تعمیر یا تعویض دکمه هوم S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دکمه هوم S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دکمه هوم S7 Edge سامسونگ – G935 | موبایل کمک

دکمه هوم سامسونگ گلکسی S7 Edge یکی دیگر از قطعاتی است که در این گوشی نقش مهمی ایفاء می‌کند و ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge سامسونگ را صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ S7 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دلایل اصلی خراب شدن دکمه هوم سامسونگ گلکسی S7 Edge

عوامل مختلف و متعددی می‌توانند منجر به بروز اختلال و خرابی در دکمه هوم گلکسی S7 Edge سامسونگ شوند. یکی از اصلی ترین این دلایل مربوط به در تماس قرار گرفتن دکمه هوم با آب و نفوذ آب به داخل آن می‌شود. درست است که گلکسی S7 Edge از استاندارد ضد آب IP68 پشتیبانی می‌کند اما اگر آب از طریق درزهای اطراف دکمه هوم این گوشی به داخلی آن نفوذ کند و با فلت دکمه هوم برخورد داشته باشد، احتمال خرابی آن بسیار بالا خواهد بود.

از دیگر دلایلی که منجر به خرابی دکمه هوم گلکسی S7 Edge می‌شوند می‌توان به وارد شدن ضربه به بدنه دستگاه اشاره کرد. همچنین فشارهای بیش از اندازه بری فشردن دکمه هوم هم می‌توانند منجر به از کار افتادن آن شوند. در برخی شرایط هم دیده شده که دکمه هوم گوشی S7 Plus واقعا بدون دلیل از کار می‌افتد. بنابراین دلایل متعددی می‌توانند منجر به خرابی دکمه هوم فبلت گلکسی S7 Edge شوند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ تهران  

هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge چقدر است؟

عموما بخش اصلی که به عنوان هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge سامسونگ پرداخت می‌شود صرف خرید دکمه هوم اورجینال این گوشی برای جایگزین کردن در دستگاه خواهد شد و بخش بسیار ناچیزی از این هزینه به عنوان دستمزد تعمیرکار دریافت می‌شود. خوشبختانه هزینه خرید دکمه هوم Galaxy S7 Plus در مقایسه با خیلی از قطعات دیگر این گوشی مثل تاچ و ال سی دی یا مادربرد آن کمتر است. بنابراین هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge در مقایسه با هزینه تعویض ال سی دی یا برد این گوشی موبایل کمتر خواهد بود.

 

تعمیر دکمه هوم سامسونگ S7 Edge

بیشتر بخوانید: قیمت موبایل

 

تعویض یا تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge چقدر زمان می‌برد؟

تعویض یا تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge کار نسبتا زمان‌گیری بوده و نیاز به حوصله و دقت بالایی دارد. اغلب تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد برای انجام این تعمیر چندین روز زمان لازم دارند و بعد از چند روز موبایل سامسونگ مشتری را به وی تحویل می‌دهند، اما با استفاده از سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض یا حتی تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge را ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن (عموما مابین 2 الی 6 ساعت) انجام دهید. در انتهای این مطلب به صورت دقیق تر در مورد خدمات موبایل کمک و ثبت سفارش تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge 

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ S7 Edge کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

آیا شخصا قادر به تعویض یا تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge خواهیم بود؟

تعویض یا تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge کار ساده‌ای نیست و همانطور که در بخش قبل گفتیم نیاز به دقت و حوصله زیادی دارد، بنابراین اگر در زمینه تعمیرات موبایل تجربه زیادی ندارید بهتر است از انجام ین کار صرف نظر کنید. اما اگر تصور می‌کنید که شخصا قادر به انجام این کار هستید، می‌توانید ابزارها و قطعات مورد نیازتان را از فروشگاه خرید قطعات موبایل تهیه کرده و با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض دکمه هوم گلکسی S7 Edge سامسونگ ارائه شده نسبت به تعویض دکمه هوم گوشی وارد عمل شوید. سعی کنید تمام مراحل تعمیر دستگاه را به طور دقیق و مطابق با توضیحاتی انجام دهید که برای هر مرحله ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی سامسونگ گلکسی S7 Edge 

تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge با کمترین هزینه در موبایل کمک

با سرویسی که شرکت موبایل کمک ارائه کرده می‌توانید تعمیر گلکسی S7 Edge سامسونگ دکمه هوم را با ضمانت و اطمینان از اورجینال بودن قطعه تعویضی در گوشی و همچنین صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. کارشناسان موبایل کمک موظف هستند که دکمه هوم اورجینال گلکسی S7 Edge را در گوشی مشتریان عزیز مورد استفاده قرار دهند، بنابراین کیفیت تعمیر صورت گرفته ضمانت شده خواهد بود و بالاترین سطح ممکن را ارائه می‌کند. برای ثبت سفارش تعمیر دکمه هوم گلکسی S7 Edge سامسونگ توسط موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات S7 edge 

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ