تعمیر برد iPhone 7 Plus تعمیر برد iPhone 7 Plus

تعمیر برد iPhone 7 Plus

مادربرد یا اصطلاحا برد گوشی های موبایل یکی از مهم‌ترین قطعات این گجت هاست که اگر دچار خرابی یا اختلال شود، استفاده از گوشی امکانپذیر نخواهد بود. آیفون 7 پلاس اپل هم از این مسئله مستثنا نیست و برد آن ممکن است بنا به دلایل مختلف نیاز به تعمیر پیدا کند. البته اگر بسوزد و نیاز به تعویض پیدا کند مقرون به صرفه تر است که به فکر خرید گوشی بیفتید. اگر به دنبال تعمیر برد آیفون 7 پلاس با کمترین هزینه و قیمت ممکن هستید، این مطلب را دنبال کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

نشانه های اصلی خرابی برد آیفون 7 پلاس اپل

مادربرد یا برد آیفون 7 پلاس مثل سایر گوشی های دیگر شامل اجزای سخت افزاری و قطعات مختلفی می‌شود که هر یک از آن ها وظایف مشخصی را بر عهده دارند. بروز اختلال در عملکرد هر یک از این قطعات می‌تواند به نحوی کاربر را ملزم به تعمیر برد کند. برای مثال یکی از رایج ترین قطعاتی که در برد آیفون 7 پلاس نیاز به تعویض پیدا می‌کند، آی سی های آن هستند. مدار تغذیه، سوکت های روی برد و غیره همگی ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشند.

 

تعمیر برد iPhone 7 Plus | گارانتی اپل

 

با خراب شدن هر یک از این قطعات نشانه های خاصی در گوشی پدیدار می‌شوند. بنابراین نمی‌توان مدعی شد که خرابی برد و قطعات روی آن همیشه یک نشانه مشخص دارد. برای مثال اگر برد کاملا بسوزد یا سوکت کانکتور باتری آن از کار بیفتد، گوشی کلا روشن نخواهد شد یا اگر آی سی ها یا مدار تغذیه برد دچار اختلال شود ممکن است موبایل به طور خودکار خاموش و روشن شود. بنابراین تعمیر برد آیفون 7 پلاس در شرایط مختلفی ممکن است الزامی شود و نشانه های مختلفی هم وجود دارند که می‌توانند حاکی از خراب بودن مادربرد آیفون 7 پلاس اپل باشند.

اصلی ترین دلایلی که باعث خرابی برد آیفون 7 پلاس می‌شوند!

دلایل متعددی می‌توانند منجر به خراب شدن مادربرد آیفون 7 پلاس اپل شوند اما در اغلب مواقع آب خوردگی آیفون 7 پلاس و وارد شدن ضربه به مادربرد اصلی ترین مسائلی هستند که به برد این گوشی آسیب می‌رسانند. در برخی موارد محدود هم دیده شده که به مرور زمان و بدون اینکه کاربر استفاده نادرستی از گوشی به عمل آورد، مدار تغذیه مادربرد و آی سی های آن دچار مشکل شده‌اند. بنابراین همیشه سعی کنید به بهترین شکل ممکن از آیفون 7 پلاس خود محافظت به عمل آورید و مراقب باشید که ضربه و فشاری به آن وارد نشود. در خیلی از موارد دیده شده که در اثر ضربه‌ای که به آیفون 7 پلاس وارد شده، هیچ یک از اجزای خارجی آن نظیر قاب دستگاه و ال سی دی آ دچار مشکل نشده‌اند اما مادربرد دستگاه با اختلال رو به رو می‌شود. به طور کلی آب خوردگی و وارد شدن ضربه به گوشی اصلی ترین دلایلی هستند که تعمیر برد آیفون 7 پلاس را الزامی می‌کنند.

 

برای تعمیر برد آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۷ پلاس 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 پلاس 

هزینه تعمیر برد آیفون 7 پلاس چقدر است؟

هزینه تعمیر برد آیفون 7 پلاس با توجه به قطعه یا قطعاتی که روی آن دچار خرابی شده باشند محاسبه می‌شود. بدیهی است که هرچه تعداد قطعات معیوب بیشتر باشد و خرابی بخش گسترده‌تر از مادربرد را در برد بگیرد، هزینه تعمیر برد آیفون 7 پلاس هم افزایش پیدا می‌کند. برای مثال اگر آب خوردگی باعث سوختن کل مدارهای روی برد و قطعات آن شود و نیاز به تعویض مادربرد آیفون 7 پلاس پیدا کنید، هزینه تعمیر به مراتب بالا خواهد بود چون باید یک برد اورجینال و جدید در گوشی نصب گردد که قیمت بالایی دارد. اما در سمت مقابل اگر یک آی ای یا یک سوکت روی برد خراب شود، مشکل با صرف هزینه کمتری قابل رفع خواهد بود. بنابراین به طور کلی باید بگوییم که هزینه تعمیر برد آیفون 7 پلاس به صورت دقیق تا قبل از بررسی وضعیت مادربرد مشخص نخواهد بود.

 

تعمیر برد iPhone 7 Plus | گارانتی اپل

 

آیا شخصا قادر به تعویض برد آیفون 7 پلاس هستیم؟

اگر نیاز به تعویض برد آیفون 7 پلاس داشتید، می‌توانید از مقاله آموزش تعویض برد آیفون 7 پلاس اپل کمک بگیرید. نحوه تعویض برد این گوشی در مقاله مذکور به صورت مرحله به مرحله و تصویری شرح داده شده است، بنابراین کافیست ابزارهای لازم را فراهم کرده و یک برد اورجینال آیفون 7 پلاس هم تهیه کنید و شروع به جایگزین کردن آن با برد معیوب دستگاه نمایید. در نظر داشته باشید که با تعویض برد آیفون 7 پلاس، قابلیت اسکن انگشت دکمه هوم آن از کار می‌افتد. برای جلوگیری از بروز این مشکل باید حتما دکمه هوم دستگاه هم تعویض شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

 

برای تعمیر برد آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۷ پلاس 

تعمیر برد آیفون 7 پلاس را با کمترین هزینه و قیمت به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید تعمیر برد آیفون 7 پلاس اپل را به بهترین شکل ممکن و با صرف کمترین هزینه و قیمت انجام دهید، موبایل کمک بهترین سرویس را در اختیارتان قرار می‌دهد. کارشناسان تعمیر موبایل کمک با بهره‌گیری از مدرن ترین متدها و ابزارهای تعمیر موبایل می‌توانند تعمیر آیفون 7 پلاس را براتان انجام دهند و تمام تعمیرات موبایل صورت گرفته را هم ضمانت کنند. به منظور ثبت سفارش تعمیر برد آیفون 7 پلاس توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون 7 پلاس

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل