آموزش فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ در اندروید

فعال سازی تایید هویت

اگر تمایل دارید که در گوشی یا تبلت اندرویدی خود، قابلیت تایید هویت دو مرحله ای واتساپ (WhatsApp) را فعال کنید، این مقاله بهترین راهنمایی ممکن را برایتان ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ در اندروید بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ در اندروید

تایید هویت مرحله ای یا Two-Step Verification یک قابلیت امنیتی است که به موجب فعال سازی آن، هر کاربری که برای ورود به اکانت شما اقدام کند باید علاوه بر ارائه رمز عبورتان از یک فیلتر ثانویه دیر هم عبور نماید. به بیان دیگر هر فرد و حتی شما به منظور ورود به اکانت خود باید دو بار هویت خود را تایید نمایید. فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ می‌تواند شانس سایر افراد سودجو به منظور ورود به اکانت شما و سوء استفاده از آن را به صفر برساند. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما نسبت به فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ (WhatsApp) اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما چگونه می‌توانیم در نسخه اندرویدی برنامه واتساپ قابلیت تایید هویت دو مرحله ای را فعال کنیم؟ انجام این عمل به سادگی امکانپذیر است. شما تنها با طی کردن چند مرحله ساده در گوشی یا تبلت اندرویدی خود می‌توانید نسبت به فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ وارد عمل شوید. در این مقاله قصد داریم که نحوه فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ در اندروید را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ در اندروید

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ در نسخه اندرویدی این برنامه به هیچ عنوان پیچیدگی خاصی ندارد. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه واتساپ (WhatsApp) را اجرا کنید.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات نمایان شود.
  • گزینه Account را انتخاب کنید.

فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ

  • حال گزینه Two-step Verification را انتخاب کنید تا دستور فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ صادر شود.
  • در صفحه بعدی باید گزینه Enable را لمس کنید.

فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ

  • به محض لمس گزینه Enable از شما خواسته می‌شود تا رمز عبور 6 رقمی را وارد کنید. این عمل را انجام دهید و در صفحه بعدی هم همان رمز 6 رقمی مشابه را وارد کنید.
  • سپس باید آدرس ایمیلی ریکاوری را وارد کنید تا اگر زمانی رمز عبورتان فراموش شد، از طریق این آدرس ایمیل قادر به بازیابی آن باشید. می‌توانید با لمس گزینه آبی رنگ Skip از انجام این مرحله صرف نظر کنید.
  • اگر آدرس ایمیل خود را در مرحله قبلی وارد نکرده باشید و گزینه Skip را انتخاب کرده باشید، قابلیت تایید هویت دو مرحله ای واتساپ شما فعال می‌شود. در این شرایط ارائه کد 6 رقمی که تعیین کردید به عنوان بخش دوم تایید هویت در راستای ورود به اکانت شما ضروری می‌شود.

فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

اما اگر آدرس ایمیلی را برای بخش ریکاوری رمز 6 رقمی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ وارد کرده باشید، باید کدی که به ایمیل شما ارسال می‌شود را در مرحله بعدی وارد واتساپ کنید و سپس پروسه فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ در اندروید به همراه تعیین ایمیل ریکاوری به پایان می‌رسد. در مرحله نهایی کار با انتخاب هر یک از گزینه‌های Disable، Change passcode و Change email address می‌توانید به ترتیب دستور غیر فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ، تغییر رمز عبور 6 رقمی مرحله دوم یا تغییر ایمیل ریکاوری را صادر نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای واتساپ در اندروید پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

ال سی دی آیفون 11 پرو

ال سی دی آیفون 11

ال سی دی آیفون آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

منبع updato

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments