معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت بشکه گوبلین ها

کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel

کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel یکی از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال (Clash Royale) است که می‌تواند نقش بسیار مخربی در بازی ایفاء کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel کلش رویال

کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) یک کارت جالب و منحصر به فرد در بازی کلش رویال (Clash Royale) است. با استفاده از این کارت می‌توانید یک بشکه را به سمت تاور یا سرباز های دشمن پرتاب کنید که حاوی سه گوبلین خنجر به دست است. زمانی که بشکه به زمین برخورد کند، می‌شکند و این سه گوبلین از آن خارج می‌شوند.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel در بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel

معرفی کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel کلش رویال (Clash Royale)

کارت Goblin Barrel که ما آن را بشکه گوبلین ها نامیده‌ایم، یک کارت بسیار جالب و نسبتا کم هزینه در بازی کلش رویال (Clash Royale) است که اگر به درستی از آن استفاده شود، می‌تواند نقش بسیار موثری برای کسب موفقیت در بازی داشته باشد. برای آشنایی با این کارت آگاهی از نکات زیر الزامی است:

کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel

  • کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel در آرنای 1 (Arena 1) یا گوبلین استادیوم (Goblin Stadium) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک یا Epic بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

  • با استفاده از این کارت، یک بشکه از کینگ تاور (King Tower) شما به سمت تاور یا سرباز های دشمن پرتاب خواهد. این بشکه حاوی سه گوبلین (Goblins) است. به محض اینکه بشکه به زمین بخورد، می‌شکند و گوبلین ها از آن خارج می‌شوند.
  • برای استفاده از کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel نیاز به صرف 3 اکسیر دارید.
  • شاید تصور کنید که سه گوبلین معمولی نمی‌توانند آسیب جدی به تاور شما یا تاور دشمن وارد کنند، اما به هیچ وجه این چنین نیست. جالب است بدانید که اگر سه گوبلین در زیر تاور نادیده گرفته شوند، حتی می‌توانند دمیجی بیشتری از دمیج یک راکت (Rocket) هم لول خود را به تاور وارد نمایند.
  • گوبلین هایی که از بشکه خارج می‌شوند دمیج پر سکند (DPS) بالایی دارند، اما خون یا جان آن‌ها بسیار کم است. بنابراین با اسپل هایی مثل ارو (Arrows)، فایربال (Fireball)، لوگ (The Log) و غیره از بین می‌روند.
  • از ترکیب کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel با کارت های دیگر برای آسیب رساندن به تاورهای دشمن می‌توان بنا به شرایط در دو سبک مختلف استفاده کرد. در روش یا سبک اول، یک سرباز تنک مثل جاینت (Giant) یا جاینت اسکلت (Skeleton Giant) که خون زیادی دارند و دمیج نسبتا کمتری ارائه می‌کنند، پیش از پرتاب بشکه اسکلت های پیاده می‌شود و هدف اصلی تاور دشمن قرار خواهد گرفت. در این شرایط و زمانی که تاور دشمن در حال اتک دادن به این سرباز تنک است، می‌توانید کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel را بر روی تاور پرتاب کنید تا در این بازه زمانی گوبلین ها حسابی به تاور دمیج وارد کنند. اما در روش دوم استراتژی عکس به کار برده می‌شود. این روش زمانی کاربرد دارد که بخواهید از کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel در کنار سربازی استفاده کنید که دمیج بسیار زیادی دارد و خون کمتری ارائه می‌کند. برای مثال ترکیب مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) یا هوگ رایدر (Hog Rider) با کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel از اینگونه موارد است. در این شرایط پیش از اینکه هوگ رایدر یا مینی پکا مورد اتک تاور قرار گیرد، بشکه گوبلین ها را به سمت آن پرتاب کنید تا تاور دیگری اتک دادن به سه گوبلین شود و سرباز دیگر شما بتواند از فرصت استفاده کرده و آسیب جدی به تاور بزند.
  • ترکیب کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel با کارت پکا (P.E.K.K.A) هم می‌تواند ضمن به کارگیری هر دو استراتژی فوق بسیار موثر باشد.
  • از اسپل زپ (Zap) هم می‌توانید برای مقابله با گوبلین های خارج شده از بشکه استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید که اگر اسپل زپ (Zap) و کارت بشکه گوبلین ها هم لول باشند، زپ نمی‌تواند آن‌ها را با یک حرکت از بین ببرد.
  • همیشه برای استفاده از اسپل ضد کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel دقت زیادی به خرج دهید. اگر اسپل را زود بزنید، ممکن است قبل از خارج شدن گوبلین ها از بشکه عمل کند و تلف شود. اگر هم اسپل را دیر بزنید، گوبلین ها قبل از مردن به تاور آسیب می‌رسانند. پس زمانبندی در این فرآیند از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
  • از کارت های ارزانی مثل فایر اسپریت (Fire Spirit)، آیس اسپریت (Ice Spirit) و اسکلت ها (Skeletons) هم می‌توان برای مقابله با کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel استفاده کرد.
  • اگر متوجه شدید که دشمن شما برای مقابله با کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel از اسپل ارو (Arrows) استفاده می‌کند و اسپل دیگر این چنینی برای مقابله با سرباز های دسته جمعی ندارد، از کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel به عنوان یک طعمه استفاده کنید تا او اسپل ارو خود را خالی کند. سپس شما از کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یا مینیون هورد (Minion Horde) برای ایجاد فشار در لاین استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این استراتژی در مقابل آینه (Mirror) کارایی خود را از دست می‌دهد.
  • از ترکیب کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel با اسپل کلون (Clone) هم می‌توانید جواب خوبی دریافت کنید و دمیج سنگینی به تاور دشمن بزنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل واچ

  • فراموش نکنید که همیشه مجبور نیستید تا بشکه گوبلین ها را بر روی تاورهای دشمن بیاندازید، بلکه در شرایط خاص می‌توانید آن را برای مقابله با سرباز های دشمن هم بر سر آن‌ها پرتاب نمایید.
  • استفاده درست از بولر (Bowler) می‌تواند به بهترین شکل ممکن تاثیر کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel را خنثی کند.
  • با لول آپ کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel لول گوبلین هایی که از آن خارج می‌شوند افزایش می‌یابد. در جدول زیر جزئیات مربوط به این مسئله را مشاهده می‌کنید:

کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel

پس کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel یک کارت حمله‌ای در بازی کلش رویال (Clash Royale) است که استفاده درست از آن می‌تواند تاثیر مخربی بر روی بازی دشمن داشته باشد. هیچوقت این کارت را نادیده نگیرید و همیشه سعی کنید در اولین فرصت گوبلین های خارج شده از آن را نابود کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A50

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت بشکه گوبلین ها یا Goblin Barrel بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات آیفون XS

قطعات سامسونگ A20 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments