معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Spear Goblins

کارت های کلش رویال ؛ کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز

کارت Spear Goblins در بازی کلش رویال (Clash Royale) منجر به احضار سه گوبلین نیزه به دست می‌شود که نیزه های خود را به سمت سرباز های دشمن پرتاب می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز

سه گوبلین نیزه اندازی که با استفاده از کارت Spear Goblins احضار می‌شوند، می‌توانند به سرباز های هوایی و زمینی دشمن اتک دهند، بنابراین در برخی شرایط استفاده از این کارت که هزینه بسیار کمی را هم به همراه دارد، یک استراتژی موفق خواهد بود. اما متاسفانه کارت Spear Goblins نقاط ضعف محسوسی هم دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی گوشی موبایل

در این مقاله قصد داریم که به معرفی کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه اندازه بپردازیم و توضیحات جامعی در مورد نحوه استفاده از این کارت ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کارت های کلش رویال ؛ کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز

معرفی کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز کلش رویال (Clash Royale)

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن از کارت Spear Goblins استفاده کنید یا به بهترین شکل ممکن از خود در قبال آن‌ها محافظت نمایید، باید موضوعات زیر را بدانید:

کارت های کلش رویال ؛ کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز

  • کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز در آرنای 1 (Arena 1) یا گوبلین استادیوم (Goblin Stadium) آنلاک می‌شود.
  • با استفاده از این کارت شاهد احضار سه گوبلین نیزه انداز خواهید بود که قابلیت اتک دادن به سرباز های هوایی و زمینی دشمن را دارند. متاسفانه خون (Hitpoints) و قدرت آسیب رسانی این گوبلین ها بسیار ناچیز است.
  • برای استفاده از کارت گوبلین های نیزه انداز فقط نیاز به صرف 2 اکسیر دارید.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات آیفون

  • کارت Spear Goblins یک کارت معمولی یا رایج (Common) در بازی کلش رویال (Clash Royale) است.
  • از گوبلین های نیزه انداز می‌توانید به عنوان یک نیروی پشتیبان نسبتا خوب و در عین حال کم هزینه برای سرباز های تنکی مثال جاینت (Giant) استفاده کنید.
  • اگر با استفاده از اسپل های آینه (Mirror) و کلون (Clone) بتوانید در پشت سرباز تنک خود، تعداد گوبلین های نیزه انداز را بیشتر کنید و به شش عدد برسانید، قدرت نفوذتان به مراتب افزایش می‌یابد. شش گوبلین نیزه انداز به راحتی می‌توانند یک کنون (Cannon) یا دسته‌ای از مینیون هوردها (Minion Horde) را نابود سازند. این استراتژی یک استراتژی بسیار عالی و موفق خواهد بود که میزان مصرف اکسیر مناسبی هم دارد.
  • از همان استراتژی فوق برای پشتیبانی از بالون (Balloon) هم می‌توانید استفاده کنید. این استراتژی به دلیل اینکه اغلب گیمر ها برای مقابله با سرباز های هوایی و نسبتا تنک با مشکل مواجه هستند، بهتر جواب می‌دهد.
  • متاسفانه کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز در مقابل اسپل هایی مثال فایربال (Fireball)، پیکان ها (Arrows) و حتی زپ (Zap) ضعف دارد. بنابراین همیشه باید در زمان و شرایط مناسب از گوبلین های نیزه انداز و استراتژی دوبل کردن آن‌ها با استفاده از آینه (Mirror) یا کلون (Clone) استفاده کنید.
  • از کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز می‌توانید برای دفاع از تاورهایتان هم استفاده کنید. برای انجام این کار کافیست در زمانی که تحت فشار هستید، کارت را در پشت تاور پیاده کنید. با توجه به اینکه کارت مذکور فقط به 2 اکسیر نیاز دارد، گزینه خوبی برای دفاع محسوب می‌شود. اما فراموش نکنید که دمیج گوبلین های نیزه انداز شما کم است. در این شرایط دفاعی هم استفاده از اسپل هایی مثل آینه (Mirror) یا کلون (Clone) برای دوبل کردن تعداد گوبلین ها بسیار موثر محسوب می‌شود.
  • اگر دشمن شما در نزدیکی تاورتان از اسپل قبرستان (Graveyard) استفاده کرد، کارت Spear Goblins می‌تواند به عنوان یک دفاع موثر استفاده شود. اما از آنجایی که اغلب گوبلین ها با یک اتک قادر به از بین بردن اسکلت ها نیستند، ممکن است تاور شما کمی آسیب ببیند. در این شرایط هم استفاده از اسپل هایی مثل آینه (Mirror) یا کلون (Clone) برای دوبل کردن تعداد گوبلین ها بسیار موثر خواهد بود.
  • سرباز هایی مثل بمبر (Bomber)، بی بی دراگون (Baby Dragon) و غیره به راحتی می‌توانند گوبلین های نیزه انداز را از بین ببرند. همچنین ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch) و سایر سرباز های این چنینی با اتک اسپل هم گزینه خوبی برای از بین بردن گوبلین های نیزه انداز محسوب می‌شوند. متاسفانه گوبلین های نیزه انداز به دلیل خون کم و دمیج پایین بسیار متزلزل هستند. بنابراین اگر در زمان و مکان درست از آن‌ها استفاده نکنید، فقط منجر به عقب ماندن شما از نظر اکسیر می‌شوند.
  • یکی از کارت هایی که می‌توان از آن به جای جایگزین کارت Spear Goblins استفاده کرد، کارت آرچر ها (Archers) است. البته این دو کارت نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد خود را دارند، اما گزینه نسبتا مشابه و نزدیک به همی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30s

  • یکی دیگر از کارت هایی که به راحتی منجر به از بین بردن گوبلین های نیزه انداز می‌شود، کارت لوگ (The Log) است.
  • از گوبلین های نیزه انداز به دلیل اینکه اکسیر بسیار کمی مصرف می‌کنند، می‌توانید برای از بین بردن شارژ سرباز هایی مثل شوالیه (Knight) یا پرنس (Prince) هم استفاده کنید.
  • سرعت حرکت گوبلین های نیزه انداز یا همان Spear Goblins بسیار سریع (Very Fast) است و محدوده اتک آن برابر با 5 مربع خواهد بود.
  • با لول آپ یا ارتقا کارت Spear Goblins شاهد افزایش دمیج و خون سه گوبلین نیزه انداز خود خواهید بود. جزئیات بیشتر مربوط به این موضوع در جدول زیر قابل مشاهده است:

کارت های کلش رویال ؛ کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز

پس از کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز می‌توان به عنوان یک کارت دفاعی یا پشتیبان استفاده کرد. استفاده از این کارت در حمله‌ها چندان استراتژی جالب محسوب نمی‌شود، مرگ اینکه نیروهایتان به قدری پیشروی کرده باشند که تاور دشمن کاملا تحت فشار باشد. ضمنا ترکیب این کارت با اسپل هایی مثل آینه (Mirror) و کلون (Clone) را فراموش نکنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Spear Goblins یا گوبلین های نیزه انداز کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی آیفون XS Max

قطعات سامسونگ A20

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments