آموزش اجرای کلش اف کلنز روی کامپیوتر با برنامه Andy

اجرای کلش اف کلنز روی کامپیوتر با برنامه Andy

یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می‌توانید بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را در کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید، مربوط به بکارگیری برنامه شبیه ساز Andy می‌شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش اجرای کلش اف کلنز روی کامپیوتر با برنامه Andy بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اجرای کلش اف کلنز روی کامپیوتر با برنامه Andy

روش های مختلفی برای نصب و اجرای بازی Clash of Clans بر روی کامپیوتر وجود دارد. اغلب کاربران ویندوزی برای انجام این کار از شبیه ساز بلو استکس (Bluestacks) استفاده می‌کنند که آموزش بکارگیری آن را پیش از این در مقاله “آموزش نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر (Clash of Clans)” ارائه کردیم. کاربران مک بوک های اپل هم بدین منظور می‌توانند از شبیه ساز جنی موشن استفاده کنند که آموزش آن در مقاله “آموزش نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion (جنی موشن)” ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

اما آیا بلو استکس بهترین شبیه ساز اندرویدی است که می‌توان از آن استفاده کرد؟ آیا شبیه سازی وجود ندارد که محیطی ساده‌تر داشته باشد و قابلیت‌های بیشتری را هم در اختیارمان قرار دهد؟ اگر به دنبال برنامه شبیه ساز این چنینی هستید، باید بگوییم که Andy یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش اجرای کلش اف کلنز روی کامپیوتر با برنامه Andy بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اجرای کلش اف کلنز روی کامپیوتر با برنامه Andy

مزیت ها و قابلیت های شبیه ساز Andy یا اندی

اندی یا Andy قابلیت های بسیار کاربردی و عالی را در اختیارتان قرار می‌دهد. برخی از اصلی ترین ویژگی های این شبیه ساز به شرح زیر هستند:

  • اندی (Andy) به شما این اجازه را می‌دهد که از گوشی خود به عنوان یک ریموت کنترل برای انجام بازی ها استفاده کنید.
  • شبیه ساز Andy امکان اجرای اپلیکیشن های پیام رسان و مرتبط با شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و غیره را به طور مستقیم از طریق کامپیوتر در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • در Andy می‌توانید دقیقا مشخصات فنی گوشی یا تبلت خود را تنظیم یا پیکربندی کنید.
  • شبیه ساز Andy امکان دسترسی کاربر به فایل های محلی و سیستمی دستگاه مجازی ساخته شده را می‌دهد.
  • برنامه Andy از دسکتاپ پوش نوتیفیکیشن (Desktop Push Notification) پشتیبانی می‌کند و به طور آنی قابلیت نمایش نوتیفیکیشن ها را دارد.

موارد فوق تنها بخشی از مزیت ها و قابلیت های جالب برنامه Andy یا اندی به شمار می‌روند. استفاده ساده و آسان هم از دیگر مزیت های آن است که در ادامه خودتان بهتر با آن آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

شروط لازم برای اجرای Andy

برای اینکه بتوانید از برنامه Andy استفاده کنید، باید شروط زیر برقرار باشد:

  • کامپیوتر شما باید از قابلیت Virtualization یا مجازی سازی پشتیبانی به عمل آورد. برای بررسی این مسئله می‌توانید از برنامه هایی همچون Securable استفاده کنید که با کلیک بر روی این قسمت قادر به دانلود آن خواهید بود.

نکته: دقت داشته باشید که برای فعال سازی این ویژگی در کامپیوتر و لپ‌ تاپ باید به منوی بایوس (BIOS) مراجعه کنید. چنانچه در مورد انجام این کار نیاز به راهنمایی دقیق دارید، تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

  • کامپیوتر شما باید حداقل 3 گیگابایت رم و 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی خالی داشته باشد.
  • کامپیوتر شما باید حتما از OpenGL ES 2.0 پشتیبانی کند.

اگر شروط فوق در کامپیوترتان برقرار است، به راحتی می‌توانید از شبیه ساز Andy استفاده و بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را بر روی کامپیوترتان نصب و اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی سامسونگ

آموزش اجرای کلش اف کلنز روی کامپیوتر با برنامه Andy

به منظور نصب بازی Clash of Clans یا همان کلش اف کلنز بر روی کامپیوترتان از طریق برنامه Andy کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت، شبیه ساز Andy را دانلود کنید.
  • پس از دانلود، آن را اجرا کنید. شبیه ساز Andy به طور خودکار در این مرحله نصب می‌شود. شما فقط باید بر روی گزینه Next کلیک کنید و کمی منتظر بمانید.

اجرای کلش اف کلنز روی کامپیوتر با برنامه Andy

  • بعد از نصب برنامه، آیکون آن بر روی دسکتاپ نمایان می‌شود. با دو بار کلیک کردن بر روی این آیکون، شبیه ساز Andy اجرا می‌شود.
  • پس از اجرا، وارد Google Play شوید و بازی Clash of Clans را بیابید.
  • با کلیک بر روی گزینه Install آن را نصب کنید.

اجرای کلش اف کلنز روی کامپیوتر با برنامه Andy

پس از نصب Clash of Clans از طریق برنامه Andy می‌توانید به سادگی آن را اجرا و نسبت به لول آپ دهکده خود از طریق کامپیوتر وارد عمل شوید. برای ریستور شدن اطلاعات دهکده خود کافیست که اکانت گوگل آن را در کلش اجرا شده روی Andy وارد کنید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش اجرای کلش اف کلنز روی کامپیوتر با برنامه Andy پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

دوربین جلو آیفون 11

تاچ ال سی دی A40

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
amin
amin
4 سال گذشته

سلام خسته نباشین ممنون از سایت خوبتون مطالب خوب بودن ولی من بازی کلش اف کلنز رو توی شبیح ساز نوکس بازی میکنم و میخواهم رویی اندی هم تست کنم الان شبیح ساز اندی رو نصب کردم اخرین ورژن cpu i5وگرافیک۷۵۰GTیعنی با شر کردن از رم میشه ۸ گیگ و رمم هم ۱۲ هستش ۱ترابایت هم هارد ولی وقتی بازی رو نصب میکنم تویی اندی باز میکنم میگه clash of clans stopetاین مشکل رو همه دارن جواب بدین

مصطفی
مصطفی
5 سال گذشته

سلام
لطفا روش زوم کردن و سایر نکته هااز این قبیل در بازی کلش اف کلنز رو هم قرار بدین این اموزشی که شما گذاشتین رو بچه دوسالش هم بلده دیگه نرم افزار رو نصب کن و اجرا کن هم شد اموزش مگه خخخ