فعال سازی قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون

روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سیستم عامل آی او اس 10 یا iOS 10 اپل مربوط به قابلیتی است که Raise to Wake نامگذاری شده است. این منجر به روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن می‌شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش فعال سازی قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن (Raise to Wake) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن (Raise to Wake)

اپل در سیستم عامل آی او اس 10 قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار زیادی را ارائه کرد. طبق گزارش برخی از منابع، ویژگی‌ها یا قابلیت‌های کاربردی آی او اس 10 بیش از 100 مورد هستند. بنابراین این سیستم عامل یکی از غنی‌ترین نسخه‌های سیستم عامل آی او اس به شمار می‌رود. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد و جدیدی که اپل در آی او اس 10 ارائه کرده با نام اختصاصی Raise to Wake شناخته می‌شود. به موجب فعال بودن این قابلیت، صفحه نمایش آیفون به محض برداشته شدن از روی میز یا هر قسمت دیگری به صورت اتوماتیک روشن می‌شود، بنابراین با این ویژگی را قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن (Raise to Wake) خطاب می‌کنیم.

تعمیرات اپل

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

بنابراین هنگامی که قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن (Raise to Wake) فعال باشد، به محض اینکه آیفونتان را برداشته و جلوی صورت خود بگیرید، صفحه نمایش آن به طور خودکار روشن می‌شود. اما هدف اصلی این مقاله شرح نحوه فعال سازی قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن (Raise to Wake) است. اگر قصد دارید که این قابلیت در آیفون خود فعال کنید با ادامه مقاله همراه باشید. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

آموزش فعال کردن قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن (Raise to Wake)

فعال کردن قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن (Raise to Wake) به سادگی انجام می‌شود. دقت داشته باشید که این قابلیت تنها در آیفون‌هایی قابل استفاده است که از پردازنده کمکی M9 بهره‌مند باشند، در غیر این صورت آیفون شما نمی‌تواند در این ویژگی پشتیبانی به عمل آورد. به منظور فعال کردن این قابلیت مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون خود شوید.
  • گزینه Display & Brightness را انتخاب کنید.

روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون

  • حال اسلایدر موجود در کنار گزینه Raise to Wake را به وضعیت سبز منتقل کنید.

روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون

تعمیرات اپل

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

با سبز رنگ بودن اسلایدر موجود در کنار گزینه Raise to Wake، قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن فعال است. اگر بنا به هر دلیلی تمایل داشتید که این قابلیت را غیر فعال کنید، کافیست که مراحل فوق را تکرار کرده و این بار اسلایدر موجود در کنار این گزینه را در حالت خاکستری یا خاموش قرار دهید. لازم به اشاره است که قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن (Raise to Wake) به طور پیش فرض در آیفون و آیپدهایی که توانایی پشتیبانی از این ویژگی را دارند فعال است.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه فعال کردن قابلیت روشن شدن اتوماتیک صفحه نمایش آیفون به محض برداشتن (Raise to Wake) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

دوربین پشت iPhone 11

تاچ ال سی دی Samsung A71

قطعات iPhone XR

 

منبع igeeksblog

نظرات کاربران (8)

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حسین آقاجانیان
حسین آقاجانیان
2 سال گذشته

سلام
گوشیم آیفون x و iOS 15 ولی ی چند وقته دیگه صفحش خودکار روشن نمیشه.گزینش هم روشنه.ولی جدیدا چرا روشن نمیشه؟

حسین
حسین
2 سال گذشته

سلام گوشیم ی چند وقته دیگه خودکار صفحش روشن نمیشه چرا؟گزینه هم روشنه ولی ی چند روزیه روشن نمیشه چرا؟

beny appleid
beny appleid
2 سال گذشته

عالی

حسين حيدري
حسين حيدري
2 سال گذشته

سلام
ابن قابلیت رو گوشی هست
بعضی وقتا با وجود اینکه فعال هست کار نمیکنه

Ebrahim Karimy
Ebrahim Karimy
3 سال گذشته

این عمل در آیفون های ۶+ موجود نیست کدام برنامه بری نصب است