بهترین دک کلش رویال برای آرنای ۶ ؛ معرفی ۱۰ دک برتر

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6

اگر به دنبال بهترین دک های بازی کلش رویال (Clash Royale) برای آرنای 6 هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله راهنمایی را به منظور انتخاب بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 در اختیارتان قرار خواهیم داد. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقالات جداگانه‌ای به معرفی بهترین دک های بازی کلش رویال برای آرنا های مختلف 1 تا 5 پرداختیم. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد این موارد می‌توانید از مقالاتی که در بخش زیر ضمیمه شده‌اند استفاده کنید. اما حال نوبت به آرنای 6 و بهترین دک های آن می‌رسد!

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

در این مقاله قصد داریم راهنمایی مناسبی را به منظور انتخاب بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 خدمتتان ارائه کنیم و در این راستا 10 عرشه برتر موجود برای این آرنا را به شما عزیزان معرفی نماییم. چنانچه در رابطه با هر یک از دک های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 کدام است؟ معرفی دک اول

اولین دکی که به عنوان یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 6 معرفی می‌کنیم، دکی است که کارت های آن میانگین اکسیر مصرفی بسیار پایین و برابر با 3 اکسیر را ارائه می‌کنند. بنابراین چرخش کارت ها در این دک به سرعت انجام می‌شود و این یکی از اصلی ترین مزیت های عرشه است. کارت های موجود در این دک به شرح زیر هستند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

  • کارت پیکان ها (Arrows): اسپل ارو در این دک می‌تواند با هدف پشتیبانی از کارت های هجومی و همچنین دفاع در برابر سرباز های دشمن مورد استفاده قرار گیرد. ضمنا در شرایط خاص می‌توانید از این کارت برای وارد کردن دمیج بسیار ناچیز به ساختمان و تاورهای دشمن هم اقدام کنید.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این عرشه بیشتر نقش سرباز های دفاعی را ایفاء می‌کنند، اما با این حال می‌توان از آن ها برای پشتیبانی از کارت های هجومی هم استفاده کرد.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه در این عرشه می‌توانید نقش هجومی و دفاعی داشته باشد. بهتر است برای اینکه بازخورد شوالیه در عرشه بهتر شود، تا حد امکان آن را لول آپ کرده باشید.
  • کارت اسکلت ها (Skeletons): این کارت فقط نقش یک کارت مخرب را در عرشه ایفاء می‌کند و هدف آن تقویت قوای دفاعی شماست.
  • کارت بالون (Balloon): بالون تنها کارتی است که در این عرشه 5 اکسیر مصرف می‌کند و کاربرد آن فقط در آسیب زدن به تاور های دشمن خلاصه می‌شود. پس باید سعی کنید از تمام نیرو و توان خود برای حمایت از بالون و رساندن آن به ساختمان های دشمن استفاده کنید.
  • کارت کنون (Canon): از این کارت برای تقویت قوای دفاعی خود و همچنین منحرف کردن سرباز های دشمن در حین یورش به سمت تاور خود استفاده کنید.
  • کارت فریز (Freeze): از اسپل فریز می‌توانید با اهداف دفاعی و هجومی استفاده کنید، اما اصلی ترین کاربرد آن در این دک مربوط به تقویت قوای هجومی به ویژه در نار بالون می‌شود.
  • کارت فایر اسپریت (Fire Spirits): از فایر اسپریت ها به عنوان یک کارت دفاعی و همچنین پشتیبان می‌توان استفاده کرد. این کارت برای مقابله با کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde)، مینیون ها (Minions) و ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) بسیار موثر عمل می‌کند.

به نظر شما دک فوق پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 را دارد؟

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 کدام است؟ معرفی دک دوم

دک بعدی هم مثل دک اولی که معرفی کردیم شامل کارت هایی می‌شوند که میانگین مصرف اکسیر آن ها ناچیز و برابر با 3.3 اکسیر است. کارت های موجود در این دک به شرح زیر هستند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

  • کارت پیکان ها (Arrows): از اسپل ارو می‌توانید با اهداف دفاعی و پشتیبانی استفاده کرد. همچنین این اسپل در شرایط خاص می‌تواند برای آسیب زدن جزئی به ساختمان و تاور های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت فایربال (Fireball): کارت فایربال هم می‌تواند مثل اسپل ارو با هدف پشتیبانی از سرباز های دیگر و همچنین دفاع از تاور های خودی مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل اینکه این اسپل دمیج ناحیه ای دارد، بهتر است از آن برای آسیب زدن به گروهی از سرباز های دشمن که در یک منطقه تجمع دارند استفاده کنید. ضمنا فایربال برای آسیب زدن مستقیم به ساختمان و تاور های دشمن هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این عرشه نقش یک سرباز هجومی را ایفاء می‌کند، اما با این حال می‌توانید از آن در دافع از تاور و حتی پشتیبانی سرباز های دیگر خود هم استفاده کنید.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است و باید سپر بلای سایر سرباز ها از جمله تفنگدار (Musketeer) و هوگ رایدر (Hog Rider) شود.
  • کارت اسکلت ها (Skeletons): این کارت بیشتر نقش یک کارت مخرب و دفاعی را در عرشه ایفاء می‌کند که برای استفاده از آن فقط نیاز به صرف 1 اکسیر خواهید داشت.
  • کارت مینیون ها (Minions): کارت مینیون ها بیشتر با هدف تقویت قوای دفاعی در این عرشه وجود دارند، اما در شرایط خاص می‌توانید از مینیون ها در پشت جاینت (Giant) برای آسیب رساندن با تاور های دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): هوگ رایدر مهم ترین کارت این عرشه است. شما باید سعی کنید به هر شکل و با هر استراتژی که شده، هوگ رایدر را با کمترین آسیب دیدگی ممکن به تاور دشمن برسانید. پس تمام قوای خود را برای پشتیبانی از آن به کار ببرید.
  • کارت زپ (Zap): نقش اصلی اسپل زپ مربوط به پشتیبانی از سرباز های دیگر مثل هوگ رایدر (Hog Rider) و جاینت (Giant) می‌شود، اما با این حال می‌توانید از آن برای تقویت قوای دفاعی خود هم استفاده کنید. ضمنا زپ می‌تواند برای آسیب زدن مستقیم و جزئی به ساختمان و تاور های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.

عرشه فوق بدون تردید یکی از بهترین دک های کلش رویال در آرنای 6 محسوب می‌شود. از این عرشه حتی می‌توان در تورنمنت های بازی کلش رویال هم نتیجه خوبی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل واچ

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 کدام است؟ معرفی دک سوم

اگر کارت هایی مثل ماینر (Miner) و لوگ (The Log) را آنلاک کرده‌اید، دکی که در این بخش معرفی می‌کنیم بدون تردید یکی از بهترین دک هایی است که در آرنای 6 کلش رویال قادر به استفاده از آن خواهید بود. میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک برابر با 3.5 اکسیر است. کارت های موجود در این دک به شرح زیر هستند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

  • کارت فایربال (Fireball): اسپل فایربال در این عرشه بیشتر نقش یک اسپل مخرب را بر عهده دارد که می‌توان از آن برای دفاع در برابر سرباز های دشمن و همچنین پشتیبانی سرباز های خودی و حتی آسیب زدن به تاور های دشمن استفاده کرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این عرشه بیشتر نقش یک کارت هجومی را ایفاء می‌کند، اما با این حال می‌توانید از آن برای تقویت قوای دفاعی خود هم استفاده کنید.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است و باید سپر بلای سایر سرباز های دیگر شود. در نظر داشته باشید که حتما تا می‌توانید جاینت را لول آپ کنید تا بازده بهتری در این دک داشته باشد.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها در این عرشه می‌توانند با اهداف دفاعی و هجومی مورد استفاده قرار گیرند.
  • کارت مینیون هورد (Minion Horde): از این کارت هم می‌توانید با اهداف دفاعی و هجومی استفاده کنید، اما توصیه می‌کنیم از آن بیشتر در حملات و زمانی استفاده کنید که تاور دشمن درگیر اتک دادن به سرباز های دیگری مثل جاینت (Giant) است.
  • کارت زپ (Zap): اسپل زپ در این عرشه بیشتر به عنوان یک اسپل پشتیبان مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته از این اسپل برای تقویت قوای دفاعی و همچنین آسیب زدن مستقیم به تاور ها و ساختمان های دشمن هم می‌توانید استفاده کنید.
  • کارت ماینر (Miner): از ماینر به عنوان سربازی استفاده کنید که هر لحظه توان غافلگیر کردن دشمن را دارد. برای مثل زمانی که تاور دشمن درگیر اتک دادن به جاینت (Giant) است، ماینر را به سمت تاور بفرستید یا برعکس از ماینر به عنوان سرباز تنک استفاده کنید و زمانی که تاور درگیر اتک دان به آن می‌شود، مینیون ها (Minions) یا مینیون هورد (Minion Horde) را به سمت تاور ارسال کنید. در نظر داشته باشید که ماینر به دلیل عدم محدودیت ناحیه فرود آمدن د مپ می‌تواند به عنوان یک سرباز دفاعی و منحرف کننده هم استفاده شود.
  • کارت لوگ (The Log): از این کارت می‌توانید به منظور پشتیبانی از سرباز های خودی و همچنین تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید. ضمنا اگر لوگ به تاور و ساختمان های دشمن برسد، به آن ها آسیب می‌زند.

مطمئنا دک فوق پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 را دارد. تنها مشکل این دک مربوط به وجود دو کارت لجندری لوگ (The Log) و ماینر (Miner) می‌شود که آنلاک کردن آن ها بی شک نیاز به شانس زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو مکس

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 کدام است؟ معرفی دک چهارم

میانگین مصرف اکسیر کارت های دکی که در این بخش به عنوان یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 6 معرفی می‌کنیم برابر با 3.4 اکسیر است. کارت های موجود در این عرشه و وظیفه آن ها به شرح زیر خواهد بود:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

  • کارت فایربال (Fireball): از اسپل فایربال بیشتر برای آسیب زدن به سرباز های دشمن در شرایطی که به طور گروهی حمله ور می‌شوند استفاده کنید. همچنین از این اسپل می‌توانید برای از بین بردن ویچ (Witch)، ویزارد (Wizard) و سایر سرباز های این چنینی هم استفاده کنید. پس فایربال در این دک بیشتر نقش یک کارت مخرب و دفاعی را ایفاَء می‌کند، اما می‌توانید از آن برای پشتیبانی از سرباز های خودی هم استفاده کنید. همچنین فایربال قابلیت وارد کردن مستقیم دمیج به تاور و ساختمان های دشمن را هم دارد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): نقش اصلی تفنگدار در این عرشه بیشتر در تقویت قوای هجومی خلاصه می‌شود، اما با این حال می‌توان در برخی شرایط از تفنگدار به منظور تقویت قوای دفاعی هم استفاده کرد.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): این کارت بیشتر برای تقویت قوای دفاعی در عرشه قرار گرفته، اما اگر بتوانید با استراتژی های خاص، ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، شاهد وارد شدن آسیب جدی به آن خواهید بود. اما در مجموع ارتش اسکلت ها یک کارت دفاعی محسوب می‌شود.
  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): از بشکه گوبلین ها برای غافلگیر کردن دشمن و وارد ساختن بیشتر دمیج ممکن به تاور های دشمن استفاده کنید. برای انجام این کار سعی کنید زمانی بشکه گوبلین ها را به سمت تاور دشمن رها کنید که تاور درگیر اتک دادن به سرباز های دیگر است. ضمنا در برخی شرایط از این کارت برای تقویت قوای دفاعی هم می‌توان استفاده کرد.
  • کارت اینفرنو تاور (Inferno Tower): از این کارت برای تقویت قوای دفاعی خود و مقابله با سرباز های تنک و پرقدرت دشمن استفاده کنید.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): هوگ رایدر با سرعت بالا مستقیما به سمت تاور دشمن حرکت می‌کند، بنابراین سعی کنید تا بهترین حمایت و پشتیبانی را از هوگ رایدر به عمل آورید تا با کمترین آسیب دیدگی به تاور دشمن برسد و بیشترین آسیب ممکن را به تاور وارد کند.
  • کارت زپ (Zap): از کارت زپ برای پشتیبانی از سرباز های خودی مثل هوگ رایدر (Hog Rider) در برابر کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده کنید. همچنین از زپ می‌توان برای دفاع از تاور و همچنین آسیب زدن مستقیم به ساختمان و تاور های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت فایر اسپریت (Fire Spirits): از فایر اسپریت ها برای تقویت قوای دفاعی خود و یا حمایت از سرباز های هجومی مثل هوگ رایدر (Hog Rider) استفاده کنید.

به نظر شما عرشه فوق پتانسیل لازم به منظور انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 را دارد؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون SE

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 کدام است؟ معرفی دک پنجم

اگرچه دکی که به عنوان پنجمین دک برتر کلش رویال برای آرنای 6 معرفی می‌کنیم از نظر مصرف اکسیر چندان بهینه نیست، اما با این حال یکی از بهترین دک های موجود خواهد بود که شدیدا توصیه می‌کنیم در صورت امکان از آن استفاده کنید. میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک برابر با 3.8 اکسیر است و کارت هایش شامل موارد زیر می‌شوند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

  • کارت فایربال (Fireball): فایربال در این عرشه بیشتر نقش یک اسپل دفاعی را بر عهده دارد، اما با این حال می‌توان از آن برای پشتیبانی از سرباز های دیگر و حتی آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت اسکلت ها (Skeletons): کارت اسکلت ها فقط نقش یک کارت مخرب برای تقویت قوای دفاعی شما را ایفاء می‌کند.
  • کارت مینیون ها (Minions): از این کارت بیشتر به منظور دفاع در برابر دشمن استفاده کنید، اما با این حال می‌توان از آن برای تقویت قوای هجومی هم استفاده کرد.
  • کارت مینیون هورد (Minion Horde): از این کارت می‌توانید در دفاع و حمله استفاده کنید، اما اصلی ترین کاربرد آن در حمله خلاصه می‌شود. سعی کنید از این کارت در پشت سر لاوا هوند (Lava Hound) استفاده کنید تا دمیج سنگینی به تاور دشمن وارد کنند.
  • کارت لاوا هوند (Lava Hound): لاوا هوند سرباز تنک و هوایی عرشه است که باید سعی کنید آن را به تاور دشمن رسانده و سپس سایر سرباز های هجومی خود را هم در پشت آن پیاده کنید تا به تاور حمله ور شوند. فراموش نکنید که قدرت اصلی لاوا هاند یا لاوا هوند زمانی نمایان می‌شود که از بین برود و لاوا پاپ هایش احضار گردند.
  • کارت زپ (Zap): از این اسپل برای تقویت قوای دفاعی و همچنین پشتیبانی از سرباز هایی مثل ماینر (Miner) در برابر کارت هایی همچون ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده کنید.
  • کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector): این کارت برگ برنده شماست و می‌تواند از نظر اکسیر شما را نسبت به دشمن جلو بیندازد. پس سعی کنید در هر فرصتی که پیدا کردید یک الکسیر کالکتور را در منطقه خود پیاده کنید و به بارگذاری اکسیر خود سرعت بخشید.
  • کارت ماینر (Miner): در این عرشه باید سعی کنید از کارت ماینر (Miner) در کنار لاوا هوند (Lava Hound) استفاده کنید. پس کارت ماینر در اصل یک کارت هجومی است. با این حال در برخی شرایط می‌توان از این کارت به عنوان کارت دفاعی و منحرف کننده هم استفاده کرد.

بنابراین با یکی دیگر از بهترین عرشه های کلش رویال برای آرنای 6 آشنا شدید. نظر شما در مورد این عرشه چگونه است؟ آیا این عرشه می‌تواند به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 در نظر گرفته شود؟

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل در تهران

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 کدام است؟ معرفی دک ششم

دکی که در این بخش معرفی می‌کنیم هم بدون تردید یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 6 محسوب می‌شود که هیچ نیازی به کارت های لجندری ندارد. میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک برابر با 3.5 اکسیر است و کارت های آن به شرح زیر هستند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

  • کارت ارو (Arrows): اسپل ارو در این دک بیشتر نقش یک اسپل پشتیبان را بر عهده دارد که باید از سرباز هایی مثل هوگ رایدر (Hog Rider) و پکا (P.E.K.K.A) محافظت کند. اما با این حال می‌توان از این کارت برای تقویت قوای دفاعی هم استفاده کرد. ضمنا کارت ارو می‌تواند در شرایط خاص برای آسیب رساندن مستقیم بسیار جزئی به تاور و ساختمان های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این عرشه بیشتر نقش یک سرباز دفاعی را بر عهده دارد، اما با این حال می‌توان از آن به عنوان سرباز پشتیبان و هجومی هم استفاده کرد.
  • کارت اسکلت ها (Skeletons): کارت اسکلت ها یک کارت مخرب و دفاعی بسیار کم هزینه است.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها در این عرشه بیشتر نقش سرباز های دفاعی را بر عهده دارند، اما در برخی شرایط خاص می‌توان از آن ها برای آسیب زدن به تاور های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): سعی کنید با بیشترین حمایت ممکن از هوگ رایدر (Hog Rider) آن را به تاور دشمن برسانید. می‌توانید بدین منظور آن را پشت سر پکا (P.E.K.K.A) پیاده نمایید.
  • کارت فریز (Freeze): از اسپل فریز بیشتر برای تقویت قوای هجومی خود استفاده کنید. این اسپل به ویژه برای بهبود عملکرد هوگ رایدر (Hog Rider) و پکا (P.E.K.K.A) مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال برای تقویت قوای دفاعی خود هم می‌توانید از اسپل فریز استفاده کنید.
  • کارت پکا (P.E.K.K.A): پکا سربازی است که باید سعی کنید به هر شکل ممکن آن را به تاور دشمن برسانید تا با هر اتک خود دمیج بسیار سنگینی به تاور وارد کند. برای حمایت از پکا تمام اسپل ها و قوای کمکی خود را به کار ببرید. همچنین استفاده همزمان از پکا در کنار هوگ رایدر هم می‌توان یک حرکت عالی باشد.
  • کارت زپ (Zap): از اسپل زپ برای پشتیبانی از سرباز های خود همچون پکا (P.E.K.K.A) و هوگ رایدر (Hog Rider) استفاده کنید. از این اسپل می‌توانید برای در شرایط خاص برای تقویت قوای دفاعی و آسیب زدن مستقیم و جزئی به تاور و ساختمان های دشمن هم استفاده کنید.

نظر شما در مورد ششمین دک معرفی شده به عنوان یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 6 چگونه است؟

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی 

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 کدام است؟ معرفی دک هفتم

نوبت به هفتیم دک برتر کلش رویال برای آرنای 6 می‌رسد. دکی که در اینم بخش معرفی می‌کنیم میانگین اکسیر مصرفی 3.1 را ارائه می‌کند! پس با یک اکسیر بسیار کم مصرف و با چرخش سریع کارت ها مواجه هستیم. کارت هایی که در این دک وجود دارند شامل موارد زیر می‌شوند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

  • کارت فایربال (Fireball): از کارت فایربال می‌توانید به منظور دفاع در برابر دشمن، پشتیبانی از سرباز های خودی و حتی در برخی شرایط آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن استفاده کنید.
  • کارت بی بی دراگون (Baby Dragon): بی بی دراگون در این عرشه بیشتر نقش یک کارت پشتیبان و دفاعی را بر عهده دارد.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): از این کارت برای دفاع در برابر سرباز های زمینی و به ویژه تنک دشمن استفاده کنید. فراموش نکنید که اگر بتوانید ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برساندی، دمیج سنگینی به تاور وارد می‌کنند.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها در این عرشه بیشتر نقش سرباز های دفاعی و مخرب را بر عهده دارند، اما در برخی شرایط که تاور دشمن درگیر است، می‌توانید از این کارت برای افزایش فشار و قدرت حمله خود هم استفاده کنید.
  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): از این کارت برای غافلگیر کردن دشمن و آسیب زدن به تاورهایش استفاده کنید. سعی کنید این کارت را به طور همزمان با کارت هوگ (Hog Rider) استفاده کنید تا در زمانی که تاور درگیر اتک دادن به یکی از آن هاست، کارت دیگر دمیج سنگینی به تاور وارد کند.
  • کارت کنون (Cannon): از کنون برای تقویت قوای دفاعی خود در برابر سرباز های زمینی و همچنین منحرف کردن مسیر حرکت سرباز هایی استفاده کنید که به ساختمان ها حمله می‌کنند.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): هوگ رایدر یکی از اصلی ترین سرباز های این دک برای آسیب زدن به تاور های دشمن است، پس سعی کنید به بهترین شکل ممکن از آن حمایت کنید تا هر بار بیشترین آسیب ممکن را به تاور دشمن بزند.
  • کارت زپ (Zap): از اسپل زپ برای پشتیبانی از سرباز های دیگر مثل هوگ رایدر (Hog Rider) استفاده کنید. این اسپل برای تقویت قوای دفاعی و همچنین آسیب زدن جزئی و مستقیم به تاور های دشمن هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

پس با هفتمین دک برتر کلش رویال برای آرنای 6 هم آشنا شدید. همانطور که اشاره کردیم یکی از اصلی ترین نقاط قوت این دک مربوط به میانگین مصرف ناچیز اکسیر کارت هایش می‌شود.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس شکسته

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 کدام است؟ معرفی دک هشتم

برخلاف تمام عرشه هایی که تا پیش از این معرفی کردیم، عرشه هشتمین مورد نظرمان از میانگین مصرف اکسیر بالا و برابر با 4.4 بهره می‌برد، اما با این حال یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 6 است. کارت های موجود در این دک به شرح زیر هستند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

  • کارت پرنس (Prince): پرنس یکی از بهترین کارت های این عرشه برای آسیب زدن به تاور های دشمن است. پس سعی کنید با حمایت خوب از آن، وی را به تاور دشمن برسانید. در برخی شرایط از پرنس می‌توان به عنوان سرباز دفاعی هم استفاده کرد.
  • کارت بی بی دراگون (Baby Dragon): از بی بی دراگون بیشتر به منظور پشتیبانی از سرباز های هجومی و همچنین تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): این کارت برای دفاع در برابر سرباز های زمینی و قدرتمند دشمن مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال اگر بتوانید ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، آسیب جدی به آن وارد می‌کنند.
  • کارت ویچ (Witch): از وی برای تقویت قوای دفاعی و همچنین پشتیبانی از سرباز های هجومی خود استفاده کنید. پس نقش ویچ بسیار شبیه به نقش بی بی دراگون است.
  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): از کارت بشکه گوبلین ها برای غافلگیر کردن دشمن و آسیب زدن به تاور هایش استفاده کنید. با توجه به ساختار کارت های دک می‌توانید حتی دو تاور دشمن را به طور همزمان توسط این کارت و یک کارت هجومی دیگر مثل پرنس (Prince) مورد حمله قرار دهید.
  • کارت بالون (Balloon): بالون سربازی است که اگر به تاور دشمن برسد، دمیج سنگینی به آن وارد خواهد کرد. پس سعی کنید تمام توان خود را برای رساندن بالون به تاور دشمن به کار ببرید.
  • کارت مینیون هورد (Minion Horde): مینیون هورد در این عرشه بیشتر نقش یک کارت دفاعی را ایفاء می‌کند اما در برخی شرایط می‌توانید از آن برای تقویت قوای هجومی خود هم استفاده کنید.
  • کارت ویزارد (Wizard): از ویزارد برای دفاع از تاور و همچنین پشتیبانی از سرباز های هجومی دک استفاده کنید.

کاملا مشخص است که عرشه نام برده شده یک عرشه کاملا هجومی محسوب می‌شود که حتی سرباز های دفاعی آن هم قدرت حمله بالایی دارند. نظر شما در مورد این دک چگونه است؟ آیا پتانسیل لازم به منظور انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 را دارد؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی Note 10 Plus

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 کدام است؟ معرفی دک نهم

باز هم یک دک دیگر با میانگین مصرف اکسیر نه چندان کم را معرفی می‌کنیم. میانگین اکسیر مصرفی این دک برابر با 3.9 است و کارت هایش شامل موارد زیر می‌شوند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

  • کارت فایربال (Fireball): از فایربال به عنوان یک اسپل مخرب استفاده کنید. این اسپل می‌تواند در دفاع، حمله و حمایت از سرباز های دیگر مورد استفاده قرار گیرد و حتی به صورت مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن آسیب بزند.
  • کارت والکری (Valkyrie): از والکری به عنوان سرباز پشتیبانی و دفاعی استفاده کنید، با این حال در برخی شرایط می‌توان از والکری به عنوان سرباز هجومی هم استفاده کرد.
  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): از این کارت برای آسیب زدن مستقیم و غافلگیر کننده به تاور های دشمن استفاده کنید. در برخی شرایط می‌توان از آن برای شرکت در دفاع هم استفاده کرد.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها در این عرشه بیشتر نقش سرباز های دفاعی را ایفاء می‌کنند، اما با این حال در برخی شرایط می‌توانید از مینیون ها برای تقویت قوای هجومی خود هم استفاده به عمل آورید.
  • کارت جاینت اسکلت (Giant Skeleton): جاینت اسکلت سرباز تنک، مخرب و هجومی عرشه است. سعی کنید ه هر نحو ممکن جاینت اسکلت را به تاور دشمن برسانید تا انفجار بمب او منجر به وارد شدن دمیج سنگین به تاور دشمن شود.
  • کارت اینفرنو تاور (Inferno Tower): از این کارت برای مقابله با سرباز های با خون زیاد دشمن استفاده کنید. پس اینفرنو تاور منجر به تقویت قوای دفاعی شما می‌شود.
  • هوگ رایدر (Hog Rider): سعی کنید هوگ رایدر را در کنار سرباز تنک عرشه یعنی جاینت اسکلت (Giant Skeleton) استفاده کنید و به هر نحوه ممکن هوگ رایدر را به تاور دشمن برسانید.
  • کارت زپ (Zap): اسپل زپ در این عرشه بیشتر نقش یک اسپل پشتیبانی را ایفاء می‌کند، اما با این حال می‌تواند در دفاع و حتی برای وارد کردن آسیب مستقیم و جزئی به تاور و ساختمان های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین با یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 6 آشنا شدید. به نظر شما نقاط قوت و ضعف این عرشه کدامند؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S8 Plus

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 کدام است؟ معرفی دک دهم

اگر به دو کارت لجندری ماینر (Miner) و آیس ویزارد (Ice Wizard) دسترسی دارید، دکی که در این بخش معرفی می‌کنیم می‌تواند برای شما بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 باشد. میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک برابر با 3.5 اکسیر است و کارت هایش موجود در آن به شرح زیر هستند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 ؛ معرفی 10 دک برتر

  • کارت فایربال (Fireball): اسپل فایربال می‌تواند در این عرشه با توجه به شرایط نقش اسپل هجومی، دفاعی و پشتیبان را بر عهده داشته باشد.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها در این عرشه بیشتر نقش سرباز های دفاعی را ایفاء می‌کنند، اما در برخی شرایط می‌توان از آن ها در حمله هم استفاده کرد.
  • کارت بربرین ها (Barbarians): این کارت بیشتر نقش دفاعی دارد، اما در برخی شرایط می‌توان برای تقویت فشار در حمله هم از بربرین ها استفاده کرد.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): سعی کنید با هر ترفندی که شده هوگ رایدر را به تاور دشمن برسانید و از آن حمایت به عمل آورید تا به تاور دمیج وارد کنید.
  • کارت فریز (Freeze): از این اسپل می‌توانید با اهداف دفاعی و هجومی استفاده کنید، اما اصلی ترین کاربرد آن در کنار هوگ رایدر (Hog Rider) و برای آسیب رساندن به تاور های دشمن خلاصه می‌شود.
  • کارت زپ (Zap): از اسپل زپ به عنوان یک اسپل پشتیبان برای حمایت از هوگ رایدر (Hog Rider) و ماینر (Miner) استفاده کنید، اما با این حال می‌توان از آن برای تقویت قوای دفاعی و همچنین آسیب رسانی جزئی و مستقیم به تاور های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت آیس ویزاد (Ice Wizard): از این کارت به عنوان یک کارت بسیار کاربردی و عالی برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید. این کارت قابلیت بکارگیری به عنوان کارت پشتیبان را هم دارد.
  • کارت ماینر (Miner): ماینر را به عنوان یک کارت هجومی و غافلگیر کننده مورد استفاده قرار دهید. ترکیب کارت ماینر (Miner) و هوگ رایدر (Hog Rider) یک استراتژی خوب است. همچنین ماینر در شرایط خاص می‌تواند برای دفاع از تاور هم مورد استفاده قرار گیرد.

پس با آخرین دک مورد نظرمان هم آشنا شدید. در نظر شما در مورد این عرشه چگونه است؟ آیا این دک پتانسیل لازم به منظور انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 را دارد؟

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی iPhone 11 Pro

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله راهنمایی به منظور انتخاب بهترین دک کلش رویال برای آرنای 6 را خدمتتان ارائه کردیم و 10 دک برتر را در این زمینه خدمت شما معرفی نمودیم. چنانچه در رابطه با هر یک از دک های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات iPhone XS Max 

قطعات گوشی سامسونگ S10e

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
به توچه
به توچه
5 سال گذشته

عالی ولی من کارت لجندری ندارم