تعمیر یا تعویض ال سی دی S5 Mini سامسونگ – G800 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض ال سی دی S5 Mini سامسونگ – G800 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض ال سی دی S5 Mini سامسونگ – G800 | موبایل کمک

اگر ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 مینی (Samsung Galaxy S5 Mini) شما خراب شده، نگران تعمیر آن نباشید. با سرویس موبایل فراتر از نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ در ایران انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ S5 Mini کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

شکستن ال سی دی رایج ترین دلیل تعویض آن است!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شکستن ال سی دی گوشی گلکسی اس 5 مینی رایج ترین دلیلی است که منجر می‌شود کاربران برای تعویض ال سی دی گوشی اقدام کنند. از آن جالب تر اینکه در 90 درصد موارد شکستن ال سی دی گوشی به دلیل سهل انگاری کاربر و افتادن آن از دست وی رخ می‌دهد. به طور کلی تعویض و تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 5 مینی تقریبا رایج ترین تعمیری است که روی این گوشی انجام می‌شود و خوشبختانه در مقایسه با تعمیر و تعویض ال سی دی خیلی از گوشی های مدرن امروزی به مراتب ساده‌تر خواهد بود. چون سبک طراحی گوشی به گونه‌ای است که راحت تر قادر به جداسازی و تعویض ال سی دی هستیم. بنابراین اگر Galaxy S5 Mini دارید، مراقب باشید که از دستتان به زمین نیفتد و دچار شکستگی ال سی دی نشود.

هزینه تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 5 مینی چقدر است؟

با توجه به اینکه گوشی سامسونگ گلکسی S5 Mini نسبتا قدیمی است و همچنین از ال سی دی کوچک تری در مقایسه با گوشی های مدرن امروزی بهره می‌برد، طبیعتا هزینه تعویض و تعمیر ال سی دی آن هم به مراتب کمتر از هزینه تعویض ال سی دی پرچمداران و گوشی های جدید سامسونگ خواهد بود. ضمن اینکه برخلاف پروسه تعویض ال سی دی اغلب گوشی های سامسونگ، تعویض LCD سامسونگ گلکسی S5 Mini خیلی سخت نیست. بنابراین با یک جمله باید بگوییم که نگران هزینه تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 5 مینی نباشید، چون لزومی مبنی بر پرداخت هزینه گزاف برای تعمیر LCD این موبایل وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S5 Mini 

آیا امکان تعویض مجزای تاچ یا ال سی دی Galaxy S5 Mini وجود دارد؟

خیر، امکان تعویض مجزای تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S5 مینی وجود ندارد و این دو قطعه در گوشی مذکور به طور یکپارچه و به همراه فریم جلوی گوشی تعویض می‌شوند. بنابراین اگر تاچ ال سی دی گوشی شما بشکند اما تاچ آن کار کند یا برعکس تاچ گوشی از کار بیفتد و ال سی دی آن کار کند، در هر دو حالت ملزم به تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی خواهید بود.

 

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 5 مینی با کمترین قیمت

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 5 مینی چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه برای تعمیر یا تعویض ال سی دی گلکسی اس 5 مینی نیاز به صرف مدت زمان طولانی وجود ندارد. چنانچه تعمیرکاری که قرار است این تعمیر را انجام دهد به ابزارهای مناسب دسترسی داشته و تجربه و سرعت عمل کافی داشته باشد، می‌توانید در کمتر از 90 دقیقه ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy S5 Mini را تعویض کند. با این حال اغلب تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد برای تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 5 مینی چند روز زمان از مشتری می‌خواهند. اگر می‌خواهید تعمیر LCD گوشی شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ S5 Mini کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض ال سی دی گلکسی S5 مینی خواهیم بود؟

اگر به ابزارهای لازم برای تعمیرات موبایل و همچنین یک عدد ال سی دی و تاچ گوشی گلکسی اس 5 مینی دسترسی داشته باشید، خودتان به راحتی قادر به تعویض ال سی دی گوشی خواهید بود. خوشبختانه تعویض ال سی دی این گوشی اصلا کار سختی نیست و با کمی دقت در کمتر از 120 دقیقه توسط شما قابل انجام است. برای تهیه ابزارهای مورد نیاز و همچنین ال سی دی اورجینال گلکسی اس 5 مینی می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید. برای آشنایی با نحوه تعویض LCD این گوشی هم از مقاله راهنمای آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض تاچ و ال سی دی گلکسی اس 5 مینی کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

موبایل کمک یا نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ؟

آمار و درصد رضایت مشتریان از سرویس موبایل کمک نشان می‌دهد که عملکرد این شرکت در حوزه تعمیرات موبایل و جلب رضایت مشتریان به مرابت از نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ بیشتر است. بنابراین شما می‌توانید با اعتماد و اطمینان کامل از سرویس موبایل کمک استفاده کنید و نتیجه‌ای بهتر از آن چه که تصور دارید را دریافت نمایید.

تعویض و تعمیر ال سی دی Samsung Galaxy S5 Mini را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید با خیالی آسوده و ظرف کوتاه ترین زمان ممکن تعویض یا تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 5 مینی شما انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک با دسترسی به مدرن ترین ابزارها و جدیدترین متدهای تعمیر گوشی، تعمیرات سامسونگ Galaxy S5 Mini را برایتان انجام می‌دهند. ضمنا تعمیرات صورت گرفته توسط کارشناسان موبایل کمک شامل ضمانت خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعمیر مورد نظرتان کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ