آموزش استفاده از قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام

فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که تقریبا به تازگی در اپلیکیشن اینستاگرام ارائه شده است مربوط به فیلتر کردن کلمات در کامنت های کاربران می‌شود. به این قابلیت اصطلاحا فیلترینگ اتوماتیک کامنت اینستاگرام هم گفته می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه استفاده از قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام

اینستاگرام در ماه سپتامبر سال 2016 قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد که به آن فیلترینگ اتوماتیک کلمات در کامنت کاربران گفته می‌شود. با استفاده از این قابلیت، کاربر می‌تواند نسبت به فیلتر کردن کلمات خاص به‌کاررفته شده در کامنت کاربران اینستاگرام وارد عمل شود. این عمل با تعیین کلمه یا کلمات مد نظر از سوی کاربر صورت می‌پذیرد و پروسه فیلترینگ به طور اتوماتیک توسط اینستاگرام انجام خواهد شد. به عنوان مثال تصور کنید که پستی را در اینستاگرام ارسال می‌کنید و قصد دارید که کلمه “زشت” را در کامنت‌های این پست فیلتر کنید. با استفاده از قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام می‌توانید کلمه “زشت” را به لیست کامنت‌های بلاک شده پست منتقل نمایید و به این صورت هر زمان که در کامنتی کلمه “زشت” به کار برده شود، به طور اتوماتیک فیلتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما چگونه می‌توانیم از قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام استفاده کنیم؟ به بیان دیگر چگونه می‌توانیم کلماتی که قصد داریم از بخش کامنت‌ها فیلتر شوند را برای پست‌های اینستاگرام خود تعیین کنیم؟ در این مقاله ما به آموزش دقیق نحوه انجام این عمل و شیوه استفاده از قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش استفاده از فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام و تعیین کلمات مورد نظر

استفاده از قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام فرآیند چندان پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام

ابتدا اپلیکیشن یا برنامه اینستاگرام را اجرا کنید. سپس به بخش پروفایل خود مراجعه کنید و آیکون شبیه به خورشید یا چرخ دنده موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نمایید. دقت داشته باشید که این آیکون در نسخه اندرویدی اینستاگرام به صورت سه نقطه نمایش داده می‌شود.

فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام

حال که وارد بخش تنظیمات یا همان Settings اکانت خود شدید، باید گزینه Comments را انتخاب کنید. این گزینه شما را به بخش تنظیمات کامنت‌ها منتقل می‌کند. حال گزینه Hide Inappropriate Comments را فعال کنید تا قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام فعال شود. در بخشی که با عنوان CUSTOM KEYWORDS مشخص شده می‌توانید کلمات مد نظرتان به منظور اعمال فیلترینگ اتوماتیک را وارد کنید. دقت داشته باشید که برای جدا کردن کلمات از یکدیگر باید از نماد گاما استفاده کنید. نهایتا پس از تعیین کلمات مد نظر کافیست که گزینه Done را لمس کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شوند.

نکته: در نظر داشته باشید که اگر شما کلمات مد نظرتان را در این بخش وارد نکنید و قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام (Hide Inappropriate Comments) را فعال باقی بگذارید، اینستاگرام به طور اتوماتیک نسبت به فیلترینگ کلماتی که از نظرش زشت و ناپسند هستند اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

آموزش ویدئویی استفاده از قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه استفاده از قابلیت فیلتر کردن کلمات در کامنت اینستاگرام و تعیین کلمات خاص به منظور اعمال فیلترینگ اتوماتیک در بخش کامنت‌های اینستاگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت باتری آیفون 6s Plus

قیمت ال سی دی سامسونگ A8

Samsung J2 Pro 2018 قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

منبع idownloadblog

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
2 سال گذشته

تشکر

جلیل
جلیل
6 سال گذشته

باســـــــــــلام…
ممنون از سایت خوبتون واز زحماتی که می کشید
سپاسگذارم
باتشکر …جلیل بنی سعید