تعویض قاب پشت آیفون XS تعویض قاب پشت آیفون XS

تعویض قاب پشت آیفون XS

اگر قاب شیشه‌ای آیفون ایکس اس (Apple iPhone XS) شما شکست یا بنا به هر دلیل ترک های آزاردهنده‌ای روی آن ایجاد شد نگران نباشید! با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعویض قاب شکسته آیفون XS اپل را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض قاب پشت آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا قاب آیفون XS به شدت حساس است؟

این روزها یک سبک طراحی خاص در گوشی های موبایل رایج شده که مربوط به بکارگیری شیشه در قاب آن ها می‌شود. شیشه‌ای بودن قاب گوشی ها سبب خواهد شد که دستگاه ظاهری جذاب‌تر و براق داشته باشد و از سمت دیگر اگر این شیشه ضد خش باشد، مقاومت قاب گوشی در تماس با اشیای نوک تیز افزایش پیدا می‌کند. آیفون XS اپل هم از همین دسته گوشی های موبایل است که قاب آن با یک لایه شیشه پوشانده می‌شود. اما گوشی هایی که قاب شیشه‌ای دارند یک نقطه ضعف عمده خواهند داشت که این نقطه ضعف مربوط حساسیت آن ها در برابر ضربه و فشار می‌شود! متاسفانه در این دسته گوشی ها کوچک ترین ضربه می‌تواند منجر به شکستن قاب شیشه‌ای دستگاه شود!

 

تعویض قاب پشت آیفون XS | گارانتی اپل

 

بنابراین قاب آیفون XS به دلیل شیشه‌ای بودن به شدت حساس است و باید از آن به شکل ویژه‌ای مراقبت شود. اما اگر بنا به هر دلیل شکستگی یا ترکی روی قاب آیفون ایکس اس به وجود آید تکلیف چیست؟ در این شرایط یا باید در همان حالت از گوشی استفاده کنید یا باید قاب شکسته آیفون XS خود را تعویض نمایید. اما چطور می‌توان نسبت به تعویض قاب شکسته آیفون XS وارد عمل شد؟ آیا انجام این کار هزینه زیادی دارد؟ برای انجام این تعمیر باید گوشی چقدر در تعمیرگاه بماند و آیا گوشی بعد از تعویض قاب مثل روز اولش می‌شود؟ در ادامه می‌خواهیم بیشتر در مورد این مسائل و جزئیات تعویض قاب شکسته آیفون XS صحبت کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

هزینه تعویض قاب شکسته آیفون XS چقدر است؟

پیش از هر چیز در مورد هزینه تعویض قاب شکسته آیفون XS صحبت می‌کنیم تا خیالتان را راحت کرده باشیم. خوشبختانه هزینه‌ای که باید برای تعویض کردن قاب شیشه‌ای iPhone XS اپل پرداخت شود خیلی زیاد نیست و حداقل در مقایسه با هزینه تعمیراتی مثل تعویض ال سی دی، تعمیر برد و غیره این گوشی به مراتب کمتر است. پس خداروشکر کنید که شکستگی گوشی شما فقط در قاب آن به وجود آمده و به ال سی دی و تاچ دستگاه آسیبی وارد نشده است. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه و قیمت ممکن، تعویض قاب شکسته آیفون XS خود را انجام دهید توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده نمایید که در انتهای مقاله بیشتر در مورد جزئیات آن صحبت می‌کنیم. پس با واگذاری تعویض قاب شکسته آیفون XS به کارشناسان مرکز موبایل کمک می‌توانید با کمترین قیمت و هزینه این تعمیر را انجام دهید.

 

برای تعویض قاب پشت آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض قاب iPhone XS چقدر زمان می‌برد؟

قاب شیشه‌ای آیفون XS با روش های خاصی روی بدنه آن پرس شده، بنابراین به راحتی قادر به جداسازی قاب شکسته این گوشی و تعویض آن نخواهید بود. برای انجام این کار باید از دستگاه های پیشرفته‌ای استفاده شود که هر شرایط خاص خودشان را دارند. عموما برای تعویض قاب شکسته آیفون XS باید سه مرحله اصلی طی شود. مرحله اول مربوط به جداسازی قاب شکسته و فابریک گوشی خواهد بود. مرحله دوم مربوط به نصب قاب جدید و پرس کردن آن می‌شود و در مرحله آخر هم باید از قاب شیشه‌ای گوشی حباب زدایی به عمل آید. انجام این مرحله با استفاده از دستگاه های خاص حدودا 6 ساعت زمان می‌برد، اما چون ممکن است در برخی مراحل کیفیت لازم به دست نیاید و آن مرحله دوباره تکرار شود، به طور میانگین می‌توان مدت زمان مورد نیاز برای تعویض قاب iPhone XS را معادل یک روز در نظر گرفت. اگر می‌خواهید تعویض قاب آیفون شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS اپل

 

تعویض قاب پشت آیفون XS | گارانتی اپل

 

آیا هر تعمیرکاری قادر به تعویض قاب شکسته آیفون ایکس اس خواهد بود؟

برای تعویض قاب شکسته آیفون XS به هر تعمیرکار موبایلی مراجعه نکنید چون تمام این تعمیرکاران قادر به انجام این تعمیر حساس نیستند. خیلی از تعمیرکاران موبایل به دستگاه های اصلی مورد نیاز برای تعویض قاب گوشی های موبایلی مثل iPhone XS دسترسی ندارند و به طبع انجام این تعمیر از توان آن ها خارج است. در اختیار داشتن دستگاه ها و تجهیزات لازم برای انجام تعمیراتی مثل تعویض قاب شکسته آیفون XS ضروری است، در غیر این صورت حتی اگر تعویض قاب هم صورت پذیرد نتیجه و کیفیت لازم را به همراه نخواهد داشت. دقت داشته باشید که تعویض قاب iPhone XS اپل باید به گونه‌ای انجام شود که هیچ حبابی زیر قاب جدید گوشی وجود نداشته باشد و لایه شیشه‌ای جدید به طور کامل روی قاب دستگاه پرس شود. بنابراین در یک جمله باید گفته که برای انجام تعمیراتی مثل تعویض قاب شکسته آیفون XS نباید به هر تعمیرکاری اعتماد کرد و باید این کار را به تعمیرکارانی سپرد که تجهیزات لازم و تجربه مورد نیاز برای انجام این کار را داشته باشند. مطمئن باشید در صورتی که تعویض قاب شکسته آیفون خود را به دست تعمیرکار غیرمجرب بسپارید از نتیجه کار راضی نمی‌شوید. متاسفانه در خیلی از مواقع دیده شده که تعمیرکاران نه تنها از پس تعمیر گوشی مشتری بر نمی‌آیند بلکه به دلیل سهل انگاری و کم تجربگی قطعات دیگری را هم در دستگاه معیوب می‌کنند و بدین ترتیب منجر به افزایش هزینه هایی تعمیر می‌شوند. مطمئن باشید موبایل کمک بهترین مرجعی است که می‌توانید از سرویس آن برای تعویض قاب شکسته آیفون ایکس اس خود استفاده کنید.

 

برای تعویض قاب پشت آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

چگونه از شکستن قاب آیفون خود جلوگیری کنیم؟

اگر از آیفون XS یا مدل های مشابه آیفون های اپل که قاب شیشه‌ای دارند استفاده می‌کنید، توصیه داریم برای مراقبت از آن ها از قاب ها یا گاردهای محافظ ژله‌ای استفاده نمایید. این گاردها شاید منجر به از بین رفتن زیبایی ظاهری گوشی شوند اما از سمت دیگر نقش مهمی در محافظت از دستگاه ایفاء می‌کنند. این قاب ها یا گاردها علاوه بر اینکه از به وجود آمدن خط و خش روی قاب گوشی جلوگیری خواهند کرد، در شرایط خاص مثل زمانی که به دستگاه ضربه‌ای وارد شود بخشی از این ضربه را جذب می‌نمایند. این مسئله سبب می‌شود که فشار و نیروی کمتری به قاب گوشی وارد شده و در نتیجه احتمال شکستن قاب دستگاه به حداقل مقدار ممکن می‌رسد. پس برای جلوگیری از شکستن قاب شیشه‌ای آیفون XS خود بهتر است همیشه آن را در قاب یا گاردهای محافظ ژله‌ای قرار دهید. ضمنا همیشه سعی کنید مراقب گوشی خودتان باشید که از دستتان به زمین نیفتد یا فشار و نیروی به آن وارد نشود.

 

تعویض قاب پشت آیفون XS | گارانتی اپل

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی آیفون XS

 

تعویض قاب شکسته آیفون XS را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید تعویض قاب شکسته آیفون XS شما با بهترین کیفیت ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید. موبایل کمک اولین مرجعی است که در داخل کشور امکان تعویض قاب شیشه‌ای و شکسته گوشی های موبایل را با ثبت سفارش آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم می‌کند. کارشناسان مرکز موبایل کمک برای تعویض قاب شکسته آیفون XS مشتریان از جدیدترین تجهیزات و دستگاه ها استفاده خواهند کرد و بدین ترتیب بهترین کیفیت ممکن ارائه می‌شود. از دیگر ویژگی های مطلوب سرویس موبایل کمک می‌توان به قیمت مناسب و عملکرد سریع اشاره کرد. بنابراین اگر می‌خواهید یک تعویض قاب مطمئن، کم هزینه و سریع را داشته باشید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعویض قاب شکسته آیفون XS خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت تمایل به خرید گوشی می توانید به سایت موبایل کمک مراجعه کنید.

 

برای تعویض قاب پشت آیفون XS کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس اس

قیمت قاب پشت آیفون XS

قیمت درب پشت iPhone XS

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل