معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت فریز یا Freeze

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت فریز یا Freeze

کارت فریز یا Freeze یکی دیگر از اسپل های جالب بازی کلش رویال (Clash Royale) است که منجر به یخ زدگی سرباز ها و ساختمان های دشمن می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت فریز یا Freeze کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت فریز یا Freeze بازی کلش رویال

اسپل Freeze یا فریز در بازی کلش رویال منجر می‌شود تا سربازها و ساختمان های دشمن در محدوده مشخصی برای مدت زمانی خاص یخ بزنند و قادر به حرکت یا اتک دادن به سربازهای شما نباشند. اما این تمام ماجرا نیست و باید کارت فریز یا Freeze را بهتر از این‌ها بشناسید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت فریز یا Freeze بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت فریز یا Freeze

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

معرفی اسپل فریز یا Freeze کلش رویال (Clash Royale)

کارت فریز یا Freeze به تنهایی نمی‌تواند چندان بازده خاصی داشته باشد و باید از آن به طور ترکیبی با سایر کارت های دیگرتان استفاده کنید. برای شناخت بهتر این کارت، بهتر است به موضوعات زیر آگاه باشید:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت فریز یا Freeze

  • کارت فریز یا Freeze در آرنای 4 (Arena 4) یا پکا پلی هاوس (P.E.K.K.A Playhouse) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک یا Epic بازی کلش رویال (Clash Royale) است.
  • با پیاده کردن این اسپل تمام سرباز ها و ساختمان های دشمنی که در محدوده اثر آن باشند، یخ می‌زنند و برای مدت زمان مشخصی قادر به تکان خوردن، اتک دادن یا ادامه فعالیت خود نخواهند بود.
  • زمانی که از اسپل فریز یا Freeze استفاده می‌کنید، فقط سرباز ها و ساختمان هایی که در لحظه پیاده کردن اسپل در محدوده اثر آن وجود داشته باشند فریز می‌شوند و آن دسته سرباز هایی که بعد از پیاده کردن این اسپل به درون محدوده اثر آن وارد شوند، دچار یخ زدگی نخواهند شد.
  • اسپل Freeze یا فریز می‌تواند سرباز های زمینی و هوایی دشمن را فریز کند.
  • شعاع تاثیر گذاری کارت فریز یا Freeze برابر با 3 مربع است.
  • برای پیاده کردن کارت فریز یا Freeze ملزم به صرف 4 اکسیر خواهید بود.
  • استفاده ترکیبی از اسپل فریز (Freeze) در کنار بالون (Balloon) می‌تواند بازده بسیار عالی داشته باشد. بدین منظور ابتدا بالون (Balloon) را پیاده کنید و کمی منتظر بمانید. اگر دشمنتان سربازی را برای مقاله با بالون پیاده کرد، اسپل فریز (Freeze) را به گونه‌ای پیاده کنید که هم آن سرباز و هم تاور دشمن را فریز کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل ایفون در تهران

  • استفاده ترکیبی از کارت Freeze (فریز) در کنار هوگ رایدر (Hog Rider) هم یک استراتژی بسیار عالی برای آسیب رساندن به ساختمان های دشمن محسوب می‌شود.
  • از اسپل فریز برای متوقف کردن اینفرنو تاور (Inferno Tower) هم می‌توان استفاده کرد.
  • استفاده صحیح از کارت فریز (Freeze) در کنار سربازهای دیگری مثل پکا (P.E.K.K.A)، جاینت (Giant)، اسکلت جاینت (Skeleton Giant) و غیره هم می‌تواند بازده بسیار عالی داشته باشد.
  • شعاع اثرگذاری کارت فریز یا Freeze به اندازه‌ای است که می‌تواند به طور همزمان پرنسس تاور (Princess Tower) و کینگ تاور (King Tower) دشمن را فریز کند. پس سعی کنید در موارد لزوم از این اسپل به گونه ای استفاده کنید که بیشترین بازده را داشته باشد.
  • کارت فریز یا Freeze می‌تواند در زمینه‌های دفاعی هم فوق‌العاده موثر عمل کند. برای مثال با فریز کردن سرباز هایی مثل پکا (P.E.K.K.A)، جاینت اسکلت (Giant Skeleton) و غیره می‌توانید زمان بیشتری برای نابود کردن آن ها بخرید.
  • استفاده ترکیبی از کارت فریز یا Freeze در کنار کارت قبرستان (Graveyard) می‌تواند به راحتی منجر به از بین رفتن تاور دشمن شود. بدین منظور ابتدا کارت قبرستان (Graveyard) را پیاده کنید و سپس اسپل فریز (Freeze) را بر روی تاور دشمن بیاندازید تا نتواند به اسکلت های احضار شده اتک دهد.
  • یکی از استراتژی های دفاعی که با استفاده از کارت فریز (Freeze) در اختیارتان قرار می‌گیرد، مربوط به ترکیب این کارت با والکری (Valkyrie) می‌شود. در این ترکیب والکری با دمیج اسپلش و 360 درجه‌ای خود دشمنان نزدیک را نابود می‌کند و اسپل فریز اجازه نمی‌دهد که سربازهای پست سر آن‌ها مثل آرچرها (Archers)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins)، تفنگدار (Musketeer)، سه تفنگدار (Three Musketeer)، ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch) و غیره به والکری آسیب بزنند.
  • از اسپل فریز یا Freeze تحت هر شرایطی می‌توانید به عنوان یک اسپل خوب در راستای زیر فشار قرار دادن تاور دشمن استفاده کنید. بدین منظور این کارت تقریبا با هر کارتی قابل ترکیب است. فقط کافیست که سرباز یا سربازهایتان به تاور دشمن برسند. در این لحظه فقط اسپل فریز (Freeze) را پیاده کنید و ببینید که چه آسیب جدی به تاور دشمن وارد می‌شود.
  • اگر بتوانید از کارت فریز یا Freeze در کنار کارت ارتش اسکلت ها (Skeletons Army) به گونه‌ای استفاده کنید که اسکلت ها به تاور دشمن برسند و نابود شوند، ظرف چند ثانیه کوتاه تاور دشمن از بین می‌رود.
  • با لول آپ کارت فریز یا Freeze شاهد افزایش زمان فریز (Freeze) یا یخ زدگی دشمنان خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ارائه شده است:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت فریز یا Freeze

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی موبایل

پس از کارت فریز یا Freeze می‌توان برای اهداف دفاعی و حمله ای استفاده کرد. اگرچه این کارت به تنهایی دمیج یا آسیبی را به نیروهای دشمن وارد نمی‌کند، اما وجود آن در دک شما به عنوان یک کارت پشتیبان و ترکیبی و استفاده درست از آن می‌تواند برگ برنده‌ای برایتان باشد.

جمع‌بندی

همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت فریز یا Freeze بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: 

خرید قطعات موبایل

قطعات آیفون XR

قطعات سامسونگ A10 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments