رفع مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی سامسونگ یا Burn In

رفع مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In

تعمیرات سامسونگ

برای تعویض صفحه نمایش سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ» تماس بگیر

یکی از مشکلات رایجی که این روز ها زیاد در گوشی های موبایل و به ویژه گوشی های مجهز به صفحه نمایش OLED شاهد به وجود آمدن آن هستیم، مشکل پیکسل سوختگی (Burn In) است که با اصطلاحات دیگری مثل سایه زدن صفحه نمایش، تغییر رنگ صفحه نمایش، تصویر شبح مانند و غیره هم خطاب می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم بیشتر در رابطه با پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In و نحوه رفع آن صحبت داشته باشیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In چیست؟

بدون تردید همه شما اولین تصوری که با شنیدن اصطلاح پیکسل سوختگی و Burn In در ذهنتان ایجاد می‌شود مربوط به سوختن و از کار افتادن بخش ها یا پیکسل هایی از صفحه نمایش گوشی خواهد بود. سوختن پیکسل های روی صفحه نمایش گوشی نوع شدیدی از پیکسل سوختگی است اما همیشه این اصطلاح برای اشاره به شرایط مذکور بکار نمی‌رود! گاها Burn In یا همان پیکسل سوختگی می‌تواند به شکل هایی مثل سایه افتادن روی صفحه نمایش موبایل، ایجاد شدن یک خط رنگی عجیب روی نمایشگر، تغییر رنگ محتوای نمایشگر و غیره هم نمایان شود. در خیلی از منابع به تمام این مشکل با عنوان پیکسل سوختگی یا Burn In اشاره می‌شود.

بنابراین شاید بتوانیم دسته بندی از انواع پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی ارائه کنیم و بدین ترتیب موضوع را برای شما بهتر قابل درک سازیم. اگر بخواهیم خیلی ساده دسته بندی از انواع Burn In صفحه نمایش یا تاچ ال سی دی گوشی موبایل داشته باشیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سوختن پیکسل ها: سوختن پیکسل های صفحه نمایش یا همان ال سی دی گوشی سبب می‌شود که نقاطی روی صفحه دستگاه همیشه سیاه رنگ باشند و هیچ رنگ دیگری توسط این نقاط ارائه نشود. در صورتی که با مشکل این چنینی رو به رو شده باشید، نقاطی که همیشه سیاه هستند در واقع پیکسل هایی خواهند بود که سوخته‌اند و متاسفانه هیچ راهی هم برای خلاص شدن از شر این پیکسل های سوخته وجود ندارد. البته در برخی مواقع ممکن است با تحریک دائمی پیکسل مذکور در مرحله‌ای که هنوز کاملا نسوخته است، بتوان دوباره آن را احیا کرد اما عموما پیکسل های ضعیف شده به مرور زمان به مرحله سوختگی کامل و سیاه شدن می‌رسند.

تعمیرات سامسونگ

برای تعویض صفحه نمایش سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ» تماس بگیر

رفع مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In

  • سایه زدن صفحه نمایش: سایه زدن صفحه نمایش که اصطلاحا به آن ایجاد حالت روح و شبح مانند هم گفته می‌شود حالتی است که در آن یک تصویر نیمه واضح دائما روی صفحه نمایش موبایل دیده می‌شود و حالتی شبیه به یک سایه را به وجود می‌آورد. به عنوان مثال در اینگونه مواقع اگر صفحه گوشی شما کاملا سفید رنگ باشد، تصاویر نیمه واضح و سایه مانندی بر روی آن مشاهده خواهید کرد. این مشکل یکی از اصلی ترین حالت های پیکسل سوختگی است که در نمایشگر OLED گوشی های سامسونگ از قبیل گلکسی S8، S8 Plus، گلکسی S9 و S9 Plus، گلکسی S10 و S10 Plus، گلکسی نوت 8، نوت 9 و نوت 10 زیاد رخ می‌دهد. نمونه کالا واضحی از این نوع سایه زدن نمایشگر یا Burn In ال سی دی در عکس فوق قابل مشاهده است.
  • تغییر رنگ صفحه نمایش: پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی می‌تواند با تغییر رنگ نیز همراه باشد. عموما تغییر رنگ ناشی از Burn In ال سی دی به دو حالت نمایان می‌شود. در حالت اول بخش هایی از صفحه نمایش گوشی همیشه تیره تر از سایر قسمت های دیگر به نظر می‌رسند. در اینگونه مواقع پیکسل های آن قسمت هایی از تاچ ال سی دی موبایل که تیره تر هستند در واقع قدرت خود در تولید روشنایی را از دست داده‌اند و به همین سبب نمی‌توانند مثل پیکسل های بخش های دیگر نمایشگر روشنایی تولید کنند و در نتیجه تیره‌تر به نظر می‌آیند. نمونه‌ای از این نوع پیکسل سوختگی ال سی دی را می‌توانید در عکس زیر مشاهده کنید. اما حالت دوم مربوط به شرایطی می‌شود که بخش های از صفحه نمایش رنگی به نظر می‌رسند و عموما هم رنگی نزدیک به رنگ قرمز پیدا می‌کنند. این حالت هم با ضعیف شدن ساب پیکسل ها و کاهش توان آن‌ها در تولید روشنایی ارتباط دارد.

رفع مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In

  • خطوط رنگی روی نمایشگر: مشکل Burn In صفحه نمایش گوشی می‌تواند با ایجاد خطوط رنگی روی ال سی دی هم نمایان شود. برای مثال ممکن است در بخشی از تاچ ال سی دی گوشی یک خط دائمی و سبز رنگ نمایان شود که هیچوقت هم از بین نرود! این خط نشان می‌دهد که پیکسل های آن قسمت از نمایشگر موبایل دچار اختلال شده‌اند و عملکرد درستی ندارند. عموما بروز این نوع پیکسل سوختگی ناشی از کیفیت غیر قابل قبول ال سی دی در تولید است و ارتباطی به کاهش قدرت ساب پیکسل ها در تولید روشنایی و تضعیف تدریجی آن ها ندارد. این نوع از Burn In صفحه نمایش موبایل عموما با استفاده از گارانتی گوشی موبایل و به صورت رایگان قابل تعمیر خواهد بود و رفع آن با تعویض ال سی دی انجام می‌شود.

موارد فوق اصلی ترین حالت هایی هستند که خرابی ال سی دی موبایل در حالت پیکسل سوختگی یا Burn In را نشان می‌دهند. اگر موارد مشابه با موارد فوق در گوشی شما نمایان شده با مشکل Burn In ال سی دی رو به رو هستید و باید به فکر رفع این مشکل باشید. در برخی مواقع ممکن است نمونه هایی از پیکسل سوختگی را بتوان با استفاده از اپلیکیشن های موبایل خاص برطرف کرد اما در برخی مواقع احتمال دارد ملزم به تعویض ال سی دی موبایل شوید و راه دیگری برای رفع مشکل وجود نداشته باشد.

پیکسل سوختگی بیشتر در چه گوشی هایی رخ می‌دهد؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید عموما مشکل Burn In ال سی دی در صفحه نمایش گوشی هایی رخ می‌دهد که از پنل OLED بهره می‌برند و گوشی های مجهز به پنل LCD کمتر با این مشکل رو به رو خواهند شد. طبق آمار بروز مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی در موبایل سامسونگ بسیار شایع تر از دیگر برند هاست. گوشی هایی مثل گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس، گلکسی نوت 8، گلکسی نوت 9 و گلکسی نوت 10 از اصلی ترین گوشی های برند سامسونگ هستند که زیاد با مشکل Burn In ال سی دی رو به رو می‌شوند. بنابراین اگر از گوشی های شرکت سامسونگ استفاده می‌کنید و به ویژه موبایلی دارید که نمایشگر آن از نوع OLED است احتمال اینکه با مشکل پیکسل سوختگی رو به رو شوید افزایش می‌یابد.

رفع مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In

تعمیرات سامسونگ

برای تعویض صفحه نمایش سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ» تماس بگیر

اما چرا صفحه نمایش های OLED بیشتر با مشکل Burn In یا پیکسل سوختگی رو به رو هستند؟ اگر بخواهیم خیلی ساده و مختصر به دلیل این موضوع اشاره کنیم و اصلا وارد بحث های تخصصی نشویم باید بگوییم که اختلال توان تولید روشنایی ساب پیکسل‌های این نوع پنل‌ها منجر به بروز مشکلاتی از قبیل تغییر رنگ، سایه افتادن روی ال سی دی و غیره می‌شود که تمام این موارد به پیکسل سوختگی مربوط می‌شوند و زیرشاخه این مشکل هستند. همانطور که در بخش اول مقاله گفتیم پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی می‌تواند به شیوه های گوناگونی نمایان شود، اما شایع ترین نوع نمایان شدن آن مربوط به سایه افتادن روی نمایشگر تغییر رنگ می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

سایه افتادن و تغییر رنگ در پنل های OLED عموما در قسمت‌هایی از صفحه نمایش گوشی به وجود می‌آید که برای مدت زمان طولانی یک تصویر یا آیتم خاص را نشان دهند و تغییری در محتوای نمایش داده شده روی آن قسمت از ال سی دی ایجاد نشود. در اینگونه مواقع ممکن است ساب پیکسل هایی که در قسمت های مذکور وجود داشته‌اند و تغییرات رنگی را برای مدت زمان طولانی تجربه نکرده‌اند کمی ضعیف یا اصطلاحا تنبل شوند و نتوانند با کیفیت دیگر ساب پیکسل ها سایر رنگ های مورد نیاز را ارائه کنند. به همین جهت است که عموما مشکل سایه افتادن روی صفحه نمایش گوشی ها در بخش هایی مثل نوار استاتوس یا نویگیشن بار گوشی‌های اندرویدی به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ

 

علت به وجود آمدن Burn In یا پیکسل سوختگی ال سی دی چیست؟

هر نوع Burn In ال سی دی می‌تواند ناشی از عامل خاصی باشد. به عنوان مثال سوختن کامل پیکسل های کوچک روی صفحه نمایش عموما به کیفیت تولید آن ها بستگی دارد. اغلب شرکت های سازنده موبایل در قبال این موضوع گارانتی هم ارائه می‌کنند اما در اکثر مواقع اینطور نیست که با سوخته شدن یک پیکسل ریز بتوانید درخواست تعویض تاچ ال سی دی موبایل با استفاده از گارانتی را ثبت کنید. عموما شرکت های ارائه دهنده گارانتی شرایط خاصی برای تعویض رایگان ال سی دی گوشی هایی که دچار این نوع پیکسل سوختگی شده‌اند در نظر می‌گیرند. برای مثال ممکن است شرایط آن ها بدین صورت باشد که اگر بیشتر از 3 پیکسل روی ال سی دی موبایل بسوزد، ال سی دی مشمول گارانتی می‌شود. استراتژی که در این راستا از سمت شرکت ارائه دهنده گارانتی در نظر گرفته می‌شود کاملا به سیاست های آن شرکت مربوط خواهد بود.

اما پیکسل سوختگی که به صورت یک خط کاملا مشخص و رنگی و مشابه با عکس زیر بر روی ال سی دی گوشی موبایل نمایان می‌شود بدون عذر و بهانه توسط گارانتی قابل تعویض خواهد بود چون بروز این مشکل ناشی از کیفیت پایین ال سی دی و عدم توجه به استاندارد های لازم در حین تولید می‌شود. عموما عوامل جانبی نمی‌توانند منجر به ایجاد مشکلات این چنینی در صفحه نمایش گوشی شوند.

رفع مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In

اما Burn In صفحه نمایش در حالتی که به صورت سایه زدن و تغییر رنگ نمایان می‌شود ناشی از افت قدرت ساب پیکسل های پنل نمایشگر در تولید روشنایی است. این امر عموما به مرور زمان در ال سی دی گوشی هایی نمایان می‌شود که پنل OLED دارند و اغلب تحت گارانتی قابل تعمیر نخواهد بود. ساب پیکسل های صفحه نمایش گوشی ها از سه رنگ سبز، قرمز و آبی تشکیل می‌شوند و در حالت عادی برای اینکه هر یک از این ساب پیکسل ها به میزان روشنایی مشخصی دست یابند باید شدت جریان خاصی از آن ها عبور کند. شدت جریانی که برای دستیابی ساب پیکسل های آبی به مقدار روشنایی مشابه با ساب پیکسل های سبز و قرمز مورد نیاز خواهد بود بیشتر از سایر ساب پیکسل هاست.

تعمیرات سامسونگ

برای تعویض صفحه نمایش سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ» تماس بگیر

این مسئله سبب می‌شود تا شدت جریان بیشتری از ساب پیکسل های آبی رنگ عبور داده شود و بدین ترتیب فشار بیشتری به این ساب پیکسل ها وارد شده و به مرور زمان عمر مفید این ساب پیکسل ها و قدرت آن ها در تولید روشنایی کم شود. به همین دلیل است که عموما سایه های روی صفحه نمایش گوشی ها به رنگ قرمز متمایل می‌شوند و هیچ وقت به رنگ آبی تمایل پیدا نخواهند کرد. تیره شدن بخش هایی از صفحه نمایش گوشی هم دقیقا به همین دلیل اتفاق می‌افتد و ناشی از کاهش توان ساب پیکسل های صفحه نمایش در تولید روشنایی خواهد شد. در عکس زیر می‌توانید الگوی طراحی که سامسونگ در صفحه نمایش های OLED برای مقابله با بروز مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی ارائه کرده را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید ساب پیکسل های آبی رنگ نسبت به ساب پیکسل های قرمز و سبز ابعاد بزرگ تری دارند.

رفع مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In

اما آیا راهی برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل Burn In یا پیکسل سوختگی یا تغییر رنگ و سایه زدن صفحه نمایش گوشی های موبایل وجود دارد؟ خوشبختانه روش هایی وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌توانید احتمال وقوع مشکلات نام برده شده را به حداقل برسانید. در بخش بعد سعی می‌کنیم به این روش ها اشاره داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: خرید موبایل

 

جلوگیری از تغییر رنگ و پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی

اما چطور می‌توانیم از بروز پیکسل سوختگی، تغییر رنگ و سایه زدن صفحه نمایش جلوگیری کنیم؟ واقعیت این است که شرکت های سازنده موبایل به اندازه کافی برای جلوگیری از وقوع این مشکل تلاش کرده‌اند و تدابیر لازم را در پیش گرفته‌اند اما با این حال در برخی مواقع مشکلات مذکور رخ می‌دهند و پدیدار شدن آن ها اجتناب ناپذیر است. اگر با مشکل سوختن کامل پیکسل های صفحه نمایش یا ایجاد خطوط رنگی بر روی آن مواجه شده‌اید، تعویض ال سی دی تنها راه حل پیش رویتان خواهد بود اما اگر مشکلاتی مثل سایه زدن صفحه نمایش و تغییر رنگ آن یا نشان دادن هاله های قرمز رنگ روی نمایشگر گوشی و تیره شدن بخش هایی از آن به وقوع پیوسته، می‌توانید از اپلیکیشن های خاصی برای رفع این مشکل استفاده کنید.

برنامه هایی مثل LCD Burn-in Wiper می‌توانند در این راستا کمک به سزایی کنند و بعد از چند ساعت مشکلات ساب پیکسل های ال سی دی را برطرف نمایند. اگر مشکل با استفاده از این برنامه ها رفع نشود یا باید از گوشی خود با همان شرایط استفاده کنید و یا تعویض ال سی دی را در دستور کار قرار دهید. فراموش نکنید برای تعویض ال سی دی گوشی های سامسونگ فقط از سرویس مراکز تخصصی استفاده کنید که تعمیرات موبایل سامسونگ را با ضمانت انجام می‌دهند. اما اقدامات خاصی وجود دارند که با توجه به آن ها می‌توانید ریسک مواجه شدن با مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی را به حداقل برسانید. برخی از مهم ترین این اقدامات به شرح زیر هستند:

  • کاهش روشنایی نمایشگر: همانطور که گفتیم کاهش تدریجی توان تولید روشنایی ساب پیکسل های نمایشگر منجر به بروز مشکلاتی مثل سایه زدن ال سی دی می‌شود و این امر به مرور زمان و با کاهش عمر مفید ساب پیکسل ها پدیدار خواهد شد. هر چقدر فشار بیشتری به ساب پیکسل ها وارد شود، عمر مفید آن ها کمتر می‌شود و در نتیجه مشکلاتی مثل سایه زدن نمایشگر زودتر نمایان می‌شوند. بنابراین با کاهش روشنایی صفحه نمایش گوشی و قرار ندادن آن بر روی 100 درصد می‌توانید به طور غیر مستقیم به منجر به کاهش ریسک بروز پیکسل سوختگی شوید.
  • کاهش تاخیر خاموش شدن نمایشگر: طبیعتا هر چقدر صفحه نمایش گوشی برای مدت زمان بیشتری روشن باشد، ساب پیکسل های آن هم بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرند و عمر مفید آن ها کمتر خواهد شد. بنابراین با کاهش تاخیر خاموش شدن نمایشگر یا کاهش مدت زمان روشن بودن آن می‌توانید احتمال بروز مشکلاتی مثل Burn In ال سی دی و پیکسل سوختگی را کم کنید.
  • استفاده از پس زمینه و تم تاریک: صفحه نمایش های OLED به گونه‌ای هستند که در زمان نمایش رنگ سیاه، ساب پیکسل ها و چراغ های پس زمینه آن ها کاملا خاموش است! بنابراین هرچقدر تصاویر سیاه تر روی نمایشگر گوشی بیشتر باشند، فشار کمتری به پنل OLED وارد می‌شود و عمر مفید آن افزایش پیدا می‌کند. پس با استفاده از تصاویر پس زمینه تیره و تم تاریک و قابلیت هایی مثل دارک مد (Dark Mode) می‌توانید ریسک بروز مشکلاتی همچون پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی را به حداقل برسانید.

رفع مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In

  • استفاده از حالت فول اسکرین: همانطور که قبلا گفتیم مشکل سایه زدن صفحه نمایش گوشی ها و Burn In ال سی دی بیشتر در بخش هایی از پنل رخ می‌دهد که برای مدت زمان طولانی یک آیتم خاص و ثابت را نشان دهند. به عنوان مثال نوار نویگیشن ها و نوار استاتوس بار گوشی های اندرویدی یکی از بخش هاییست که زیاد با مشکل سایه زدن و حالت شبح مانند رو به رو می‌شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل توصیه داریم از حالت فول اسکرین استفاده کنید که هم اکنون توسط رابط کاربری خیلی از گوشی ها پشتیبانی می‌شود. در این حالت نوار نویگیشن گوشی حذف می‌شود و تعامل با دستگاه از طریق دستورات اشاره‌ای انجام می‌گیرد.

موارد فوق از اصلی ترین روش ها و ترفند هایی هستند که می‌توانید با در نظر گرفتن آن ها احتمال بروز مشکلاتی مثل Burn In ال سی دی، سایه زدن نمایشگر، تغییر رنگ و غیره را به حداقل برسانید. اما اگر مشکلات نام برده شده در صفحه نمایش موبایل شما ظاهر شده‌اند و برایتان آزاردهنده هستند، نگران نباشید چون باز هم می‌توانید رفع مشکل را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. بدین منظور باید از سرویس موبایل کمک و نمایندگی سامسونگ استفاده کنید.

تعمیرات سامسونگ

برای تعویض صفحه نمایش سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ» تماس بگیر

تعمیر Burn In یا پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی با خدمات موبایل کمک

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیراتی از قبیل رفع مشکل سایه زدن صفحه نمایش، پیکسل سوختگی، Burn In، تغییر رنگ نمایشگر و غیره را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید. حتی اگر لازم باشد تعویض ال سی دی هم در گوشی شما انجام گیرد، تیم موبایل کمک به عنوان نمایندگی رسمی سامسونگ و اپل با بهترین قیمت این کار را برایتان انجام می‌دهند. با خدمات موبایل کمک می‌توانید شاهد تعمیر سریع گوشی  خود باشید و ظرف چند ساعت موبایل خود را مثل روز اول و کاملا تعمیر شده تحویل بگیرید. مراحلی که باید برای استفاده از خدمات موبایل کمک طی شوند به شرح زیر هستند:

  • ثبت درخواست تعمیر: برای ثبت درخواست تعمیرات تخصصی تلفن همراه در مرکز موبایل کمک می‌توانید با شماره 02175147 تماس حاصل کنید یا از طریق صفحه ثبت درخواست آنلاین تعمیرات موبایل در سایت این شرکت سفارش خود را به ثبت برسانید.
  • اعزام پیک رایگان و دریافت گوشی: بعد از ثبت سفارش، پیک رایگان موبایل کمک به آدرس متقاضی اعزام خواهد شد و گوشی را در هر کجا که باشد از وی تحویل می‌گیرد. گوشی توسط پیک به شرکت ارجاع داده می‌شود.
  • انجام تعمیرات لازم: کارشناسان موبایل کمک در این مرحله با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا تعمیرات لازم را روی گوشی متقاضی انجام می‌دهند و تمام تست های لازم جهت اطمینان از کیفیت تعمیرات و صدور ضمانت انجام خواهد شد.
  • تحویل گوشی با پیک رایگان: پیک رایگان موبایل کمک مجددا گوشی متقاضی را به آدرس وی ارسال و آن را تحویل می‌دهد.

کل پروسه فوق در تعمیراتی مثل تعویض LCD سامسونگ یا اپل چیزی در حدود 3 الی 4 ساعت زمان لازم دارد. بنابراین با سرویس موبایل کمک می‌توانید طی کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرات مورد نیاز گوشی خود را انجام دهید. اگر با مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In مواجه شده‌اید ضمن تماس با شماره 02175147 از مشاورین موبایل کمک راهنمایی بخواهید و در صورت نیاز سفارش خود را به ثبت برسانید.

رفع مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی یا Burn In

چرا موبایل کمک؟ | مزیت های سرویس موبایل کمک

اما چرا موبایل کمک می‌تواند بهترین مرکز تعمیرات برای رفع مشکل Burn In، سایه انداختن صفحه نمایش، تغییر رنگ و پیکسل سوختگی گوشی باشد؟ دلایل زیادی وجود دارند که این مرکز را به بهترین گزینه برای انجام تعمیرات تخصصی تلفن همراه تبدیل می‌کنند. اولین دلیل این است که موبایل کمک به عنوان نمایندگی رسمی سامسونگ و نمایندگی رسمی اپل ایران فعالیت دارد و کیفیت تعمیراتی که در این مرکز روی گوشی متقاضیان انجام می‌شود بالاست و گوشی های تعمیر شده در موبایل کمک مشمول گارانتی کیفیت خواهند بود.

موبایل کمک حتی اورجینال بودن قطعات تعویض شده متقاضیان را هم تضمین می‌کند تا خیال مشتریان از بابت کیفیت قطعات موبایل بکار رفته در دستگاه راحت باشد. مزیت بعدی سرویس موبایل کمک مربوط به سهولت بکارگیری خدمات می‌شود. برای استفاده از خدمات این مرکز هیچ نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد و صفر تا صد مراحل تعمیر توسط تیم موبایل کمک انجام خواهد شد و گوشی بعد از تعمیر شدن با پیک رایگان شرکت به آدرس مشتری ارسال و به وی تحویل داده می‌شود.

بنابراین با خدمات موبایل کمک صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در زمان هم خواهید داشت. در این مرکز تعمیرات تخصصی موبایل با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا انجام می‌شود و در سریع ترین زمان ممکن هم تکمیل خواهد شد. بنابراین موبایل کمک می‌توانید بهترین گزینه برای تعمیر موبایل شما و رفع مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش گوشی باشد. برای دریافت مشاوره رایگان یا ثبت سفارش تعمیر کافیست با شماره 02175147 تماس حاصل کنید و از کارشناسان این مرکز راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی Note 20 Ultra

ال سی دی سامسونگ نوت 10 پلاس

قیمت تاچ ال سی دی S9

برچسب‌ها: repair_article

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments