت به ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) اقدام کنید. امیدوار هستیم که از این آموزش لذت برده باشید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال ویدیو از اینستاگرام در واین (Vine) با استفاده از برنامه InstaBoard پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت باتری آیفون SE

قیمت ال سی دی سامسونگ A7

قطعات گوشی Samsung J7 Prime 2

 

تعمیرات موبایل

منبع idownloadblog

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments