تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X

تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X

پورت لایتنینگ (Lightening Port) سوکت اتصالی است که در لبه زیرین قاب آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) نصب شده و امکان اتصال شارژر و هندزفری سیمی به گوشی را فراهم می‌کند. با خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چه زمانی به تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X نیازمند خواهیم بود؟

در طراحی آیفون X اپل خبری از سوکت هندزفری نیست و به نوعی این سوکت از طراحی آیفون مذکور حذف شده است. روی بدنه آیفون ایکس اپل فقط یک سوکت اتصال وجود دارد که اصطلاحا به آن پورت لایتنینگ گفته می‌شود. این پورت در لبه زیرین قاب گوشی نصب است و هم اتصال شارژر و هم اتصال هندزفری به آن انجام می‌شود! از همین رو خیلی از تعمیرکاران و کاربران برای ساده تر شدن کار به پورت لایتنینگ آیفون ایکس اصطلاحا سوکت شارژ هم می‌گویند. اما این سوکت شارژ چه زمانی نیازمند تعمیر خواهد بود؟ طبیعتا هر زمان که عملکرد سوکت شارژ آیفون دچار مشکل شود باید به فکر تعمیر آن باشید. سوکت شارژ قطعه‌‌ای است که در صورت معیوب شدن خیلی زود باید تعمیر گردد، در غیر این صورت عملا امکان شارژ مجدد باتری گوشی و استفاده از آن وجود ندارد.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X | گارانتی اپل

 

عموما بروز اختلال در عملکرد پورت لایتنینگ یا همان سوکت شارژ آیفون ایکس ناشی از استفاده نادرست کاربر است. خیلی از کاربران در حین جا زدن و جدا کردن شارژر از سوکت شارژ گوشی اصلا توجهی به این مسئله که ممکن است به سوکت مذکور آسیب بزنند نمی‌کنند. همین امر در 80 درصد مواقع منجر به بروز اختلال در عملکرد پورت لایتنینگ آیفون X می‌شود. پس همیشه سعی کنید در حین جا زدن و جدا کردن سیم شارژر از پورت لایتنینگ iPhone X نهایت دقت را به عمل آورید و با ملایمت با دستگاه رفتار کنید تا به سوکت لایتنینگ گوشی آسیبی وارد نشود. در برخی مواقع دیگر هم ممکن است مسائلی همچون ضربه یا نفوذ مایعات به داخل موبایل در عملکرد لایتنینگ پورت یا حتی مدار پاور آیفون اختلال ایجاد کنند. بنابراین در هر زمان و بنا به هر دلیل که در عملکرد لایتنینگ پورت iPhone X اختلالی به وجود آید نیازمند تعمیر این قطعه خواهید بود. اگر به خاطر داشته باشید ما پیش از این در مقاله تعمیر سوکت شارژ آیفون X با کمترین هزینه در موبایل کمک هم در رابطه با سوکت شارژ گوشی مورد نظر تعمیر آن صحبت کرده بودیم، اما در ادامه این مطلب می‌خواهیم دقیق تر در مورد جزئیات تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:  گارانتی اپل

هزینه تعمیر سوکت شارژ یا پورت لایتنینگ آیفون ایکس اپل

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X | گارانتی اپل

 

خوشبختانه هزینه تعمیر لایتنینگ پورت آیفون ایکس اپل خیلی زیاد نیست و حداقل در مقایسه با تعمیرات دیگری مثل تعمیر ال سی دی این گوشی که خیلی هم رایج است و در مقاله تعمیر ال سی دی آیفون X اپل | هزینه تعمیر ال سی دی آیفون ایکس در رابطه با آن صحبت کرد بودیم، به مراتب ناچیز خواهد بود. بنابراین اگر سوکت شارژ یا همان پورت لایتنینگ آیفون ایکس شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد، نگران هزینه انجام این کار نباشید. حتی در بدترین شرایط که هم پورت لایتنینگ و هم مدار پاور و IC های آن دچار مشکل شده و نیازمند تعویض باشند هم هزینه تعمیر آنقدرها زیاد نمی‌شود. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X خود را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید. با استفاده از خدمات این مرکز علاوه بر کاهش هزینه‌ها شاهد ارائه یک تعمیر مطمئن، بی‌نقص و دارای ضمانت خواهید بود.

نمایندگی رسمی اپل در ایران | تعمیرات تخصصی آیفون 

خیر! اپل در ایران هیچ نمایندگی رسمی ندارد، بنابراین نمی‌توانید تعمیرات تخصصی آیفون را در نمایندگی های رسمی اپل انجام دهید. تمام مراجع و مراکزی که خود را به عنوان نمایندگی رسمی اپل در ایران معرفی می‌کنند هم فقط سعی دارند با استفاده از این شعار فریبنده به جذب مشتری بیشتر بپردازند. از آنجایی که روابط مابین ایران و ایالات متحده وضعیت خیلی خوبی ندارد، اپل به عنوان یک شرکت آمریکایی هیچ نمایندگی رسمی در ایران ارائه نکرده است. بنابراین فریب مراجع و مراکزی که از شعارهای فریبنده و دروغین برای حذف مشتری بیشتر استفاده می‌کنند را نخورید. البته نبود نمایندگی رسمی اپل در ایران به آن معنا نیست که هیچ مرکز تعمیرات موبایلی نمی‌تواند با کیفیت بالا تعمیرات تخصصی آیفون را انجام دهد. بلکه حتی آمار رضایت مشتریان نشان دهنده آن است که برخی مراکز پتانسیل عملکرد بهتر در مقایسه با نمایندگی های رسمی اپل را دارند. موبایل کمک یکی از همین مراکز است که خود را با عنوان نمایندگی غیر رسمی اپل در ایران معرفی می‌کند. با خدمات این مرکز می‌توانید تعمیر تخصصی آیفون را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام دهید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

چگونه مطمئن شویم قطعات تعویضی گوشی اورجینال هستند؟

یکی از مهمترین مسائلی که باید در تعمیر گوشی هایی همچون آیفون ایکس و دیگر آیفون های گران قیمت اپل به آن توجه شود مربوط به بکارگیری قطعات اورجینال خواهد بود. همیشه سعی کنید تعمیر آیفون خود را به مرجعی بسپارید که مطمئن باشید قطعات اورجینال و با کیفیت را در گوشی شما نصب می‌کند. فروشگاه قطعات موبایل مرکز موبایل کمک مرجعی است که می‌توانید با مراجعه به آن قطعات اورجینال آیفون های اپل را با ضمانت اورجینال بودن تهیه کنید. تمام قطعاتی که کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان استفاده می‌کنند از این فروشگاه تامین می‌شوند و شامل گارانتی خواهند بود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X | گارانتی اپل

 

بنابراین زمانی که تعمیراتی مثل تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X را به کارشناسان موبایل کمک واگذار کنید، خیالتان از بابت کیفیت قطعات تعویضی راحت می‌شود. اگر بنا به هر دلیل می‌خواهید تعمیر پورت لایتنینگ آیفون ایکس خود را به هر مرجع دیگری واگذار کنید، توصیه می‌کنیم حتما قطعه اورجینال مورد نیازتان را ابتدا از فروشگاه موبایل کمک تهیه کنید و سپس این قطعه را به همراه گوشی در اختیار تعمیرکاری قابل اعتماد قرار دهید و از وی بخواهید که ظرف چند ساعت تعمیرات لازم را روی گوشی انجام دهد. البته اگر از همان مرحله اول تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X خود را به کارشناسان موبایل کمک واگذار نمایید، دیگر نیازی به انجام هیچ اقدام اضافه‌ای برای اطمینان از اورجینال بودن قطعات تعویضی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X اپل 

زمان مورد نیاز برای تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X اپل

اگر همه چیز برای تعمیر کردن آیفون ایکس آماده باشد و تعمیرکاری مجرب قصد تعمیر سوکت شارژ این گوشی را داشته باشد، احتمالا در کمتر از 3 الی 4 ساعت تعمیرات مورد نظر تکمیل خواهد شد. با این حال اغلب تعمیرکاران در بازار آزاد برای انجام تعمیراتی مثل تعمیر پورت لایتنینگ آیفون X از کاربر چند روز زمان می‌خواهند و این تعمیرات را 2 الی 4 روزه انجام می‌دهند، در حالی که واقعا این مقدار زمان برای تعمیر کردن سوکت شارژ iPhone X لازم نیست. خوشبختانه با خدمات موبایل کمک می‌توانید این مشکل را هم برطرف کنید. با استفاده از خدمات این مرکز تمام تعمیرات موبایل گوشی مشتریان در کمتر از چند ساعت انجام خواهد شد و بعد از اینکه تعمیرات روی گوشی صورت گرفته، گوشی تعمیر شده درب منزل به مشتری تحویل داده می‌شود. بنابراین اگر به سرعت عمل و تعمیر سریع گوشی اهمیت می‌دهید، توصیه داریم حتما از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده نمایید. تعمیراتی مثل تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X اپل در این مرکز ظرف حداکثر 4 ساعت انجام می‌شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X | گارانتی اپل

ثبت سفارش تعمیرات تخصصی آیفون

موبایل کمک سعی کرده بستری بسیار ساده و راحت را برای کاربران فراهم کند تا بتوانند خیلی راحت از سرویس و خدمات این مرکز استفاده به عمل آورند. برای اینکه سفارش تعمیرات گوشی مورد نظرتان را در مرکز موبایل کمک ثبت کنید هیچ نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و به هیچ عنوان در پروسه تعمیر درگیر نخواهید بود. شما فقط سفارش تعمیر موبایلتان را ثبت می‌کنید و ظرف چند ساعت گوشی تعمیر شده را از کارشناسان شرکت دریافت خواهید کرد. مراحلی که بدین منظور باید طی شوند به شرح زیر هستند:

  • ثبت سفارش: در این مرحله باید سفارش تعمیر موبایل مورد نظرتان را ثبت کنید. بدین منظور می‌توانید با شماره 75147-021 تماس بگیرید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.
  • اعزام کارشناس پیک موتوری به محل: بعد از اینکه سفارش خود را ثبت کردید، کارشناس موبایل کمک به آدرس شما اعزام می‌شود.
  •  ارجاع گوشی به شرکت و تعمیر آن: کارشناس پس از بررسی گوشی مشخص می‌کند که آیا امکان تعمیر در گوشی موردنظر وجوذ دارد یا خیر. پس از بررسی تعمیرات دقیق ظرف چند ساعت بر روی گوشی انجام می‌شود.
  • تحویل گوشی به مشتری: بعد از انجام تعمیرات لازم روی گوشی، دستگاه توسط پیک موبایل کمک به مشتری تحویل داده می‌شود.

کل مراحل فوق در کوتاه ترین مدت زمان ممکن انجام می‌شوند. عموما مراحل نام برده شده به منظور تعمیر پورت لایتنینگ iPhone X حدود 4 ساعت زمان لازم دارند. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک روی گوشی مشتریان انجام می‌شود شامل ضمانت هستند و قطعات تعویضی هم از ضمانت اورجینال بودن برخوردارند. بنابراین با خدمات موبایل کمک می‌توانید یک تعمیر مطمئن، سریع و بدون‌ دردسر را تجربه کنید. به منظور ثبت سفارش تعمیر مورد نظرتان به صفحه ثبت سفارش آنلاین تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک مراجعه کنید یا با شماره 75147-021 تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات آیفون 11

قطعات iPhone X 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل