تعمیر یا تعویض باتری iPhone 7 Plus تعمیر یا تعویض باتری iPhone 7 Plus

تعمیر یا تعویض باتری iPhone 7 Plus

باتری آیفون 7 پلاس اپل هم مثل باتری سایر گوشی های موبایل پس از خرید گوشی به مرور با افت توان شارژدهی و ظرفیت مواجه شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کند. اما چطور می‌توانیم تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 پلاس را با صرف کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهیم؟ با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چرا باتری آیفون 7 پلاس به مرور با افت ظرفیت مواجه می‌شود؟

باتری های لیتیوم یونی که در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند یک ویژگی خاص دارند که اصلا ویژگی مثبتی نیست! متاسفانه این باتری ها به مرور زمان و با قرار گرفتن در سیکل های شارژ با افت ظرفیت مواجه می‌شوند. یعنی هر بار که شما باتری لیتیوم یونی گوشی خود را به شارژ می‌زنید، مقداری از ظرفیت نهایی آن کم می‌شود و این مسئله تا جایی ادامه پیدا می‌کند که ظرفیت باتری عملا به چیزی در حدود 60 الی 70 درصد می‌رسد. در اینجاست که ملزم به تعویض باتری خواهید شد. این مسئله فقط مختص آیفون 7 پلاس اپل نیست و تمام گوشی های هوشمند فعلی که باتری لیتیوم یونی دارند از این مسئله رنج می‌برند.

 

تعمیر یا تعویض باتری iPhone 7 Plus | گارانتی اپل

 

اهمیت اورجینال بودن باتری تعویضی آیفون 7 پلاس

تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 پلاس را حتما به مرجع قابل اعتمادی واگذار کنید که باتری اورجینال آیفون 7 پلاس و با کیفیتی را در موبایل شما نصب کند، در غیر این صورت ظرف مدت زمان کوتاهی دوباره با مشکل قبلی یعنی عدم کیفیت شارژدهی باتری مواجه خواهید شد و مجبور می‌شوید زود به زود گوشی را به شارژ متصل کنید. همچنین عدم تجهیز آیفون 7 پلاس به باتری اورجینال و مناسب می‌تواند منجر به افزایش ریسک اتفاق هایی همچون آتش گرفتن و انفجار باتری هم شود. بنابراین اگر قصد تعویض باتری آیفون 7 پلاس را دارید، حتما گوشی خود را به مرجعی قابل اعتماد واگذار کنید که ضمانت کند باتری جایگزین دستگاهتان اورجینال خواهد بود.

 

برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 پلاس اپل 

هزینه تعمیر باتری آیفون 7 پلاس چقدر است؟

عموما تعمیر باتری آیفون 7 پلاس هزینه خیلی زیادی را به همراه ندارد، بنابراین از این نظر نگرانی نخواهید داشت. در اغلب موارد هم باتری گوشی های هوشمند تعمیر نشده و مستقیما تعویض می‌شوند. در این دسته از تعمیرات عموما بخش اصلی هزینه تعمیر مربوط به باتری می‌شود که روی گوشی کاربر نصب خواهد شدد. دقت کنید که حتما یک باتری اورجینال در آیفون 7 پلاس شما نصب گردد.

 

تعمیر یا تعویض باتری iPhone 7 Plus | گارانتی اپل

 

بیشتر بدانید : ۶ نکته مهم در مورد باتری گوشی های موبایل و مراقبت از آن

آیا شخصا قادر به تعمیر باتری آیفون 7 پلاس خواهیم بود؟

 

برای تعویض باتری آیفون 7 پلاس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 پلاس کار آسانی نیست و نیاز به دقت عمل زیادی دارد. بخش اصلی این تعمیر مربوط به آزاد کردن چسب های زیر باتری و خارج کردن آن از جایگاهش می‌شود. برای انجام این مرحله باید دقت زیادی صرف کنید تا خدای نکرده به سایر قطعات سخت افزاری گوشی آسیب وارد نشود. ضمنا فراموش نکنید که برای تعمیر باتری آیفون 7 پلاس حتما باید به ابزارهای خاصی دسترسی داشته باشید که برای تهیه آن ها می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه نمایید. اگر شخصا قصد تعمیر باتری آیفون 7 پلاس را دارید می‌توانید از مقاله راهنمای آموزش تعویض باتری آیفون 7 پلاس اپل کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی اپل

تعمیر باتری آیفون 7 پلاس چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 پلاس کار خیلی پیچیده‌ای نیست. برای انجام این کار فقط کافیست قاب گوشی جدا شود و با طی کردن چند مرحله کوچک جداسازی باتری انجام گیرد. شاید سخت ترین و زمان‌گیر ترین بخش تعمیر باتری آیفون 7 پلاس مربوط به جداسازی چسب های نگهدارنده زیر باتری دستگاه باشد. اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر باتری آیفون 7 پلاس شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید و آیفون خود را ظرف 2 الی 5 ساعت با باتری تعویض شده از ما تحویل بگیرید.

 

تعمیر یا تعویض باتری iPhone 7 Plus | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض باتری تمامی مدل‌های آیفون اپل

تعمیر باتری آیفون 7 پلاس با بهترین قیمت در موبایل کمک

کارشناسان تعمیر موبایل کمک با بهره‌گیری از جدیدترین ابزارها و متدهای تعمیرات گوشی می‌توانند تعمیر آیفون 7 پلاس شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام دهند. باتری هایی که توسط کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملا اورجینال و درجه یک بوده و شامل گارانتی  اصالت قطعه می‌شوند. به منظور ثبت سفارش تعمیر باتری آیفون 7 پلاس در موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone 7 Plus 

قیمت باتری آیفون 7 پلاس

باتری iPhone 7 Plus 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل