نشانه های خرابی در LCD آیفون و سامسونگ | گارانتی اصلی نشانه های خرابی در LCD آیفون و سامسونگ | گارانتی اصلی

نشانه های خرابی در LCD آیفون و سامسونگ | گارانتی اصلی

نشانه ها و علائم مختلفی ممکن است پیش از خراب شدن ال سی دی آیفون یا بعد از خرابی این قطعه به وجود آیند که با توجه به این نشانه ها شما می‌توانید بهتر تشخیص دهید زمان تعویض ال سی دی آیفونتان فرا رسیده یا خیر! در این مطلب می‌خواهیم به معرفی نشانه های خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

نشانه های خرابی در LCD آیفون و سامسونگ | گارانتی ایفون

مقدمه

خرابی تاچ ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل هر روز منجر می‌شود که کاربران زیادی به تعمیرکاران موبایل مراجعه کرده و از آن ها کمک بخواهند. خراب شدن ال سی دی و تاچ گوشی می‌تواند بنا به دلایل مختلفی رخ دهد اما در اغلب مواقع این مسئله ناشی از افتادن گوشی از دست کاربر و زمین خوردن آن خواهد بود. متاسفانه تاچ ال سی دی آیفون ها و دیگر گوشی های موبایل به شدت در برابر ضربه حساس بوده و شکننده عمل می‌کند، به همین دلیل در 90 درصد مواقع افتادن موبایل از دست شما می‌تواند منجر به آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی شود.

اما به نظر شما نشانه های خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل کدامند؟ به بیان دیگر چه نشانه ها و علائمی می‌توانند نشان دهند که تاچ ال سی دی گوشی خراب شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد؟ در برخی شرایط ممکن است این علائم حتی قبل از وارد شدن ضربه به گوشی و به صورت خودکار در دستگاه به وجود آیند و به نوعی از احتمال خرابی ال سی دی آیفون در آینده نزدیک خبر دهند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم دقیق تر و جامع تر در رابطه با نشانه های خرابی ال سی دی آیفون و دیگر اسمارتفون ها صحبت کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

اصلی ترین دلایل خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی ها

پیش از اینکه در رابطه با نشانه های خراب شدن تاچ ال سی دی گوشی های موبایل و آیفون ها صحبت کنیم بهتر است مروری بر اصلی ترین دلایل یا عواملی داشته باشیم که می‌توانند منجر به بروز این مشکل می‌شوند. به طور عمده سه عامل و شرایط مختلف اصلی هستند که در خراب شدن تاچ ال سی دی گوشی های موبایل نقش عمده‎ای دارند. این سه عامل و دلیل به شرح زیر خواهند بود:

 

  • ضربه و فشار: به جرئت می‌گوییم که ضربه و فشار اصلی ترین عامل و دلیل خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل است. تقریبا در 80 درصد مواقعی که ال سی دی گوشی کاربران خراب می‌شود، دلیل آن با ضربه یا فشاری که به دستگاه وارد شده ارتباط دارد. دقت داشته باشید که منظور از فشار، نیروی فشاری خارجی است. در این بین افتادن گوشی از دست کاربران نقش بسیار پر رنگی دارد و در خیلی از مواقع دیده شده که این موضوع منجر به خراب شدن ال سی دی و تاچ آیفون ها و دیگر اسمارتفون ها می‌شود.

 

نشانه های خرابی در LCD آیفون و سامسونگ | گارانتی ایفون

 

  • نفوذ مایعات به داخل گوشی: آب خوردگی و نفوذ مایعات به داخل گوشی هم یکی از اصلی ترین عواملی است که در خراب شدن ال سی دی یا دیگر قطعات گوشی نقش دارد. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله چگونه گوشی سامسونگ یا آیفون اپل آب خورده را تعمیر کنیم؟ به طور کامل در مورد روش های نجات دادن آیفونی که تحت تماس با آب قرار گرفته صحبت کردیم. برای جلوگیری از بروز این مشکل در گوشی خود هیچوقت با دست خیس از آن استفاده نکنید و دستگاه را در تماس با مایعات قرار ندهید.

 

  • گذر زمان (خرابی خود به خود): در خیلی از مواقع هم دیده شده که واقعا دلیل و عامل مشخصی برای خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی ها وجود ندارد و این قطعه به طور خودکار در گوشی می‌سوزد یا دچار اختلال عملکرد می‌شود. در اینگونه مواقع اگر گوشی شما گارانتی داشته باشد می‌توانید با مراجعه به نمایندگی های رسمی شرکت ارائه دهنده سرویس گارانتی خود، گوشی را بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای تعمیر کنید. برای آشنایی بیشتر با گارانتی موبایل توصیه می‌کنیم مقاله گارانتی گوشی موبایل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ را مطالعه نمایید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

سه مورد فوق اصلی ترین دلایل و عواملی هستند که منجر به خراب شدن تاچ ال سی دی گوشی موبایل می‌شوند. به عنوان یکی از مراجعی که سال هاست سرویس تعمیرات آیفون و موبایل را ارائه می‌کنیم به جرئت مدعی می‌شویم که در 90 درصد مواقع خود کاربر و اقداماتی که وی انجام داده در خرابی ال سی دی آیفون یا گوشی اندرویدی وی موثر است و فقط در مواقع نادر خرابی LCD با گذر زمان و خود به خود رخ می‌دهد.

چگونه از خراب شدن LCD گوشی خود جلوگیری کنیم؟

با توجه به توضیحاتی که در بخش فوق ارائه کردیم مشخص است که برای جلوگیری از خراب شدن ال سی دی گوشی باید از آن مراقبت نمایید. برای مراقبت کردن از ال سی دی گوشی روش های مختلفی وجود دارند که می‌توان از آن ها استفاده کرد. برخی از اصلی ترین روش هایی که می‌توانند در جلوگیری از خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل تاثیرگذار باشند شامل موارد زیر می‌شوند:

 

  • استفاده از گلس محافظ LCD: گلس ال سی دی یک لایه پلاستیکی نازک است که به عنوان لوازم جانبی برای گوشی های موبایل عرضه شده و با نصب آن بر روی صفحه نمایش گوشی از بوجود آمدن خط و خش بر روی آن جلوگیری می‌شود. استفاده از این گلس می‌تواند در جلوگیری از خرابی ال سی دی گوشی تاثیرگذار باشد چون در برخی شرایط این گلس بخشی از نیرو و انرژی ضربه‌ای وارد بر دستگاه را مستهلک می‌کند و منجر به کاهش نیروی مخرب وارد بر ال سی دی خواهد شد.

 

  • استفاده از گارد محافظ گوشی: گارد های مختلفی که اصطلاحا به آن ها گارد ژله‌ای گفته می‌شود هم در جلوگیری از خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل موثر عمل می‌کنند. این گاردها در شرایطی که گوشی از دست شما بیفتد و نیرویی به آن وارد شود، بخشی از نیروی واردشده را دریافت و خنثی خواهند کرد و منجر به کاهش شدت نیروی مخربی می‌شوند که به ال سی دی گوشی وارد خواهد شد. بدین ترتیب استفاده از گارد هم می‌تواند در جلوگیری از خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل موثر واقع شود.

 

نشانه های خرابی در LCD آیفون و سامسونگ | گارانتی ایفون

 

  • دقت در مراقبت از گوشی: موثرترین عاملی که با توجه به آن می‌توانید ریسک خراب شدن LCD گوشی خود را به حداقل برسانید مسئله مراقبت از دستگاه است. سعی کنید همیشه مراقب گوشی خود باشید و از وارد شدن ضربه یا نیروهای مخرب به آن جلوگیری نمایید. هیچوقت در محیط های شلوغ گوشی خود را در دست نگیرید چون ممکن است هر لحظه گوشی از دستتان به زمین بخورد و شک نداشته باشید در این حالت دستگاه ضربه خواهد دید و ممکن است ال سی دی گوشی معیوب شود.

 

  • عدم استفاده از گوشی با دست خیس: بدون تردید همه شما می‌دانید که نباید گوشی های موبایل را در محیط های خیس مثل حمام، استخر و غیره مورد استفاده قرار دارد. ما به شما توصیه می‌کنیم که حتی با دست و انگشت خیس هم از گوشی استفاده نکنید. در خیلی از مواقع ممکن است نفوذ آب به داخل گوشی منجر به مختل شدن رویه عملکرد تاچ و ال سی دی یا حتی دیگر گوشی های موبایل شود. پس توجه به این مسئله هم می‌تواند یکی دیگر از روش های جلوگیری از خرابی تاچ ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل باشد.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی اپل در تهران

موارد فوق اصلی ترین مواردی هستند که با در نظر گرفتن آن ها می‌توانید تا حد زیادی از خرابی ال سی دی آیفون و دیگر اسمارتفون ها جلوگیری کنید. اما نشانه های خراب شدن LCD گوشی های موبایل شامل چه مواردی می‌شود؟

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

نشانه های خرابی ال سی دی آیفون و گوشی های دیگر

نشانه های مختلفی می‌توانند از خراب شدن تاچ ال سی دی گوشی شما خبر دهند. همیشه در نظر داشته باشید که تاچ ال سی دی گوشی به گونه‌ای است که اگر خراب شود یا اختلالی در عملکرد آن به وجود آید، کاربر خیلی زود متوجه آن خواهد شد چون عملا تمام تعامل کاربر با گوشی از طریق صفحه نمایش آن انجام می‌شود و کوچک ترین اختلال در این رویه قابل درک خواهد بود. موارد زیر اصلی ترین نشانه های خراب شدن ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل خواهند بود:

 

  • شکستگی روی صفحه نمایش: طبیعتا زمانی که روی صفحه نمایش گوشی شکستگی به وجود آید، این قطعه دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد. در اینجا بحث کمی پیچیده می‌شود و ممکن است به دو شیوه تعمیر LCD گوشی قابل انجام باشد. اگر تاچ ال سی دی آیفون در این شرایط آسیب ببینند ملزم به تعویض کامل تاچ ال سی دی می‌شود و اگر این دو قطعه سالم باشند و فقط گلس روی LCD آسیب ببیند، مشکل با تعویض گلس برطرف خواهد شد. برای آشنایی دقیق تر با تفاوت مابین این دو روش تعمیر ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل توصیه می‌کنیم یک مرتبه مقاله صفر تا صد تعمیر ال سی دی گوشی و گلس شکسته موبایل را مطالعه کنید.

 

  • کار نکردن تاچ: کار نکردن تاچ گوشی یا بروز اختلال و تاخیر در عملکرد تاچ یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی ال سی دی آیفون و گوشی های دیگر است. البته برای اینکه مطمئن شوید در این شرایط مشکل به وجود آمده با باگ های نرم افزاری ارتباط ندارد توصیه می‌کنیم یک بار گوشی را هارد ریست یا حتی فکتوری ریست کنید. اگر مشکل همچنان وجود داشت، مطمئن باشید تاچ یا دیجیتایزر مشکل پیدا کرده به زودی ملزم به تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون خواهید شد.

 

 

 

  • روشن نشدن صفحه نمایش: روشن نشدن صفحه نمایش گوشی همیشه مستقیما دلیلی مبنی بر خراب شدن تاچ ال سی دی نخواهد بود و در برخی شرایط می‌تواند ناشی از بروز اختلال در عملکرد قطعات برد و مدارهای آن، مدار پاور و شارژ، باتری و غیره باشد اما در خیلی از مواقع هم روشن نشدن صفحه ناشی ناشی از سوختن ال سی دی دستگاه بوده و در این حالت کاربر ملزم به تعویض کامل مجموعه تاچ ال سی دی می‌شود.

 

  • سیاه شدن بخشی از صفحه: سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش نشان می‌دهد که این بخش از ال سی دی گوشی سوخته و نمی‌تواند محتوای لازم را ارائه کند. در اینگونه شرایط هم تنها راه حلی که پیش رویتان قرار می‌گیرد تعویض کامل تاچ ال سی دی خواهد بود. پس سیاه شدن صفحه نمایش را هم به عنوان یکی دیگر از نشانه ها و علایم خرابی ال سی دی آیفون و دیگر اسمارتفون ها به خاطر داشته باشید.

 

  • سو سو زدن صفحه نمایش: سو سو زدن صفحه نمایش عموما در ال سی دی گوشی های سامسونگ رخ می‌دهد اما در گوشی های اپل و آیفون های این شرکت هم این مشکل دیده شده است. سو سو زدن صفحه نمایش ممکن است در عملکرد و استفاده شما از گوشی اختلالی ایجاد نکند اما یکی از اصلی ترین نشانه های خراب شدن ال سی دی خواهد بود. زمانی که این حالت در صفحه نمایش گوشی رخ می‌دهد ممکن است هر لحظه ال سی دی آن بسوزد، پس این مسئله را به عنوان یکی دیگر از نشانه های اصلی معیوب بودن ال سی دی گوشی در نظر بگیرید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

  • به وجود آمدن هاله یا خطوط رنگی روی صفحه نمایش: متاسفانه این مشکل هم در گوشی های شرکت سامسونگ خیلی رایج است. به موجب این پدیده روی صفحه نمایش گوشی هاله های رنگی عجیب یا خطوط رنگی ایجاد می‌شود که متاسفانه به هیچ عنوان قابل از بین بردن نیستند! تنها راه حلی که در این شرایط برای از بین بردن هاله یا خطوط رنگی نام برده شده پیش رویتان قرار می‌گیرد مربوط به تعویض کامل تاچ ال سی دی می‌شود.

 

  • عملکرد نادرست تاچ: اگر تاچ گوشی عملکرد درستی ندارد و دستورات لمسی شما را به درستی اجرا نمی‌کند احتمالا لایه مربوط به حسگر فشار مجموعه تاچ ال سی دی آیفون دچار مشکل شده و به طور دقیق نمی‌تواند محل انگشت شما را تشخیص دهد. بنابراین این موضوع هم از دیگر نشانه های خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل است که متاسفانه فقط با تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی قابل رفع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی شکسته آیفون ۸ اپل با کمترین هزینه!

موارد فوق اصلی ترین علائم و نشانه های خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل هستند. اگر با این علائم رو به رو شدید مطمئن باشید که به زودی باید برای تعویض ال سی دی گوشی وارد عمل شوید و متاسفانه هزینه گزافی را هم صرف انجام این کار کنید. در ادامه بیشتر در مورد هزینه تعویض ال سی دی آیفون و روشی برای از بین بردن هزینه تعمیرات موبایل صحبت خواهید کرد.

هزینه تعویض ال سی دی تاچ آیفون و دیگر گوشی ها چقدر است؟

مقدار هزینه‌ای که باید برای تعویض یا تعمیر ال سی دی و تاچ گوشی پرداخت کنید به مدل گوشی و کیفیت صفحه نمایش آن بستگی دارد. برای مثال گوشی های جدیدتر که صفحه نمایش های بزرگ تر و با کفیت تری هم دارند، طبیعتا برای تعمیر ال سی دی مستلزم صرف هزینه بیشتری هم هستند چون باید نسخه‌ای از ال سی دی و تاچ اورجینال آن ها در گوشی شما نصب گردد که قیمت این ال سی دی تاچ اورجینال بسیار بالاست. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تاچ ال سی دی گوشی های مدرن گران قیمت ترین قطعه‌ای است که در آن ها بکار می‌رود و هرچقدر با کیفیت تر و بزرگ تر باشد، هزینه تولید گوشی برای شرکت سازنده هم بیشتر می‌شود. به همین جهت است که برخی شرکت های سازنده گوشی در گوشی های رده پایین خود برای کاهش هزینه های تولید دستگاه و قیمت نهایی آن از نمایشگر های ضعیف TFT استفاده می‌کنند.

بنابراین هزینه تعمیر ال سی دی آیفون ها و دیگر گوشی های موبایل بالاست و اگر ال سی دی و تاچ گوشی شما نیاز به تعویض دارد باید خود را برای پرداخت هزینه‌ای نسبتا بالا آماده کنید. البته این امکان وجود دارد که شما با نصب ال سی دی و تاچ کپی تا حدی هزینه های تعمیر LCD گوشی را کاهش دهید اما ال سی دی کپی هیچوقت کیفیت مشابه با ال سی دی اورجینال را ندارد. برای آشنایی بیشتر با تفاوت های مابین ال سی ی اورجینال و کپی در گوشی های موبایل به مطالعه مقاله شرح تفاوت ال سی دی اورجینال و کپی آیفون های اپلبپردازید. اما در برخی شرایط خاص می‌توان با انجام تعمیرات متفاوتی هزینه تعمیر تاچ ال سی دی گوشی ها را کاهش داد و از کیفیت تعمیر هم کم نکرد! این شرایط خاص مربوط به زمانی می‌شود که فقط گلس روی ال سی دی گوشی شکسته باشد.

 

 

اگر در اثر ضربه‌ای که به گوشی شما وارد شده فقط گلس روی ال سی دی آن شکسته و خود تاچ و LCD گوشی بدون مشکل کار می‌کنند، می‌توانید با استفاده از این روش تعمیر و صرف هزینه‌ای مقرون به صرفه مشکل ایجاد شده و شکستگی های روی صفحه گوشی خود را از بین ببرید. برای آشنایی بیشتر و دقیق تر با این روش تعمیر صفحه نمایش شکسته گوشی به مطالعه مقاله از ۰ تا ۱۰۰ تعمیر ال سی دی و تاچ گوشی موبایلبپردازید. زمانی که بتوان به جای تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی مشکل به وجود آمده را با تعویض گلس روی آن برطرف کرد، هزینه تعمیرات دستگاه به شدت کاهش پیدا می‌کند. در نظر داشته باشید که برای انجام این کار حتما باید تاچ و ال سی دی گوشی علیرغم شکستگی های روی صفحه نمایش دستگاه سالم باشند. تعویض گلس ال سی دی توسط هر تعمیرکاری قابل انجام نخواهد بود چون برای انجام این کار باید از دستگاه ها و تجهیزات خاصی استفاده شود. مرکز موبایل کمک به عنوان اولین مرکز ارائه دهنده سرویس تعمیرات موبایل با قابلیت ثبت سفارش آنلاین آمادگی لازم برای ارائه سرویس تعویض گلس ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس های این شرکت می‌توانید با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید.

بیمه موبایل و تعمیر ال سی دی آیفون بدون پرداخت هزینه!

روش دیگری هم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید تمام نگرانی های خود برای خرابی ال سی دی آیفون را از بین ببرید! در این روش شما از بیمه موبایل بهره‌مند می‌شود. بیمه موبایل قراردادی است که مابین شما و یک شرکت بیمه گذار وصف خواهد شد و بدین سبب شرکت بیمه گذار موظف می‌شود هزینه تعمیر دستگاه را در صورت خراب شدن ال سی دی و تاچ و دیگر قطعات آن پرداخت کند. دقت داشته باشید که بیمه موبایل از نظر ماهیت به طور کامل با گارانتی تفاوت دارد و این دو مسئله دو موضوع کاملا متفاوت هستند. برای آشنایی بیشتر با بیمه موبایل و تفاوت های آن را گارانتی توصیه می‌کنیم به مطالعه دو مقالهاز ۰ تا ۱۰۰ بیمه موبایل و گوشی ؛ بهترین بیمه، آموزش بیمه، هزینه بیمه و تفاوت بیمه و گارانتی موبایل در چیست؟ مقایسه گارانتی و بیمه گوشی بپردازید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعمیر ال سی دی آیفون را با کمترین هزینه 

اما اگر بنا به هر دلیل نیاز به تعمیر تاچ ال سی دی گوشی موبایل خود دارید و گوشی شما از بیمه و گارانتی بهره نمی‌برد یا بنا به هر دلیل قابلیت استفاده از ضوابط بیمه و گارانتی را ندارید، توصیه می‌کنیم انجام تعمیر بر روی ال سی دی گوشی خود را به موبایل کمک واگذار کنید کارشناسان این شرکت با بهره‌گیری از مدرن ترین تجهیزات و جدیدترین متدهای تعمیر، تعمیرات لازم را روی ال سی دی گوشی شما انجام می‌دهند و بدین صورت بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان خواهند آورد. در این مرکز تجهیزات و دستگاه های لازم برای تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل هم وجود دارد، بنابراین اگر مشکل گوشی با تعویض گلس قابل رفع باشد، این موضوع به شما اطلاع رسانی می‌شود و بدین ترتیب هزینه های تعمیر موبایل برایتان کاهش می‌یابد. به منظور ثبت سفارش تعمیر ال سی دی آیفون یا دیگر گوشی های خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی نشانه های خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل پرداختیم و سپس در رابطه با هزینه تعمیر ال سی دی، روش های تعمیر ال سی دی، نحوه تعویض گلس ال سی دی و همچنین بیمه و گارانتی موبایل برای تعمیر LCD صحبت کردیم. فراموش نکنید که مرکز موبایل کمک همیشه آماده خدمات رسانی به شما خواهد بود و تمام سرویس های تعمیری که توسط این مرکز ارائه می‌شوند مشمول ضمانت بهترین کیفیت هستند.

همچنین درصورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

ال سی دی S8 Plus

قاب و شاسی آیفون ایکس اس مکس

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل