معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت جاینت یا Giant

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت جاینت یا Giant

جاینت یا Giant اولین سرباز تنکی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) با آن آشنا می‌شوید و احتمالا حداقل تا چند لول از سرباز های اصلی دک (Deck) یا عرشه شما خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت جاینت یا Giant کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت جاینت یا Giant در بازی کلش رویال

کارت جاینت یا Giant کارتی است که در همان کمپ تمرینی و ابتدای بازی کلش رویال (Clash Royale) با آن آشنا می‌شوید. جاینت یک سرباز عظیم‌الجثه است که خون زیادی دارد و فقط به ساختمان های دشمن اتک می‌دهد. این مسئله سبب می‌شود که حداقل در مراحل ابتدایی بازی توجه شما به شکل ویژه‌ای بر روی این کارت معطوف گردد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت جاینت یا Giant بپردازیم و موضوعاتی را بیان کنیم که برای استفاده و مقابله با این کارت باید حتما به آن‌ها توجه داشته باشید. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت جاینت یا Giant

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل

معرفی کارت جاینت یا Giant کلش رویال (Clash Royale)

استفاده درست از کارت جاینت یا Giant به عنوان یک سرباز تنک در بازی کلش رویال از اهمیت بالای برخوردار است. همچنین آشنایی با راه‌های مقابله و از بین بردن آن هم برای پیشروی در بازی کلش رویال کمک به سزایی به شما می‌کند. موضوعات مهمی که با کارت جاینت یا Giant مرتبط بوده و شما باید از آن‌ها آگاهی داشته باشید به شرح زیر هستند:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت جاینت یا Giant

  • کارت جاینت یا Giant از همان کمپ تمرینی (Training Camp) بازی کلش رویال آنلاک می‌شود.
  • این کارت از دسته کارت های کمیاب یا Rare بازی کلش رویال است.
  • جاینت (Giant) سرعت حرکت بسیار پایین و خون بالایی دارد، اما باید در نظر داشت که او فقط به ساختمان های دشمن اتک می‌دهد و هیچ کاری با سرباز هایی که در حال اتک دادن به وی هستند ندارد.
  • قدرت آسیب زنی یا دمیج جاینت (Giant) متوسط است و تاخیر مابین ضربه های آن 1.5 ثانیه خواهد بود.
  • برای استفاده از کارت جاینت یا Giant در بازی کلش رویال (Clash Royale) نیاز به صرف 5 اکسیر دارید.
  • جاینت یا Giant یک سرباز تنک واقعی است و می‌تواند سپر بلای سار سربازهایتان شود. اما با این حال توصیه می‌کنیم همیشه به گونه‌ای جاینت را پیاده کنید که در نهایت به تاور دشمن رسیده و اتک هایی را به آن بدهد.
  • یکی از بهترین روش هایی که برای مقابله با کارت جاینت یا Giant می‌توان از آن استفاده کرد مربوط به بکارگیری کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) می‌شود. از کارت مینیون هورد (Minion Horde) هم می‌توانید برای متوقف کردن جاینت استفاده کنید اما از آنجایی که مینیون ها پرنده هستند، نمی‌توانند جلوی پیشروی جاینت را بگیرد، اما ارتش اسکلت ها تقریبا کاملا جاینت را متوقف می‌کند. فراموش نکنید که دشمن با استفاده از اسپل هایی مثل پیکان ها (Arrows) یا فایربال (Fireball) به راحتی می‌تواند ارتش اسکلت ها یا مینیون هوردهای شما را نابود سازد.

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

  • ویچ (Witch) هم از دیگر سرباز هایی است که قابلیت از بین بردن جاینت (Giant) را دارد. مخصوصا اگر ویچ را به فاصله نسبت به جاینت پیاده کنید و فرصت احضار اسکلت ها به او داده شود، نتیجه حرکت موثرتر خواهد بود.
  • ویچ (Witch) حتی می‌تواند به عنوان یک سرباز پشتیبان خوب هم برای جاینت (Giant) در نظر گرفته شود. اسکلت ها و اتک اسپلش ویچ (Witch) می‌توانند مینیون هورد (Minion Horde) و ارتش اسکلت های (Skeleton Army) دشمن که برای از بین بردن جاینت (Giant) پیاده شده‌اند را متلاشی کنند. همچنین استفاده از ویزارد (Wizard) هم به عنوان یک سرباز پشتیبان برای جاینت (Giant) یک استراتژی خوب است.
  • یکی دیگر از سرباز هایی که می‌تواند پشتیبان عالی برای جاینت (Giant) باشد، بی بی دراگون (Baby Dragon) است. بی بی دراگون به راحتی می‌تواند سرباز هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde) و ارتش اسکلت های (Skeleton Army) دشمن که برای از بین بردن جاینت (Giant) پیاده شده‌اند را نابود سازد.
  • اگر مطمئن هستید که دشمن شما از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) برای مقابله با جاینت (Giant) استفاده می‌کند و کارت مینیون هورد (Minion Horde) را در اختیار نداشته یا آماده ندارد، می‌توانید از ترکیب کارت های جاینت و زپ (Zap) برای پیشروی در لاین استفاده کنید. بدین منظور زمانی که دشمن از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) برای مقابله با جاینت (Giant) استفاده کرد، سریعا اسپل زپ (Zap) را بر روی آن‌ها خالی کنید تا از بین بروند. این استراتژی یک استراتژی کم هزینه از نظر اکسیر است.
  • مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) و پرنس (Prince) هم دو سرباز مناسب برای مقابله با کارت جاینت یا Giant محسوب می‌شوند.
  • کارت اینفرنو تاور (Inferno Tower) هم به راحتی و فقط ظرف چند ثانیه می‌تواند جاینت (Giant) را نابود کند.
  • این احتمال وجود دارد که دشمن شما برای منحرف کردن اینفرنو تاور (Inferno Tower) کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را در ابتدا پیاده و سپس جاینت را در پشت آن‌ها پیاده کند تا اینفرنو تاور درگیر اتک دادن به اسکلت ها شود. در این شرایط شما باید از اسپل هایی مثل زپ (Zap)، پیکان ها (Arrows)، فایربال (Fireball) و غیره برای از بین بردن نیرو های انحرافی دشمن استفاده کنید. کارت هایی مثل بی بی دراگون (Baby Dragon) هم برای انجام این کار گزینه مناسبی هستند.
  • ترکیب کارت جاینت (Giant) با بالون (Balloon) یک ترکیب مرگبار را ایجاد می‌کند. البته باید در نظر داشت که این ترکیب هزینه‌ای برابر با 10 اکسیر دارد. البته این استراتژی اتک توسط کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde) یا مگا مینیون (Mega Minion) قابل خنثی کردن است.
  • در برخی شرایط می‌توان از کارت جاینت یا Giant برای خریدن زمان و رهایی از فشار اتک های دشمن به تاور هم استفاده کرد. برای مثال زمانی که دشمن شما با سرباز هایش در حال اتک دادن به تاورتان است، کارت جاینت یا Giant را در بین آن‌ها یا جلوی آن‌ها خالی کنید تا این سرباز ها به جای اتک دادن به تاور به جاینت اتک دهند و کمی از فشار موجود کاسته شود.
  • جاینت یا Giant به راحتی و با قرار دادن ساختمانی مثل سنگ قبر (Tombstone) در مرکز مپ می‌تواند منحرف شود.
  • گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins) و کارت کلبه گوبلین ها (Goblin Hut) هم از کارت هایی هستند که در برخی شرایط ترکیب آن‌ها در کنار کارت جاینت یا Giant نتیجه بسیار مطلوبی خواهد داشت.

تعمیر موبایل سامسونگ

  • زمانی که جاینت (Giant) شما به تاور دشمن رسید و تاور در حال اتک دادن به آن است، کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) را بر روی آن تاور بیندازید. در این شرایط تاور همچنان به جاینت اتک می‌دهد و گوبلین ها به آن دمیج سنگینی وارد خواهند کرد.بیشتر بخوانید: 
  • اگر بتوانید به همراه جاینت (Giant)، پرنس (Prince) را هم به تاور دشمن برسانید، مطمئنا تاور نابود می‌شود. برای انجام این کار باید یک اسپل رزرو نظیر ارو (Arrows) یا فایربال (Fireball) برای مقابله با نیروهای دفاعی دشمن داشته باشید.
  • جالب است بدانید که جاینت یا Giant دومین سربازی است که در کلش رویال بیشترین جان را در قبال اکسیر نسبتا کمی که می‌گیرد ارائه می‌کند. رتبه اول از آن گالم (Golem) است و این موضوع به آن دلیل است که بعد از مرگ او شاهد احضار مینی گالم های دیگری خواهیم بود و مجموع خون آن‌ها از جاینت (Giant) بیشتر می‌شود.
  • با ارتقا کارت جاینت یا Giant شاهد افزایش جان و قدرت آسیب رسانی آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت جاینت یا Giant

بنابراین کارت جاینت یا Giant یک کارت حمله‌ای و تنک است که برای استفاده صحیح  هرچه بهتر از آن نیاز به انتخاب و استفاده از کارت های پشتیبان مناسب دارید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت جاینت یا Giant کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 11 Pro

خرید قطعه موبایل

قطعات سامسونگ A40

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments