چگونه از شر تبلیغات تلگرامی خلاص شویم

خلاص شدن از شر تبلیغات تلگرام

از ابتدای پیدایش شبکه‌ی اینترنت، اسپمرها همیشه باعث ایجاد مزاحمت برای کاربران بوده‌اند. فرقی نمی‌کند آدرس ایمیل‌تان را در یک فرم تحت وب وارد می‌کنید، یا به دنبال جستجوی مطلبی به یک وبسایت سر می‌زنید، اسپمر‌ها سعی می‌کنند تبلیغات مورد نظر خود را به شما نشان دهند. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مدتی قبل با فراگیر شدن تلگرام در بین کاربران ایرانی، این پیام‌رسان محبوب هم هدف پیام‌های تبلیغاتی این افراد قرار گرفت و نرم افزار های مختلفی برای ارسال تبلیغات از طریق تلگرام عرضه شد. در مقابل، تلگرام با تدابیری مانند محدودیت ارسال پیام و حذف امکان ثبتنام با شماره‌های مجازی، تا حد زیادی با این مشکل مقابله کرد.

حالا و با محدود شدن بسیاری از راه‌های ارسال پیام تبلیغاتی به تلگرام، معدود برنامه‌هایی که هنوز به ارسال این پیام‌های آزاردهنده ادامه می‌دهند از روش ساخت گروه و اضافه کردن تعداد زیادی کاربر به آن، استفاده می‌کنند.

تلگرام برای خلاصی از شر این مشکل و جلوگیری از اضافه شدن ناخواسته به گروه‌های تبلیغاتی، در نسخه‌ی جدید خود این امکان را فراهم کرده تا افرادی که اجازه‌ی اضافه کردن شما به گروه‌ را دارند، مشخص کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

خلاص شدن از شر تبلیغات تلگرامی

  • وارد اپلیکیشن تلگرام شده و از طریق منوی سمت چپ روی Settings تپ کنید.
  • در صفحه‌ی Settings بر روی Privacy and Security ضربه بزنید و سپس وارد گزینه‌ی Groups شوید.
    خلاص شدن از شر تبلیغات تلگرام
  • در بالای صفحه‌ی جدید و در بخش Who can add me to group chats? (چه کسی می‌تواند مرا به گروه‌ها اضافه کند) یکی از گزینه‌های Everybody (همه) یا My Contacts (مخاطبین من) را انتخاب کنید.
    خلاصی از شر تبلیغات در تلگرام
  • چنانچه می خواهید بعضی افراد به هیچ عنوان اجازه‌ی اضافه کردن شما به گروه‌ها را نداشته باشند، در بخش پایینی این صفحه که با عنوان Add exceptions (افزودن استثنائات) مشخص شده است، روی Never Allow تپ کرده و افراد مورد نظرتان را به آن اضافه کنید.
    خلاصی از شر تبلیغات تلگرامی

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده می‌کنید با قابلیت‌های اضافه شده به نسخه‌ی جدید تلگرام، خلاص شدن از شر پیام‌های تبلیغاتی با تنظیم چند گزینه‌ی ساده امکان‌پذیر است.  اما چنانچه در  رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده به توضیحات بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در موبایل کمک تماسل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: خرید گوشی

قیمت دوربین جلو iPhone 6

ال سی دی Samsung M40

قطعات اس 20 پلاس

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: تلگرام

نظرات کاربران (8)

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امیر حسین زارعی
امیر حسین زارعی
1 سال گذشته

پدر منو در آورده تش بگیره هرچی تبلیغ

Mdh
Mdh
2 سال گذشته

مشکل من اینجاست که تلگرام تبلیغ های خودشو تو گپ ها ارسال میکنه یا اصلا لینک اینستا میده و بالاش چرت پرت میگه چیکار کنم؟؟

آرش شیبانی
آرش شیبانی
2 سال گذشته

دوستان بهترین راه کاربردی حذف این تبلیغات رو بهتون میگم که هیچ کجا نیست و حالشو ببرین این تبلیغات داخل یک اپلیکیشن که نصب کردین یا خودش بوسیله اپهای دیگه نصب شده بوجود میاد و باید اون اپلیکیشن رو پیدا و حذف کنین و برای پیدا کردنش کافیه تا درحال کار اون تبلیغات اومد بسته به نوع گوشیتون کلیدی که برنامه های درحال اجرا رو نشون میده و میتونین همه رو ببندین که در سامسونگ کنار و سمت چپ کلید home هست رو بزنین و صفحه که کوچک میشه و برنامه ها رو کشویی نشون میده ببینین صفحه ای که تبلیغاته هست بالاش اسم کدوم اپلیکیشن هست چون صفحه تبلیغات با اون اپلیکیشن اجرا شده و برین اون اپلیکیشن رو از قسمت تنظیمات و برنامه ها پیدا کنین و حذفش کنین به همین راحتی مشکلتون کلا حل میشه

محمد
محمد
3 سال گذشته

سلام برای حل مشکل بالا آمدن خودکار تبلیغات تلگرام و اینستاگرام حذف برنامه مخربه emue این برنامه پنهانه باید از قسمت تنظیمات برید و از اونجا حذف کنید. من چند ماهه دنبالش می گشتم تا امروز موفق شدم پیداش کنم. وقتی مشکلتون حل شد برام دعا کنید.

مهسا
مهسا
2 سال گذشته
پاسخ به  محمد

سلام بیشتر راهنمایی کن اگه امکانش هست این مشکل تبلیغات خودکار تلگرامم کلافه ام کرده

رویا
رویا
4 سال گذشته

سلام.همه کارا رو کردم مشکلم حل نشد هیچکدوم مخاطب من نیستن گروههای تبلیغاتی هستن تمام برنامه هامو حذف کردم که از سایت آنها پیا نیاد اما به محض روشن کردن اینترنت چنتا گروه بالا میان.ممنون میشمراهنماییم کنید