معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون

کارت Baby Dragon

کارت بی بی دراگون (Baby Dragon) یکی از اولین کارت های اپیکی (Epic) است که اگر خوش شانس باشید خیلی زود در بازی کلش رویال (Clash Royale) با آن مواجه می‌شوید. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت بی بی دراگون یا Baby Dragon بازی کلش رویال

کارت بی بی دراگون از نخستین کارت های اپیک (Epic) در بازی کلش رویال محسوب می‌شود که یا خیلی زود آن را به دست خواهید آورد و یا زمانی که دشمن از آن استفاده می‌کند، قدرت و تاثیر آن را در دوئل درک خواهید کرد. این کارت در همان تمرینی (Training Camp) کلش رویال آنلاک می‌شود.

در این مقاله قصد داریم که به معرفی کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون کلش رویال پرداخته و مهم ترین نکات مرتبط با آن را برایتان عنوان کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کارت Baby Dragon

بیشتر بخوانید: مراکز تعمیر موبایل

معرفی کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون کلش رویال (Clash Royale)

اگر به قدری خوش شانس باشید که در همان مراحل ابتدایی بازی کلش رویال کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون بایتان آنلاک شو، خیلی راحت‌تر چند مرحله نخست بازی را پشت سر خواهید گذاشت. این کارت منجر به پیاده شدن یک دراگون یا اژدهای سبز رنگ چاق می‌شود که گلوله های آتش را از دهان خود به سمت دشمن پرتاب می‌کند. نکات زیر برای آشنایی و استفاده بهتر از کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون بسیار حائز اهمیت هستند:

کارت Baby Dragon

  • کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون در کمپ تمرینی یا آموزشی (Training Camp) بازی کلش رویال آنلاک می‌شود.
  • برای پیاده کردن کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون نیاز به صرف 4 اکسیر دارید که مقدار بسیار مناسبی است.
  • این کارت از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال است، پس برای به دست آوردن آن به کمی شانس نیاز دارید.
  • بی بی دراگون یا Baby Dragon سرعت حرکت زیادی (Fast) دارد و سرعت اتک آن 1.6 ثانیه است. همچنین محدوده اتک این سرباز هم 3.5 مربع خواهد بود.
  • بی بی دراگون یک اژدهای چاق و سبز رنگ است که به سمت دشمنان گلوله های آتشین پرتاب می‌کند. پس با یک سرباز دور زن و پرنده رو به رو هستیم. اتک های بی بی دراگون اسپل دمیج وارد می‌کنند.
  • اگر کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون در کمپ آموزشی برایتان آنلاک شد، بسیار خوش شانس هستید و چند مرحله اول بازی را از سایر رقیب هایتان پیشی گرفته‌اید. در مراحل ابتدایی بازی اسپل ها و کارت های مناسبی برای مقابله با بی بی دراگون وجود نداند و این مسئله منجر می‌شود که سرباز مذکور به کابوسی برای دشمنانتان تبدیل شود.
  • بی بی دراگون یا Baby Dragon به دلیل اتک اسپلش به راحتی می‌توانید سرباز هایی همچون مینیون (Minions)، مینیون هورد (Minion Horde)، اسکلت ها (Skeletons)، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، گوبلین ها (Goblins)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins)، آرچر ها (Archers) و سایر سرباز های این چنینی را نابود کند.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل تهران

  • از آنجایی که Baby Dragon یک سرباز پرنده است، فقط نیرو هایی قادر به اتک دادن به او هستند که قابلیت اتک به سرباز های پرنده را داشته باشند.
  • از کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون می‌توان به عنوان یک کارت پشتیبانی یا حمایت کننده از سرباز های تنکی مثل جاینت (Giant)، جاینت اسکلت (Skeleton Giant)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره استفاده کرد. از آنجایی که اغلب برای از بین بردن این سرباز های تنک از کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده می‌شود، بی بی دراگون به راحتی می‌تواند آن‌ها را از بین برده و راه را برای ادامه حرکت سرباز قدرتمندتان هموار سازد.
  • یکی از بهترین کارت هایی که برای مقابله با Baby Dragon می‌توانید از آن استفاده کنید، کارت تفنگدار (Musketeer) است. به ویژه اگر این کارت لول آپ شده باشد، گزینه بسیار مناسبی برای از بین بردن بی بی دراگون (Baby Dragon) خواهد بود.
  • یکی دیگر از کارت های بسیار خوبی که می‌توانید از آن برای از بین بردن بی بی دراگون (Baby Dragon) در کلش رویال استفاده کنید، کارت تسلا (Tesla) است. تسلا با اتک برقی به بی بی دراگون او را نابود خواهد کرد. مخصوصا اگر تسلا را در نزدیکی و محدوده اتک تاورهایتان قرار دهید و بی بی دراگون را به سمت آن بکشانید، بازده بهتری دریافت می‌کنید.
  • اینفرنو تاور (Inferno Tower) هم از دیگر کارت هایی است که برای از بین بردن و مقابله با کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون بسیار موثر عمل می‌کند.
  • یکی از استراتژی‌های خوبی که می‌توانید برای مقابله با کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون از آن استفاده کنید، مربوط به بکارگیری کارت سنگ قبر (Tombstone) می‌شود. البته باید این کارت را به گونه‌ای استفاده کنید که بی بی دراگون دشمن در محدوده تحت پوشش تاور شما قرار گیرد و مادامی که با اسکلت ها دست و پنجه نرم می‌کند، تاورتان به آن اتک داده و آن را از پای در آورد.
  • که می‌توانند آسیب خوبی به بی بی دراگون (Baby Dragon) وارد کنند. همچنین فایربال (Fireball) هم می‌تواند گزینه خوبی برای از بردن بخش قابل توجهی از خون (Hitpoint) بی بی دراگون باشد.
  • ویزارد (Wizard) و ویچ (Witch) هم از کارت هایی هستند که می‌توانید در شرایط خاص از آن‌ها به منظور مقابله با کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون استفاده کنید.
  • از ترکیب کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون با کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins) می‌توانید برای از بین بردن تاور های دشمن استفاده کنید. بدین منظور باید بی بی دراگون نقش تنک و دریافت کننده اتک از تاور دشمن را ایفاء کند و گوبلین ها از پشت به تاور اتک دهند. شدت آسیب رسانی این استراتژی بسیار بالاست.
  • استفاده از کارت Baby Dragon در کنار کارت پرنس (Prince) هم یک استراتژی بسیار خوب محسوب می‌شود که باید حتما آن را امتحان کنید.
  • بی بی دراگون قدرت خوبی برای آسیب رساندن زیاد به بربرین ها (Barbarians) دارد. پس از این کارت برای مقابله با بربرین ها هم استفاده کنید.
  • در برخی شرایط که توسط سرباز هایی نظیر بالون (Balloon) دشمن تحت فشار هستید، بی بی دراگون می‌تواند نقش یک کارت دفاعی عالی را برایتان ایفاء کند.
  • با ارتقاء یا لول آپ کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون شاهد افزایش قدرت آسیب رسانی (Damage) و مقدار جان (Hitpoints) بی بی دراگون خواهید بود. جزئیات دقیق مربوط به این مسئله در جدول زیر نمایش داده شده است:

کارت Baby Dragon

بنابراین با کارت بی بی دراگون یا Baby Dragon بازی کلش رویال آشنا شدید. این کارت یک کارت با ارزش است، پس اگر آن را به دست آوردید از این فرصت خوب کمال استفاده را ببرید. از بی بی دراگون می‌توان به عنوان یک نیروی دفاعی، پشتیبان و حمله‌ای استفاده کرد. در مراحل ابتدایی بازی کلش رویال (Clash Royale) استفاده از بی بی دراگون یک برتری عمده برایتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Baby Dragon یا بی بی دراگون کلش رویال پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات آیفون SE

قطعات سامسونگ ام 20

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments