فوروارد پیشرفته موبوگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

آموزش تغییر فونت در موبوگرام

یکی دیگر از قابلیت های جالبی که برنامه موبوگرام ارائه می‌کند، مربوط به امکان فوروارد کردن پیام ها به صورت پیشرفته تر است. در این مقاله قصد داریم تا در مورد ماهیت فوروارد پیشرفته موبوگرام و نحوه استفاده از آن صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با فوروارد پیشرفته موبوگرام

موبوگرام مجموعه‌ای از ویژگی ها یا قابلیت های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از این ویژگی ها مربوط به امکان فوروارد پیشرفته پیام ها می‌شود. برخلاف حالتی که در نسخه اصلی تلگرام شاهد آن هستیم، در فوروارد پیشرفته موبوگرام می‌توانید عنوان پیام اصلی را تغییر دهید و از نمایش نقل قول (نام ارسال کننده اصلی پیام) هم ممانعت به عمل آورید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه فوروارد کردن پیشرفته پیام ها در برنامه موبوگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

نحوه استفاده از قابلیت فروارد پیشرفته موبوگرام   

اگر تمایل دارید که با استفاده از قابلیت فروارد پیشرفته در برنامه موبوگرام یک پیام را برای سایر دوستانتان خود ارسال کنید، کافیست که به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه موبوگرام را در گوشی خود اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگویی بروید که تمایل دارید پیام خاصی در آن را با قابلیت فوروارد پیشرفته برای سایر دوستانتان کنید.
  • پس از یافتن آن پیام، یک بار آن را لمس کنید.
  • گزینه فروارد پیشرفته را در پنجره پاپ آپ نمایان شده انتخاب کنید.
  • حال می‌توانید عنوان فعلی پیام را حذف و متن مورد نظر خودتان را به آن اضافه کنید. پس از تایپ متن مورد نظرتان در فیلد ارائه شده، آیکون “ارسال پیام” را لمس نمایید.
  • در لیست موجود نام افرادی که تمایل دارید پیام انتخاب شده برای آن‌ها ارسال شود را انتخاب کنید.
  • در گوشه سمت چپ لیست مخاطبینی که ارائه شده است، دو اسلایدر با عناوین “عنوان” و “نقل قول” ارائه شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را فعال یا غیر فعال کنید. عملکرد این دو گزینه به شرح زیر است:

گزینه “عنوان”: این گزینه نمایش یا عدم نمایش عنوان پیام فورواردی را مشخص می‌کند. از آنجایی که در  مرحله اول عنوان پیام را بنا به سلیقه خودتان شخصی سازی کردید، نیازی به غیر فعال کردن این گزینه وجود ندارد.

گزینه “نقل قول”: این گزینه نمایش یا عدم نمایش نام ارسال کننده اصلی آن پیام را مشخص می‌کند. اگر تمایل ندارید که مخاطبین شما از ارسال کننده اصلی آن پیام با خبر شوند، این گزینه را غیر فعال کنید، در غیر این صورت نام ارسال کننده اصلی به همراه پیام فوروارد می‌شود.

  • پس از اینکه تنظیمات و شرایط مورد نظرتان را اعمال کردید، کافیست که گزینه ارسال را لمس کنید.

به این صورت می‌توانید از قابلیت فوروارد پیشرفته موبوگرام استفاده کنید.

آموزش ویدئویی فوروارد پیشرفته موبوگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با ماهیت فوروارد پیشرفته موبوگرام و نحوه استفاده از آن صحبت کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 6s

دوربین پشت آیفون 6 Plus

قطعات آیفون 6

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: آموزش موبوگرام

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
نوید
نوید
6 سال گذشته

با سلام

موباگرام بهتر است یا آیگرام؟

با تشکر

دانیال
دانیال
2 سال گذشته
پاسخ به  نوید

هیچ کدوم